Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke være så tydelig strek uten at det er babystrek altså!!
Stoler ikke på noen tester for tiden Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nokDette kan jo ikke være skyggestrek
Stoler ikke på noen tester for tiden Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nok
Ååh Ikke lett dette! Jeg hadde gått rett på!Stoler ikke på noen tester for tiden Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nok
Det kan væreHæ, kan ikke forstå at det ikke har vært en spire innom her den ene makesure var det jo helt klart strek på! Sikker på at det ikke var en kjemisk siden streken forsvant etterfulgt av en blødning?
Hun fikk virkelig sagt detHahaha, snørr
Herlig med så snar og tydelig EL. Kjempespennende å følge med, krysser alle fingre og tær for at det klaffer!!
Tusen takk, LunaÅhh, så gøy! Gratulerer så mye