tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Hei Kom over dagboken din og ser du snart har termin, så koooselig! :) Er herlig å gå inn i julen med baby i hus. Fint å se flere som ønsker seg mange barn. Jeg og mannen min sitter og grubler på om vi skal prøve på en siste. Vi har 2 ungdommer og 2 barnehagebarn i hus nå, men føler vi mangler en siste liten attpåklatt ❤️ Eneste som hindrer oss er at vi mangler et soverom i så tilfelle. Men, de to minste kan jo dele rom i noen år. Hvordan løser dere det? Har dere rom til alle? Eller må noen dele rom? :) Syns liksom ikke det er en grunn til å la være å få barn at vi mangler et rom. Tror vi kommer til å angre hvis vi ikke prøver på en siste siden vi begge to egentlig ønsker oss en til❤ Ønsker deg lykke til i tiden fremover :)

Synes det var for 2 mnd siden jeg leste updaten om at du var gravid igjen:p gått så utrolig fort❤️

Siste trimester kan føles ganske langt og tungt, og kroppen begynner å føles tyngre og man blir mer ubekvem❤️ Hehe, ikke verst du fortsatt elsker å gå gravid- er jo helt magisk å kunne gro fram et lite, nytt menneske:love017

Heller litt for nye oppfølging enn for lite, vil jeg si:happy119 Bra du blir godt ivaretatt❤️

All good her, hektisk, men bra❤️ Prøvingen på nr 7 begynner i april/mai neste år:smiley-bounce022:smiley-bounce015 Gleder meg veldig.
Jaa, det går så fort dette her :sad002 Blir satt i gang rundt 21. november.. er ikke klar for det altså :nailbiting: Formen er stigende. Endelig sover jeg mindre. Det visste seg at jeg hadde jernmangel og lavt jernlager, så det var ikke så rart at jeg kunne sove døgnet rundt tidligere. Har gått på tilskudd i 3 uker nå, så merker energien kommer seg smiley-chores003

Så koselig at dere ønsker en til! Det blir spennende, går fort dit! Skjønner godt at du gleder deg :excited001

Hei Kom over dagboken din og ser du snart har termin, så koooselig! :) Er herlig å gå inn i julen med baby i hus. Fint å se flere som ønsker seg mange barn. Jeg og mannen min sitter og grubler på om vi skal prøve på en siste. Vi har 2 ungdommer og 2 barnehagebarn i hus nå, men føler vi mangler en siste liten attpåklatt ❤️ Eneste som hindrer oss er at vi mangler et soverom i så tilfelle. Men, de to minste kan jo dele rom i noen år. Hvordan løser dere det? Har dere rom til alle? Eller må noen dele rom? :) Syns liksom ikke det er en grunn til å la være å få barn at vi mangler et rom. Tror vi kommer til å angre hvis vi ikke prøver på en siste siden vi begge to egentlig ønsker oss en til❤ Ønsker deg lykke til i tiden fremover :)
Tusen takk :Heartred Blir koooselig å nyte nyfødttiden ved siden av juletreet :love017

Helt enig med deg! De kan fint dele rom som barn, så det er bare å kjøre på. Jeg elsket å sove sammen med søsteren min da jeg var barn. Det var trygt og godt. Jeg hadde eget rom, men foretrakk å sove sammen med henne.

Her har nr 2 og 3 delt soverom. Nå er de 7 og 4. Det har gått helt fint og de har aldri klaget :happy:

Vi driver å pusser opp faktisk, så snart har vi 6 soverom! Har mulighet for 7(vet ikke hva vi skal bruke det siste rommet til enda) :joyful: Blir godt med mer plass, for frem til nå har vi bare hatt 3 soverom. Håper rommene rekker å stå klare til babyen kommer. Ettåringen sover inne hos oss foreløpig. Hadde vært supert å fått henne på eget rom innen babyen kommer :smiley-ashamed004 Men alt i alt har mangel på soverom gått fint frem til nå :shy:

Tusen takk :Heartred Blir koooselig å nyte nyfødttiden ved siden av juletreet :love017

Helt enig med deg! De kan fint dele rom som barn, så det er bare å kjøre på. Jeg elsket å sove sammen med søsteren min da jeg var barn. Det var trygt og godt. Jeg hadde eget rom, men foretrakk å sove sammen med henne.

Her har nr 2 og 3 delt soverom. Nå er de 7 og 4. Det har gått helt fint og de har aldri klaget :happy:

Vi driver å pusser opp faktisk, så snart har vi 6 soverom! Har mulighet for 7(vet ikke hva vi skal bruke det siste rommet til enda) :joyful: Blir godt med mer plass, for frem til nå har vi bare hatt 3 soverom. Håper rommene rekker å stå klare til babyen kommer. Ettåringen sover inne hos oss foreløpig. Hadde vært supert å fått henne på eget rom innen babyen kommer :smiley-ashamed004 Men alt i alt har mangel på soverom gått fint frem til nå :shy:
Så godt å høre :) Kan huske at jeg og lillebroren min hadde hvert vårt rom når vi var små, men at vi foretrakk å sove sammen. Så håper på at jentene våre eventuelt vil syns at det er like koselig som vi syns hvis det blir aktuelt. Blir nok bra for dere med flere soverom :) Og kjekt å ha et ekstra rom i tilfelle gjester, eller om man evt. vil prøve på flere barn etterhvert :angelic: Her har vi 5 soverom. Så alle har hvert sitt rom nå, men ser at de to minste ikke bruker rommene til så mye annet enn soving. De er som oftest i stua og leker :) Så skal vel gå greit for de å dele soverom, slik at en en eventuell ny baby kan få sove på det ene av rommene dems. Hmmm, spørs om vi ikke bare må kaste oss ut i prøvingen vi altså ❤️

Back
Topp