spent21
Forelsket i forumet
Hehe syns og det er gøy med nye innlegg her Har også begynt å handle inn, blir mer virkelig da syns jeg. Og skal si ballen fikk fart på seg når jeg først tok skrittet å starter Er litt sånn som liker å ha tid klart/i orden tidlig, føler jeg får en mer indre ro av det, haha. Værtfall nå som de er to og ting kan skje tidlig. Syns de store tingene er greit å få unna så kan man heller "kose" seg litt mer med små ting utover.Jeg blir så glad hver gang det er nytt i denne tråden, haha! I min forrige termingruppe var de jo 8 eller 9 som fikk tvillinger, så jeg har sittet og sniklest litt i den gamle, åpne tråden deres og, hehe.
Har begynt å kjøpe inn litt tvillingmatch jeg elsker Mummi, og fant to onepiecer i mummimønster til 300kr for begge på facebook.I størrelse 98, hahaha! Men den strl bruker treåringen nå, så hun kan bruke de en stund fremover nå, før jeg pakker det ned til twinsa. Fant også en brukt newbiebukse maken til en nydelig en jeg hadde i samme størrelse til treåringen, så den måtte også bli med hjem fra bruktbutikken... Og så fant jeg bilstolpose fra Voksi til 200kr, så kjøpte den like godt. Det kan jo hende de kommer sent i april, og da kan det fremdeles være greit med bilstolpose veø? Og på høsten igjen- husker ikke hvor lenge vi brukte det til nr1.
Jeg har tidlig slitt med bekkene med de to andre svangerskapene og har vært 100% sykemeldt i slutten av uke 20 da. Denne gangen gikk jeg ut i 100% svangerskapspenger allerede i uke 17. (Pga både bekken, og formen min, men og pga type jobb, skjermet enhet for demente) Så alt som er gjort er bra
Her er jo termin i starten av juni, men det blir nok mai på dem Bor jo i Tromsø så hær er vi jo heldig om vi får sommer mot midten av juni Så syns det er litt vanskelig hva jeg skal gå til innkjøp av. Men tipper siden de er så små (og sikkert født før tiden) så er det kanskje lurt å satse på "vinter" utstyr til dem i starten