Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Da har vi fått time til OUL 26.oktober ♡
 
Da har vi fått time til OUL 26.oktober ♡
Jeg må komme inn på bv litt oftere nå, snoke på dagboken din ❤️ er så spent på om det er en lillebror eller søster som skjuler seg i magen din!
 
Jeg må komme inn på bv litt oftere nå, snoke på dagboken din ❤️ er så spent på om det er en lillebror eller søster som skjuler seg i magen din!
Vi snakker jo aldri sammen ellers så :p Det er jeg og veldig spent på :D Og om alt er bra såklart. Jeg tror gutt mens alle rundt oss tror jente :p
 
Ikke noe morro og kaste opp hver gang man skifter bleie :( O ler seg ihjel men mammaen synes ikke dette er noe gøy. I dag endte med at jeg kastet opp på baderomsgulvet.. O har surra litt på natta så tror jeg blir veldig følsom når jeg er trøtt og får for lite søvn. Håper det bedrer seg snart :) God søndag alle sammen ♡
 
Huff og nei! Hadde håpet du skulle få slippe kvalmen denne gangen :( Nå må du bare begynne å sove på dagtid samtidig som O, sånn at det blir minst mulig kvalme.

Håper resten av søndagen blir bedre:)
 
Huff og nei! Hadde håpet du skulle få slippe kvalmen denne gangen :( Nå må du bare begynne å sove på dagtid samtidig som O, sånn at det blir minst mulig kvalme.

Håper resten av søndagen blir bedre:)
Jeg tror jeg nesten må det. Selvom det helst er da jeg skulle ha gjort alt som skal gjøres :p Men desverre går det ingen plass!
 
Oh. Bleie og kvalme høres ikke ut som noen god kombinasjon. :( Håper du får hvile!
 
Oh. Bleie og kvalme høres ikke ut som noen god kombinasjon. :( Håper du får hvile!
Nei, er ikke det. Selvom hun nå ikke skjønner noe og tror jeg gjør meg til føler jeg veldig på det. Går seg vel kanskje til :)
 
God morgen ♡

I dag skulle jeg bare fortelle mannen at han måtte ta en bleie som lå på vaskemaskin (det var ikke tissebleie) og fordi jeg snakket om det endte det med at jeg kastet opp hele 4 ganger under samtalen. Jeg må bare le for hvor teit er ikke det? Nei, jeg kan ikke skrive om det heller. Fysj.

Greier og få i meg mat men tåler fortsatt ingenting. Kaster bare opp på morgen så ikke noe mat som kommer opp. Vegrer meg litt for og spise men har en yoghurt klar :D

Nå er det snart bare 4 uker til oul ♡ Bare 1 år siden vi var på oul med O ♡ Gleder meg :D
 
Huff. Full medfølelse fra meg. ♥
 
God morgen ♡

I dag skulle jeg bare fortelle mannen at han måtte ta en bleie som lå på vaskemaskin (det var ikke tissebleie) og fordi jeg snakket om det endte det med at jeg kastet opp hele 4 ganger under samtalen. Jeg må bare le for hvor teit er ikke det? Nei, jeg kan ikke skrive om det heller. Fysj.

Greier og få i meg mat men tåler fortsatt ingenting. Kaster bare opp på morgen så ikke noe mat som kommer opp. Vegrer meg litt for og spise men har en yoghurt klar :D

Nå er det snart bare 4 uker til oul ♡ Bare 1 år siden vi var på oul med O ♡ Gleder meg :D
Kjenner igjen det der foruten om bleiene da;) jeg hadde også en yoghurt til stede når kvalmen var på sitt verste, men var ikke alltid den holdt seg nede heller:p nå har heldigvis oppkasten gitt seg for meg men brekker meg fortsatt hver dag:hungover:
 
Kjenner igjen det der foruten om bleiene da;) jeg hadde også en yoghurt til stede når kvalmen var på sitt verste, men var ikke alltid den holdt seg nede heller:p nå har heldigvis oppkasten gitt seg for meg men brekker meg fortsatt hver dag:hungover:
Huff, det er jo så fælt og gå sånn!! Forrige svangerskap holdt jo pp helt til fødsel så belager meg på det nå men blir veldig glad hvis det gir seg snart :D Jeg må alltid ha minst 4 sånne små yoghurter i kjøleskapet :p
 
Huff, det er jo så fælt og gå sånn!! Forrige svangerskap holdt jo pp helt til fødsel så belager meg på det nå men blir veldig glad hvis det gir seg snart :D Jeg må alltid ha minst 4 sånne små yoghurter i kjøleskapet :p
Huffhuff. Jeg er glad det har gitt seg for det meste hos meg! Håper det gir seg for deg også snart! Ja det er godt det hjelper med masse yoghurt i kjøleskapet:happy:
 
Uff, det høres ikke noe godt ut i det hele tatt :( Sender deg en stor klem og håper at du ikke trenger å slite med kvalmen altfor lenge ♡ Høres veldig slitsomt ut, men jeg må le av historien om bleia. Uff, ikke barebare å være gravid :p
 
Uff, det høres ikke noe godt ut i det hele tatt :( Sender deg en stor klem og håper at du ikke trenger å slite med kvalmen altfor lenge ♡ Høres veldig slitsomt ut, men jeg må le av historien om bleia. Uff, ikke barebare å være gravid :p
Ja, det er litt komisk :p Tusen takk for klemmen <3 Blir nok ikke noe baby nr.3 her i gården gitt :)
 
Har i dag hatt tidenes morgen med og kaste opp i nesten 30 min I strekk, så nå er jeg sengeliggende. . Takk og lov for det er søndag så mannen er hjemme og tok med seg O ut litt. Jrg var borte i hele går og var utslitt da jeg dro hjem 21.30. (Dro hjemmenifra 08.00) så det kan jo være derfor? Synes fortsatt det er rart og oppkast begynt i uke 10 denne gangen. Passer veldig dårlig for jeg holder på og gjøre meg ferdig med lappen og skulle så gjerne ha lest på teorien så jeg kan prøve meg 7.10. Spist en yoghurt og tenkte og prøve meg på mat nå og håpe det holder seg nede.

Noe som skremmer meg veldig er at jeg er bare i uke 14 og har begynt med litt synsforstyrrelser i dag. Merker det nå når jeg ligger og bare kikker rundt. Små svarte prikker og striper som flyr rundt. Det er mye klaging om dagen men det er jo fordi dette er dagbok om svangerskapet mitt og det er jo bare sånn det er her :p
 
Back
Topp