Tvilling skravletråd

Da kan du prøve å måltidsveie så ser du hvor mye de får fra puppen. :happy:

Har ikke noe vekt, men var på helsestasjonen i dag og siden fredag hadde han ene lagt på seg 165 g og han andre 150 g. Og de sier at de vil de skal legge på seg 20 g om dagen altså ca 150 g i uka, så må si meg fornøyd med den veinga
 
Hvordan går det med dere nå? :happy:
Her går det bra, selvom jeg merker at det er slitsomt:) vi styrer en del med amming/mme på kvelds og natters tid, samt at de absolutt ikke har noe planer om å sove noe annet sted enn oppå oss. Så vi må sove på skift. Satser på at det går seg til etterhvert!
 
Er det noen her som ammer og gir erstatning i tillegg??
Vi må det 1-2 ganger i løpet av kvelden/natta, da virker det som at puppene er helt tomme og da blir det bare gråt:( på dagtid er de fornøyd med bare amming. Jeg prøver å pumpe litt her og der også for å være sikker på at jeg har nok!
 
Rart at det skal være sånn på natta, de er flinkest om dagen når det gjelder pupp, men de er jo så trøtte, så er ikke alltid så lett å få i de mat når de sover.. Må jo jobbe for å vekke dem til spising :happy: å når man endelig har fått vekka dem så sovner de med flaska i munnen eller ved puppen :happy:hehe men jeg nyter hvert eneste sekund jeg, overraska over at jeg er såpass våken på natta, hehe ;)
 
Vi må det 1-2 ganger i løpet av kvelden/natta, da virker det som at puppene er helt tomme og da blir det bare gråt:( på dagtid er de fornøyd med bare amming. Jeg prøver å pumpe litt her og der også for å være sikker på at jeg har nok!
Sniker kun med en mageboer da...
Men jeg leste inne på babyverden at man har to typer melk i puppene, på dagtid kommer det først en tynn melk som metter også en fet melk som gjør at de går opp i vekt.. men på natten kommer det kun fet melk noe som gjør at babyer ofte ikke blir mette på natterstid
 
Sniker kun med en mageboer da...
Men jeg leste inne på babyverden at man har to typer melk i puppene, på dagtid kommer det først en tynn melk som metter også en fet melk som gjør at de går opp i vekt.. men på natten kommer det kun fet melk noe som gjør at babyer ofte ikke blir mette på natterstid
Ja stemmer det, men man skulle trodd at de ble mer fornøyd på kvelden når den er fetere og søvndyssenden, men det virker nesten som det er motsatt her:dead:
 
Ja stemmer det, men man skulle trodd at de ble mer fornøyd på kvelden når den er fetere og søvndyssenden, men det virker nesten som det er motsatt her:dead:
Sniker! Den fete melken bruker mye lengre tid på å komme, det er derfor man ofte blir sittende å amme hele kvelden. Så mange barn blir utålmodige!
 
Hei. Hvordan går det med alle tvillingmammaer der ute?!?:happy:
Heia! Jo, det fint! Tutlå som nettopp fylte 7 måneder korrigert i dag er oppe og står, klarer å sitte og krabbe rundt. Gutten min har ikke helt kommet så langt, men er på god vei. Denne helgen er første helg, der pappaene skal legge dem og passe på dem på natta. Jeg er med på hytta, da, i tilfelle krise. Og om alt går fint, så skal pappaene få lov å ha dem til overnatting én gang i måneden. Hvordan går det med deg, da?
 
Oi, så spennende:happy: Jeg å har 2 helt forskjellige gutter. Han som er lengst fremme drar seg bakover og står på alle fire men sitter ikke enda hvis ikke jeg setter han opp da, men tør ikke å gå fra han enda, litt ustø :happy: Han andre ligger bare på magen enda, men med kjent feil så vet vi at han blir senere utviklet:happy: Ellers går det veldig bra, fortsatt 2mnd igjen før 15 uker jobb før det er permisjon igjen :happy:

Heia! Jo, det fint! Tutlå som nettopp fylte 7 måneder korrigert i dag er oppe og står, klarer å sitte og krabbe rundt. Gutten min har ikke helt kommet så langt, men er på god vei. Denne helgen er første helg, der pappaene skal legge dem og passe på dem på natta. Jeg er med på hytta, da, i tilfelle krise. Og om alt går fint, så skal pappaene få lov å ha dem til overnatting én gang i måneden. Hvordan går det med deg, da?
 
Back
Topp