Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koseligUff da, det var ikke noe gøy å lese Noen spesiell årsak til at du føler deg alene? Sender deg en stor klem!! ❤ Masse lykke til på UL i morgen iallfall. Det skal gå så bra, det ♡
Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koselig
Nei, så dum og lite forståelsesfull kommentar Håper du får en god opplevelse på UL i dag og klarer å glede deg over graviditeten snart ♡ Stor klem!!Har egentlig bare mye dårlig samvittighet for O at jrg ble gravid så kjapt. Men når jeg prøvde og snakke om det i går hos mamma ble det bare ledd bort. "O kan bare bo hos mormor" og sånne kommentarer som gjør ting værre. Så endte med at jeg krangla med søstra mi og faren min. Kjempe koselig
Tusen takk ♡♡Huff, så dårlig gjort. ♥ Det er jo ikke en hyggelig måte å forstå dine følelser på.
Sender deg en god klem. Lykke til på UL! ♡
Det håper jeg og ♡ Er nok litt for mye hormoner ute og løper her og!Nei, så dum og lite forståelsesfull kommentar Håper du får en god opplevelse på UL i dag og klarer å glede deg over graviditeten snart ♡ Stor klem!!
Ja, det var deilig og se ♡Så herlig at alt er bare bra med lille i magen!
Ja, h*n var så finHurra, så fantastisk ♡ For en nydelig liten bamsemums
Veldig! Men nå er isbiter og norske epler kjøpt innKvalme er fryktelig slitsomt. Godt du får i deg noe.
Veldig! Men nå er isbiter og norske epler kjøpt inn
Kjekt og haSå bra. Jeg har kjøpt inn farris og eplejuice, bare sånn i tilfelle...
Nei, nå vil vi ikke ha noe dramaIkke noe tull denne gangen, ikke noe tull i det hele tatt! Kroppen har lært av sine "feil" nå vet du.