Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar litt samme som jeg har tenke selv!
Hehe, i magefølelse tråden gjettet du vel helt motsatt, to gutter?Vet ikke om jeg har skrevet det tidligere, men vi får to jenter![]()
Så gøy da!

Hær tenker jeg de blir å dele seng første tiden, i allefall prøve oss på det. Akkurat kjøpt oss ny 180 seng så det er rom for flere muligheter
Ender vel med mannen på gjesterommet med 2 åringen eller på sofa i tv stua.

Hehe, i magefølelse tråden gjettet du vel helt motsatt, to gutter?Så gøy da!
Haha jaa! Var helt sikker på det siden vi har en gutt fra før!Hehe, i magefølelse tråden gjettet du vel helt motsatt, to gutter?Så gøy da!

Tenker det kanskje er best de får muligeten å ligge ilag i starten siden det er det de er vant til i stede for et nest til hver
Tips: Legger ved link: https://www.notteliten.no/produkt/tvillingnest/Skal nok ha tvillingnest selv, men kjøper brukt. Har blitt med i noen tvilling-salgsgrupper på nett, og har svart belte i Finn, haha.Kom over et babynest i går for tvillinger som jeg syns så fint ut! Blei bestilt i samme fartenTenker det kanskje er best de får muligeten å ligge ilag i starten siden det er det de er vant til i stede for et nest til hver
Tips: Legger ved link: https://www.notteliten.no/produkt/tvillingnest/
De hadde også 15% rabatt ved første bestilling
Var å så på det. Var litt usikker på om det lønner seg?Skal nok ha tvillingnest selv, men kjøper brukt. Har blitt med i noen tvilling-salgsgrupper på nett, og har svart belte i Finn, haha.
Kan tipse folk om å melde seg inn i tvillingforeningen- da får man blant annet 10-30 prosent rabatt i en masse ulike butikker. Blant annet 30% på kidskids merket til Kid, 30% på alt i barnerom-kategorien til Princess (gjelder ikke salgsvarer), 20% på Reflex og Yngri og 10% på alt annet på Barnas Hus etc etc, lista er lang.
Ikke regnet på det men. Koster det ikke en del i mnd?Tror det var 529kr for begge to (altså to foreldre) i året. Det synes jeg det er verdt, enten jeg tjener det inn på rabattene eller ikke. De har jo litt kurs og greier og sånt og, og de jobber for tvilling/flerlingforeldre politisk.Var å så på det. Var litt usikker på om det lønner seg?Ikke regnet på det men. Koster det ikke en del i mnd?
Åja e det i åre?Tror det var 529kr for begge to (altså to foreldre) i året. Det synes jeg det er verdt, enten jeg tjener det inn på rabattene eller ikke. De har jo litt kurs og greier og sånt og, og de jobber for tvilling/flerlingforeldre politisk.
Sett for mæ det e i mnd!! Og da syns æ det va dyrt. Da må det jo vurderes
Sjekka ift tvillingforberedende kurs nå- det koster 1200kr for (to) medlemmer, og 2200 (for to) om man ikke er medlem, så sånn sett spares jo nesten de to første årene inn bare med det- om man tenker å ta det. De skulle ha kurs i februar og april, jeg lurer litt på å ta det i februar, kan jo fort bli litt lite tid i april, siden de kan finne på å komme noen uker før.Var å så på det. Var litt usikker på om det lønner seg?Ikke regnet på det men. Koster det ikke en del i mnd?
Ligger på startvekt, gikk ned i starten og nå opp til utgangspunktet. Veldig uvant, gikk jo ned med førstemann- men litt urealistisk at det skal skje med to innabords...Hvordan ligger dere ann ang vekten?![]()
8kg opp foreløpigHvordan ligger dere ann ang vekten?![]()
får helt noia av vekta.. gikk ned 16 kg før jeg ble gravid, så ligger så sykt langt inne å akseptere vektoppgang..Ser den... Har gått opp ca 5kg, så e hakk i helen8kg opp foreløpigfår helt noia av vekta.. gikk ned 16 kg før jeg ble gravid, så ligger så sykt langt inne å akseptere vektoppgang..

Ja ikke sant. Er og spent, gikk kopp 30 med første og 20 med andre, så blir sikkert mye denne gangen når de er toGått opp 10 kg! Gikk opp 23 kg tilsammen med nr1, så blir spennende å se hvor dette går![]()

elsker Mummi, og fant to onepiecer i mummimønster til 300kr for begge på facebook.I størrelse 98, hahaha! Men den strl bruker treåringen nå, så hun kan bruke de en stund fremover nå, før jeg pakker det ned til twinsa. Fant også en brukt newbiebukse maken til en nydelig en jeg hadde i samme størrelse til treåringen, så den måtte også bli med hjem fra bruktbutikken... Og så fant jeg bilstolpose fra Voksi til 200kr, så kjøpte den like godt. Det kan jo hende de kommer sent i april, og da kan det fremdeles være greit med bilstolpose veø? Og på høsten igjen- husker ikke hvor lenge vi brukte det til nr1.