Tvilling skravletråd

Skriv terminen deres her, så kan jeg legge det inn på første innlegget :)

26.januar ❤️❤️
I dag på ettermiddagen fikk jeg smerter som ligna mensensmerter/eggløsning. Skikkelig slapp, noen som har opplevd lignende? Min første graviditet.
 
26.januar ❤️❤️
I dag på ettermiddagen fikk jeg smerter som ligna mensensmerter/eggløsning. Skikkelig slapp, noen som har opplevd lignende? Min første graviditet.
Har litt mensenaktige smerter innimellom. Har skjønt at det er helt normalt :)
Også min første graviditet!:woot:
 
Tvillinger er nok smittsomt her inne :rolleyes:
 
26.januar ❤️❤️
I dag på ettermiddagen fikk jeg smerter som ligna mensensmerter/eggløsning. Skikkelig slapp, noen som har opplevd lignende? Min første graviditet.
Leste at det kan være helt normalt, livmoren vokser fortere ved tvillinger og det kunne gjøre litt vondt når det vokste så fort :happy:
 
Hvor tett oppfølgning skal dere ha? Hvor ofte skal dere på kontroller?:)
 
Hvor tett oppfølgning skal dere ha? Hvor ofte skal dere på kontroller?:)
Jeg fikk beskjed om at jeg kommer til å få innkalling til ul i uke 12. For så å fortsette med ul én gang i mnd etter det om jeg ikke husker feil! Litt susete i hodet, så jeg husker ikke alt som ble sagt, til tross for at det var i morrest:hilarious:
 
Har neste ul 17 juni, og legetime 23 juni. Vet liksom ikke hvor ofte det bruker å være med tvillinger.
Jeg fikk beskjed om at jeg kommer til å få innkalling til ul i uke 12. For så å fortsette med ul én gang i mnd etter det om jeg ikke husker feil! Litt susete i hodet, så jeg husker ikke alt som ble sagt, til tross for at det var i morrest:hilarious:
Blir spennende å se! Jeg skal tilbake til Hausken 13 dager etter forrige, det blir når jeg er 9+0 så blir jeg henvist til kvinneklinikken på Haukeland
 
Jeg har jo hatt mistanke om tvillinger, men gav opp allerede når fjerdemann annonserte hun ventet tvillinger :hilarious:

Jeg var sikker på at jeg ventet tvillinger pga mange symptomer i starten. Har tre barn fra før og kan ikke huske å ha kjent så mye før. Men nå i det siste har alle symptomer blitt borte. Er 10+2 i dag. Skal på TUL i morgen. Er fremdeles spent, men tror nok også at alle «plassene» er tatt :cool: Vil helst ikke ha trillingplassen....
 
Jeg var sikker på at jeg ventet tvillinger pga mange symptomer i starten. Har tre barn fra før og kan ikke huske å ha kjent så mye før. Men nå i det siste har alle symptomer blitt borte. Er 10+2 i dag. Skal på TUL i morgen. Er fremdeles spent, men tror nok også at alle «plassene» er tatt :cool: Vil helst ikke ha trillingplassen....
Masse lykke til!! Kjempe spennende!:Heartred:Heartred
 
Jeg var sikker på at jeg ventet tvillinger pga mange symptomer i starten. Har tre barn fra før og kan ikke huske å ha kjent så mye før. Men nå i det siste har alle symptomer blitt borte. Er 10+2 i dag. Skal på TUL i morgen. Er fremdeles spent, men tror nok også at alle «plassene» er tatt :cool: Vil helst ikke ha trillingplassen....
Så spennende! Har bestilt ultralyd 10+1, men enda to uker til... the suspense is killing me! Jeg fikk tidlig positiv og de ble sterk ganske fort, fikk 3+ allerede 4+3 tror jeg. Ganske fremtreden mage allerede og synes den ikke lenger ser ut som oppblåst mage for den er liksom mer rund. Har også antydning av mage på morraen. Så definitivt et par ting som får meg til å stusse, men når ingen av de andre har tenkt tanken en gang og ble overraska på TUL, så er det nok bare jeg som jager meg selv opp :hilarious: Lykke til i morgen ❤️
 
Masse lykke til!! Kjempe spennende!:Heartred:Heartred

Tusen takk:)


Så spennende! Har bestilt ultralyd 10+1, men enda to uker til... the suspense is killing me! Jeg fikk tidlig positiv og de ble sterk ganske fort, fikk 3+ allerede 4+3 tror jeg. Ganske fremtreden mage allerede og synes den ikke lenger ser ut som oppblåst mage for den er liksom mer rund. Har også antydning av mage på morraen. Så definitivt et par ting som får meg til å stusse, men når ingen av de andre har tenkt tanken en gang og ble overraska på TUL, så er det nok bare jeg som jager meg selv opp :hilarious: Lykke til i morgen ❤️

Takk :) Like så!
 
Så spennende! Har bestilt ultralyd 10+1, men enda to uker til... the suspense is killing me! Jeg fikk tidlig positiv og de ble sterk ganske fort, fikk 3+ allerede 4+3 tror jeg. Ganske fremtreden mage allerede og synes den ikke lenger ser ut som oppblåst mage for den er liksom mer rund. Har også antydning av mage på morraen. Så definitivt et par ting som får meg til å stusse, men når ingen av de andre har tenkt tanken en gang og ble overraska på TUL, så er det nok bare jeg som jager meg selv opp :hilarious: Lykke til i morgen ❤️
Jeg har hatt «stor» mage i en del uker nå, så det var egentlig rart jeg ikke tenkte tanken!! Den «forsvant» liksom ikke på morran heller. Så det kan jo være du har to du også:D
 
Jeg var sikker på at jeg ventet tvillinger pga mange symptomer i starten. Har tre barn fra før og kan ikke huske å ha kjent så mye før. Men nå i det siste har alle symptomer blitt borte. Er 10+2 i dag. Skal på TUL i morgen. Er fremdeles spent, men tror nok også at alle «plassene» er tatt :cool: Vil helst ikke ha trillingplassen....
Jeg hadde/har så lite symptomer, at jeg var sikker på at det var gått galt her. Så fikk jo faktisk bakoversveis når det var 2 stk!
 
Back
Topp