tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Kan ikke være så tydelig strek uten at det er babystrek altså!!❤️
 
Kan ikke være så tydelig strek uten at det er babystrek altså!!❤️
Dette kan jo ikke være skyggestrek :oops: :love7
Stoler ikke på noen tester for tiden :dead: Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nok :happy8
 
Stoler ikke på noen tester for tiden :dead: Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nok :happy8

Ikke lett å bli klok når en får så tydelig strek i går og dette idag.... :banghead:
 
Stoler ikke på noen tester for tiden :dead: Her er dagens: link. Ikke rart jeg ikke jublet over gårsdagens, tenkte det måtte være skyggestrek. Hadde veldig konsentrert urin i dag også, så kan ikke skylde på at den ikke var konsentrert nok :happy8
Ååh :oops: Ikke lett dette! Jeg hadde gått rett på!
 
PP1, barn nr 6, CD41, 9DPO
Blenda test! Er testen fortsatt like hvit i morgen så er håpet ute for min del :gen045

Jeg drømmer de typiske graviddrømmene, men mener å huske jeg leste en gang at man kunne drømme i DPO-land pga progesteronet i kroppen.. men hvor vilt da.

I går drømte jeg at jeg løp kun i trusa etter riksveg 4. Så kjørte broren min og dama hans tilfeldigvis forbi og plukket meg opp. Han kjørte oss til mamma og pappa, og da står mamma og denger pappa i garasjen sånn at han blør neseblod :nailbiting:

I stad drømte jeg at jeg var i bursdag hos bestemor. Hadde med mange graviditetstester som jeg måtte gjemme hele tiden. Jeg gjemte de på et rom, så skulle jeg gå ut på kjøkkenet for å ta meg kake. Da gikk jeg plutselig med puppa ute :hungover:

Ellers har det vært litt vanskelig å fange opp murringer og slike tegn, da jeg har levd på Panodil i mange dager :shifty: Har innsett at jeg har influensa.

Dagens skuffende test under.
 

Vedlegg

  • IMG_1493.jpeg
    IMG_1493.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 88
Søren altså.... ❤️ håper likevel på at tr ikke kommer :shy:
 
PP1, barn nr 6, CD42, 10DPO
Jeg tror dette kan omgjøres til CD1. Ser ut til at jeg har våknet opp til mensen?! Jeg skvatt da jeg tørket meg på do, plutselig var det ganske så rødt og slimete på papiret :sorry: Pleier alltid å ha lutealfase på 14 dager, så dette var absolutt ikke forventet :smiley-angry019

Da får tiden vise når neste PP blir :brb:

EDIT:
Kanskje vi rekker en pp til.. ser at jeg har igjen Letrozol!! Jeg blir satt i gang to uker før termin.. om ikke eggløsning lar vente på seg så kan det gå :dance011
 
Last edited:
Hæ, kan ikke forstå at det ikke har vært en spire innom her :wideyed: den ene makesure var det jo helt klart strek på! Sikker på at det ikke var en kjemisk siden streken forsvant etterfulgt av en blødning?
 
Hæ, kan ikke forstå at det ikke har vært en spire innom her :wideyed: den ene makesure var det jo helt klart strek på! Sikker på at det ikke var en kjemisk siden streken forsvant etterfulgt av en blødning?
Det kan være :pompus:

Har ikke kommet noe mer blod enda, så for tidlig å si om dette er cd1 :meh:
 
Last edited:
PP2, barn nr 6, CD2
Det ble CD1 i går! Jeg lette febrilsk(?) etter Letrozol i medisinskuffen i går, og fant jammen meg nesten to fulle brett! Mangler bare to tabletter på det ene brettet, så jeg kan begynne på dobbel dose allerede i morgen om jeg vil :bounce Blir jeg gravid blir det jo termin i desember, som jeg egentlig ikke ønsker… Men om eggløsningen kommer rundt CD14-15, og jeg blir satt i gang to uker før termin(pga svangerskapsdiabetes), så KAN det bli novemberbaby :cheers

Jeg tror jeg prøver på det.. Letrozol fra CD3-7. Håper at eggløsningen ikke lar vente på seg og at «jeg tar meg»! Kjente jeg ble skikkelig sint da det ikke gikk på første forsøk. Men samtidig sier jeg til meg selv at jeg bare kan gi meg, det finnes andre som har det verre enn meg! Realitycheck!!

Så jeg tror vi går inn i pp2 :nailbiting: Krysser fingra for en normal syklus! Ser ikke frem til mere puling, men må man, så må man :taunt008
 
PP2, barn nr 6, CD13
Letrozolen har foreløpig gjort underverker :biggrin CD13 og allerede positiv el-test! Det har aldri skjedd så tidlig før, så det er stas :woot:

Begynte å merke el-slim ganske fort etter mensen. Og på CD11 kunne jeg visst få det bekreftet av jenta mi på 7 år :laughing002 Jeg var på do å tisset og da jeg nettopp hadde tørket meg og satt med papiret i hånda kom dattera mi inn - hun spurte om jeg hadde snytet meg. For hun var slimet på papiret snørr :laughing002 Jeg klarte ikke å si annet enn ja :angelic:

Om det klaffer nå så blir terminen rundt 11. desember. Da rekker jeg nok å bli satt i gang i november altsååå:cool14

Jeg temper, så håper tempen bekrefter eggløsning i løpet av de neste dagene :notworthy

Tenk om det klaffer, tenk om det ikke klaffer :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_1591.jpeg
    IMG_1591.jpeg
    155,3 KB · Visninger: 28
  • IMG_1599.jpeg
    IMG_1599.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 29
Hahaha, snørr :smiley-angry017
Herlig med så snar og tydelig EL. Kjempespennende å følge med, krysser alle fingre og tær for at det klaffer!!
 
Hahaha, snørr :smiley-angry017
Herlig med så snar og tydelig EL. Kjempespennende å følge med, krysser alle fingre og tær for at det klaffer!!
Hun fikk virkelig sagt det :hilarious:

Ja, jeg er så glad for at den ikke lar vente på seg! Spent på hvordan det blir med dagens temping. Babyen er snørrete og irritabel i natt :dead:

Tusen takk :Heartred Heier på oss begge!
 
PP2, barn nr 6, CD16, 2DPO
Så var man plutselig i DPO-land :notworthy Føles ikke lenge siden sist! Denne syklusen fikk jeg positiv el-test på CD13 - el på CD14(sex på cd12-15). Veldig glad og fornøyd med at syklusen blir såpass normal!

Jeg trodde jeg ikke skulle få tempe noe mer denne syklusen, for i går kveld da jeg skulle legge meg var temperaturmåleren plutselig borte! Jeg lette i over 1 time og fant den ikke. Jeg begynte faktisk å gråte :hilarious: Men kl 3 i natt fant jeg den plutselig mellom madrassen og sengegavelen, lengst nedi! Jeg ble SÅ glad! Så da fikk jeg bekreftet på mårran i dag at jeg er i DPO-land :cheers Rart hvor tullete man kan bli som prøver. Akkurat som om jeg ikke kunne blitt gravid om jeg ikke fant den liksom :wacky:

I kveld har jeg time hos gynekologen. Spent på hva den timen fører med seg :shy: Håper jeg får ny resept på Letrozol. Håper jeg aldri trenger å hente dem ut :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_1605.jpeg
    IMG_1605.jpeg
    160,5 KB · Visninger: 21
  • IMG_1606.jpeg
    IMG_1606.jpeg
    129,2 KB · Visninger: 20
Oppdatering på forrige innlegg
PP2, barn nr 6, CD16, 2DPO

Da har jeg vært hos gyn. Fikk en liten pekefinger da jeg hadde begynt med Letrozolen jeg hadde igjen fra 2019 før jeg hadde vært innom han og fått klarsignal :smiley-ashamed004 Jeg etterspurte ny resept på Letrozol, og det skulle jeg få om ultralyden var bra, dvs ingen cyster. Null cyster, så fikk klarsignal og ny resept:cool14 Han ga meg resept på Metformin også. Den skal jeg begynne med i morgen.

Letrozolen har jeg ikke hentet ut enda. Må først se om det klaffer denne PP’en :smiley-angelic001

Han sa at om det ikke klaffer i løpet av 3 runder med Letrozol, så skulle jeg ta kontakt. Håper jeg slipper det :smiley-angelic001 Håper jeg har et friskt befruktet egg inni meg!
 
PP2, barn nr 6, CD23, 9DPO
Sitter her med positiv test :Heartred Jeg har ikke hatt trua de siste dagene, for jeg synes det har vært mangel på symptomer! Drømmene er tilstede, men jeg har ikke stolt på dem alene. Det har vært lite murringer og stikninger. Har kjent litt her og der gjennom ulike dager liksom, men det har vært så mye mer alle de andre gangene jeg har vært gravid. Ikke har jeg økt utflod heller. Så jeg begynte å tenke det verste så klart, for hvordan kan man være så heldig at man slipper pp etter pp? Men nå har tankene snudd. Håper testene framover bare blir sterkere og sterkere :smiley-angelic001

Babyplan på utvannet urin tidlig på dagen og makesure på «vanlig» urin i kveld :shy: Babyplan sin test la jeg ikke noe i, den var ikke tydelig nok. Men makesure er tydelig rosa i virkeligheten :love017
 

Vedlegg

  • IMG_1698.jpeg
    IMG_1698.jpeg
    2,4 MB · Visninger: 103
  • IMG_1732.jpeg
    IMG_1732.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 103
  • IMG_1734.jpeg
    IMG_1734.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 101
Åhh, så gøy! Gratulerer så mye ❤️
 
Back
Topp