Tvilling skravletråd

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Lager en egen skravletråd for oss som venter tvilling :dummy::dummy1:


Tvilling termin liste :dummy1::dummy:
Lille_my_ - 1 Januar
Mine4?? - 10 Januar
Kh93 - 14 Januar
SoonToBeMama - 23 Januar
Nord86 - 26 Januar
Ma12391 - 27 Januar
Twinmom - 29 Januar
Prøverpåandre - 11 Februar
 
Last edited:
Spent på hvor mange det blir her inne ❤️
 
Skal på ultralyd igjen til uken, og er så spent! Håper alt er bra med begge bebisene:dummy::dummy: det melder seg liksom dobbelt opp med bekymringer når man venter to.
 
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!
 
Hei! Så gøy vi er flere.
Fikk torsdag bekreftet på sykehuset at det er to foster med hjerteaktivitet på begge :) ny UL i juli :)
 
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!
Åj! Er faktisk det hun mistenkte her å, at det har vært 3 stk, men den ene hadde gått til grunne ganske tidlig. :)
 
Hei! Så gøy vi er flere.
Fikk torsdag bekreftet på sykehuset at det er to foster med hjerteaktivitet på begge :) ny UL i juli :)
Skal få ny time til ultralyd om litt over 1 uke :)
 
Noen av dere som har begynt å få mage? 9+2 idag, og magen er til stede hele tiden.. Blir bare større utover kvelden.
 
Det må da snart være termingruppe- tvillingrekord?! Gratulerer til dere alle sammen ❤️
 
Fant hjertelyden til den ene idag, og tror jeg fant til den andre, men den var liksom bak masse annet bråk, så var litt vanskelig å høre :Heartbigred
 
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!
Wow!! ❤️
 
Back
Topp