Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Herlig ♥♥
 
Hurra for enda en jente!
 
Gratulerer så mye med enda en jente ❤ De kommer nok til å ha mye glede av hverandre! :) Synd å høre at du er så dårlig denne gangen også :( Håper det snart blir bedre ❤
 
Gratulerer så mye med enda en jente ❤ De kommer nok til å ha mye glede av hverandre! :) Synd å høre at du er så dårlig denne gangen også :( Håper det snart blir bedre ❤
Tusen takk ♡ Ja, håper det :) Hadde såklart vært veldig stas med en gutt og men det så ikke mye ut som gutt :p
 
Gratulerer med jente på vei! ♡
 
En liten stund siden forrige oppdatering nå :)

Her er det igrunn ikke så mye nytt og meddele! Koser meg fortsatt hjemme i permisjon, snart ferdig men da går jeg nesten rett på den nye :) Vi var på my ultralyd og alt ser fortsatt bra ut. Har morkake på framsiden så får ikke kjenne spark på samme måte som sist men det er allikevel en jente som gir liv fra seg ett par ganger om dagen ♡ Like rolig og bedagelig som storesøster var i magen :)

Blir fulgt opp hver 4 uke med ultralyd så neste nå er lillejulaften ♡ Finnes vel ikke bedre julepresang enn og få se lillesøster i jula? :D Kjente jeg ble litt rørt av det :p

Såklart fortsatt rimelig dårlig, vekta viser minus og jeg prøver så godt jeg kan og få i meg mat og væske :)
 
Herlig med verdens beste julepresang ♡♡♡ Håper formen snart blir litt bedre. Ikke noe godt å være så dårlig :( Sender en klem!
 
Herlig med verdens beste julepresang ♡♡♡ Håper formen snart blir litt bedre. Ikke noe godt å være så dårlig :( Sender en klem!
Ja, det blir koselig ♡ Er ikke noe godt. Er fryktelig sliten men sånn er det bare ♡
 
22+0

Nå går det unna :D Formen er som før og ingenting hjelper så da får det bare være sånn. Merker jeg isolerer meg litt fordi jeg er så forferdelig sliten, sover dårlig og skal jeg utafor døra på besøk til noen er det veldig tungt for meg. Vekta står stille og ikke gått opp i vekt.

Kjenner masse liv hver dag flere ganger om dagen så virker som morkaka har flyttet på seg :) Blir spennende og se på ultralyd lillejulaften!

Synes tiden plutselig går veldig fort nå. Merker jeg er veldig spent på tiden med to små. Gleder meg veldig :)

ImageUploadedByBV Forum1449669069.901004.jpg
 
Nydelig kul på magen. Tenk at du skal få oppleve å bli mamma en gang til ♡ Masse god bedring!
 
Åh så herlig mage ❤️

Håper kvalmen gir seg snart :)
 
Du er så fiiin❤
 
Ønsker deg en nydelig jul, vennen ♥♥♥
 
Back
Topp