Tvilling skravletråd

En tråd i 'Januar 2021' startet av Mine4??, 4 Jun 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Lager en egen skravletråd for oss som venter tvilling :dummy::dummy1:

Tvilling termin liste :dummy1::dummy:
    Lille_my_ - 1 Januar
    Mine4?? - 10 Januar
    Kh93 - 14 Januar
    SoonToBeMama - 23 Januar
    Nord86 - 26 Januar
    Ma12391 - 27 Januar
    Twinmom - 29 Januar
    Prøverpåandre - 11 Februar

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 1
    Last edited: 6 Jul 2020
  2. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Spent på hvor mange det blir her inne ❤️

• Enig Enig x 5
  3. Lille_My_ Flørter med forumet

Så bra med egen tvillingtråd:Heartpink gøy å se hvor mange det blir av oss her inne:hello2

• Vinner Vinner x 1
  4. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Vi er værtfall 3 stk til nå :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  5. SoonToBeMama Elsker forumet Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Jeg blir med her!❤ Venter flere enn meg eneggede?:D

• Hjertelig Hjertelig x 2
  6. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Så gøy med eneggede :Heartbigred Gratulere så mye :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Lille_My_ Flørter med forumet

Skal på ultralyd igjen til uken, og er så spent! Håper alt er bra med begge bebisene:dummy::dummy: det melder seg liksom dobbelt opp med bekymringer når man venter to.

8. Ma12391 Blir kjent med forumet

Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!

• Hjertelig Hjertelig x 29
  9. Nord86 Andre møte med forumet

Hei! Så gøy vi er flere.
    Fikk torsdag bekreftet på sykehuset at det er to foster med hjerteaktivitet på begge :) ny UL i juli :)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  10. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Åj! Er faktisk det hun mistenkte her å, at det har vært 3 stk, men den ene hadde gått til grunne ganske tidlig. :)

11. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Skal få ny time til ultralyd om litt over 1 uke :)

12. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Noen av dere som har begynt å få mage? 9+2 idag, og magen er til stede hele tiden.. Blir bare større utover kvelden.

13. Ma12391 Blir kjent med forumet

Så spennende! Du må holde oss oppdatert. Hvor langt er du på vei da? ☺️

14. Ma12391 Blir kjent med forumet

Veldig kjekt at det fremdeles er to igjen da ☺️Kjenner at jeg er glad for at det ikke blir tre ☺️

15. Nord86 Andre møte med forumet

ikke mye mage foreløpig - føler meg mest oppblåst i perioder :woot: uke 7 her

16. Augustinaen Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Snøkrystallene2021❄️ Junilykke2018

Det må da snart være termingruppe- tvillingrekord?! Gratulerer til dere alle sammen ❤️

• Enig Enig x 3
  17. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Vet ikke hva jeg skulle ha gjort om det var 3 stykker. :hilarious:

18. Mine4?? Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Fant hjertelyden til den ene idag, og tror jeg fant til den andre, men den var liksom bak masse annet bråk, så var litt vanskelig å høre :Heartbigred

19. Førstegangs prøver Forelsket i forumet Snøkrystallene2021❄️ FebbisBebbis2021 ❄️

Wow!! ❤️

20. SoonToBeMama Elsker forumet Assistert-jentene Snøkrystallene2021❄️

Tusen takk!!:happy::Heartred er så glade vi er en del her som venter tvillinger!

• Hjertelig Hjertelig x 3

Del denne siden