spent21
Forelsket i forumet
-
Ikke fått vite kjønnet endaNoen flere som har fått vite kjønn? Er så spent på hva alle får! Og hva slags tvillingsvangerskap har dere?
Jeg har dcda- separate morkaker og fostersekker. Så 90%sannsynlighet på toegga her- men jeg har likevel en følelse på enegga altså! Vi så jo bare et egg på kontroll på syklusdag 17, så det kan ha delt seg…
Var for tidlig på ul 12+5. Er så spent!! Dem mene det e to egga her og. Hver sin morkake og hver sin sekk
Men det får man vel ikke bekreftet om de er før etter de er født? Slik jeg har forstått på det jeg har lest værtfall

Hvordan er det med vekten deres, har dere gått opp, evnt mye? Og hvordan uke er dere i. Leser på nett og apper at det er normalt å ha gått opp en del til nå, og enda mer med tvillinger. Jeg er 15+1 og har ikke gått opp noe, men magen vokser stadig. Skal sies at jeg var en del kvalm frem til rundt uke 11. Jeg blir fort mett og har ikke stor matlyst, men føler jeg spiser normalt likevel. Når kan man eventuelt forvente at man bør ha begynt å gå opp?
Må nok finne på et eller annet å få i meg da. Skal ta det opp med jordmor på første time på onsdag. Etter hva jeg har skjønt er det kun meg og mitt energinivå det går utover, tvillingene tar det de trenger fra meg uansett.

Termin dagen etter meg
Men hun fikk sett godt nok til slutt. De er helt jevnstore, og ligger på 25percentilen, så litt under gjennomsnitt i størrelse men innafor normalen. Ny kontroll om fire uker.