Tvilling skravletråd

Skal på ultralyd igjen til uken, og er så spent! Håper alt er bra med begge bebisene:dummy::dummy: det melder seg liksom dobbelt opp med bekymringer når man venter to.
Så spennende med ny ultralyd! Hvilken dag blir det lg hvor langt er du på vei da?:love7
Kjenner også jeg er veldig redd noe skal gå/være gale med noen av miraklene :Heartred:Heartred
 
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!
Helt utrolig!!❤ Gleder meg til å følge dere alle videre!
 
Jeg var på tidlig ultralyd idag. Blødde masse igår, og det kom ut både fostersekk og plommesekk. Var helt sikker på at jeg hadde en SA. Bestilte en "hasteultralyd" privat fordi jeg hadde følelsen av at det var tvillinger fra start. Ville vite om det fremdeles var noe liv der, selvom jeg var ganske pessimistisk og lei meg! Når vi kom på ultralyden, begynte hun å telle, og kom til tre (!). Viste seg at jeg i utgangspunktet var gravid med trillinger, men at det fremdeles er to igjen ❤️ Helt utrolig!
Det er jo helt utrolig!❤️❤️
 
Jeg var veldig nervøs for tul i dag, da jeg plutselig mista det meste av symptomer sist uke.. til min store overraskelse fant vi to bankende hjerter!! Det kommer nok til å ta en god stund før det synker inn:p
 
Jeg var veldig nervøs for tul i dag, da jeg plutselig mista det meste av symptomer sist uke.. til min store overraskelse fant vi to bankende hjerter!! Det kommer nok til å ta en god stund før det synker inn:p
Er du den femte i gruppa som venter tvillinger? Det her er jo helt rått!

Edit: er vi oppi seks?!
 
6 stk som venter tvillinger nå ja! :smiley-bounce016
Det må jo snart være en ny termin rekord!
 
Skriv terminen deres her, så kan jeg legge det inn på første innlegget :)
 
Last edited:
6 stk som venter tvillinger nå ja! :smiley-bounce016
Det må jo snart være en ny termin rekord!

Ja det tenker jeg også!
Hadde ett lite håp om tvillinger, men nå tror jeg alle tvillingplassene for januar er tatt :hilarious::hilarious:
 
Ja det tenker jeg også!
Hadde ett lite håp om tvillinger, men nå tror jeg alle tvillingplassene for januar er tatt :hilarious::hilarious:
Jeg har jo hatt mistanke om tvillinger, men gav opp allerede når fjerdemann annonserte hun ventet tvillinger :hilarious:
 
Jeg har jo hatt mistanke om tvillinger, men gav opp allerede når fjerdemann annonserte hun ventet tvillinger :hilarious:

Hehe, har egentlig reservert en plass til deg i tvillinggruppen :p så tenker egentlig du er med der :hilarious:
 
Jeg var veldig nervøs for tul i dag, da jeg plutselig mista det meste av symptomer sist uke.. til min store overraskelse fant vi to bankende hjerter!! Det kommer nok til å ta en god stund før det synker inn:p
Ååh så utrolig koselig!! Gratulerer så mye! Så kjekt å ha deg med i gjengen!:love7:Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Back
Topp