tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Weee, så moro du er gravid igjen:smiley-bounce012:smiley-bounce015:gen014 Gratulerer så mye med spiren:cool05:dance011:dance018:happy093:hug007:love017:talk017:binkybaby:love7:dummy1::dummy::Heartred:Heartpink:Heartblue

Så spennende! Gratulerer!

Vedlegg

• IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 97
Gratulerer med spiren, Tulips..! ❤️

GRAVID 4+4, barn nr 6
Fortsatt gravid og magefølelsen er som regel god :love017 Hender seg jeg tenker det verste her og der, men i normal grad, føler jeg. Testene stiger. Jeg tok en digital test i dag som sa «gravid 2-3». For 3 dager siden sa den «1-2».

Jeg fikk økt utflod rundt IKM. Drømmene er fortsatt tilstede. Har hatt et par dager, en periode i løpet av dagen, hvor jeg har vært øm nederst i magen, mest på venstre side.

Jeg venter på at den sykeste trøttheten skal kicke inn :sleep002 Husker ikke når det begynte i de andre svangerskapene, men den trøttheten er altså helt jævlig. Og jeg gruer meg til å ikke kunne sove så mye jeg vil, pga jenta mi på 7 mnd :joyful:

Ellers lite symptomer. Det har vært to netter hvor jeg har svettet en del, men vet ikke om det er pga graviditeten eller væromslaget, eller at jeg rett og slett har fått for mye tykt hår :hilarious: Har ingen god erfaring med svangerskap og nattesvette.. det eneste svangerskapet jeg hadde nattesvette var i svangerskapet med englejenta, og jeg tenker at det kom av at ting ikke var helt som det skulle der inne i magen. Men det begynte senere i svangerskapet. Og det er altfor tidlig nå til at det kan være av samme grunn liksom :rolleyes: Håper det gir seg, for man føler seg ikke spesielt fresh av det:gen113

Men hva har jeg å klage på? Ingen kvalme, ingen blødninger :notworthy

I neste uke skal jeg til legen(ikke gravidrelatert), men jeg håper hun sender henvisning til tidlig UL/NIPT.

I går ringte jeg helsestasjonen for å ordne med time til jordmor. Jeg fikk bestemme selv når jeg ville ha time. Første time er når jeg er 11+2. Blir litt kleint å komme tilbake egentlig :p

Vedlegg

• 6A4691AB-9099-45F7-8A4B-5D1958133DE1.jpeg
    6A4691AB-9099-45F7-8A4B-5D1958133DE1.jpeg
    688 KB · Visninger: 85
Fin stigning på testene:love017:Heartpink:Heartred:Heartblue

Gravid 14+1, barn nr 6
Hadde UL på onsdag, men fikk komme tilbake i dag fordi den lille ikke ville vise fram hele seg(neseben og nakkefold). Det ble en vellykket UL i dag :love017 Fikk se alt vi skulle, og alt var normalt. Ble satt fram fra 13+5 til 14+1, termin 8. des. Da jeg såg babyen på skjermen tenkte jeg at det var ei jente, og til slutt spurte jeg jordmor hva hun trodde om kjønn. Hun tror også jente :shy: Så gjenstår det å se om det stemmer senere. Jeg har bestilt privat UL 18. juni. Trodde jeg skulle være 15+2 den dagen, men pga flyttingen i dag så blir jeg 15+5. Ordinær ultralyd 12. juli :) Det ble tatt utvidet NIPT i dag, men jeg tenker den er uten funn.

Vedlegg

• IMG_2173.jpeg
    IMG_2173.jpeg
    626,4 KB · Visninger: 71
  • IMG_2174.jpeg
    IMG_2174.jpeg
    631,3 KB · Visninger: 67
Gravid 14+1, barn nr 6
Hadde UL på onsdag, men fikk komme tilbake i dag fordi den lille ikke ville vise fram hele seg(neseben og nakkefold). Det ble en vellykket UL i dag :love017 Fikk se alt vi skulle, og alt var normalt. Ble satt fram fra 13+5 til 14+1, termin 8. des. Da jeg såg babyen på skjermen tenkte jeg at det var ei jente, og til slutt spurte jeg jordmor hva hun trodde om kjønn. Hun tror også jente :shy: Så gjenstår det å se om det stemmer senere. Jeg har bestilt privat UL 18. juni. Trodde jeg skulle være 15+2 den dagen, men pga flyttingen i dag så blir jeg 15+5. Ordinær ultralyd 12. juli :) Det ble tatt utvidet NIPT i dag, men jeg tenker den er uten funn.
Damn girl!! Barn nummer 6! :woot::love017Så gøy! Gratulerer så mye :love017 :wav

Gravid 19+3, barn nr 6
Har glemt å oppdatere litt :smiley-angelic006 NIPT var negativ - som forventet.

Hadde OUL på fredag, hvor alt var bra :love017 Nok en ultralyd som viser at det er ei jenteee :dummy1: :Heartpink Nå har 3 ultralyder vist det, så nå kan jeg lande ved det :D Jordmor anbefalte å søke om svangerskapspenger, så skal gjøre det etter hvert. Jeg har ferie akkurat nå. Håper jordmoren min har tid til å hjelpe meg med det når ferien nærmer seg slutten.

Ny ultralyd 19. august. Om jordmoren min ikke får hjulpet meg med svangerskapspenger-søknaden, så kan det ordnes med på denne timen. Håper det løser seg før den tid, egentlig.

Åååh, gratulerer så mye med ei lita prinsesse i magen:Heartpink:love7:dummy1: :cool05:binkybaby:love017:gen014:dance008:talk017:happy093Så koselig med ei lita frøken til i familien :Heartpink:binkybaby :Heartpink

Hvordan går det med deg?❤️✨

Hvordan går det med deg?❤️✨
Koselig du tenker på meg :love2 Her er alt bra! 31+3 i dag. Nyter rolige hverdager, da jeg går på svangerskapspenger og barna er på skole/bhg :happy: Dessverre sover jeg bort mesteparten av de timene, men :hilarious: Uansett deilig!

Svangerskapet begynner å bli tungt fysisk sett. Vanskelig å snu seg i senga, komme seg opp fra sofaen og den slags :gen113Det begynner å bli tungt å sitte og sy(elsker å sy), så det er litt nedtur. Håper kanskje det letter på litt om hun snur seg riktig vei, til hodeleie :angelic:

Føler litt på at det er veldig mye oppfølging i svangerskapet pga svangerskapsdiabetes/høy BMI, men må vel bare være fornøyd med det :hungry:

Ellers kan jeg jo si at jeg fortsatt elsker å gå gravid :joyful::Heartred

Håper det går bra med deg!

Koselig du tenker på meg :love2 Her er alt bra! 31+3 i dag. Nyter rolige hverdager, da jeg går på svangerskapspenger og barna er på skole/bhg :happy: Dessverre sover jeg bort mesteparten av de timene, men :hilarious: Uansett deilig!

Svangerskapet begynner å bli tungt fysisk sett. Vanskelig å snu seg i senga, komme seg opp fra sofaen og den slags :gen113Det begynner å bli tungt å sitte og sy(elsker å sy), så det er litt nedtur. Håper kanskje det letter på litt om hun snur seg riktig vei, til hodeleie :angelic:

Føler litt på at det er veldig mye oppfølging i svangerskapet pga svangerskapsdiabetes/høy BMI, men må vel bare være fornøyd med det :hungry:

Ellers kan jeg jo si at jeg fortsatt elsker å gå gravid :joyful::Heartred

Håper det går bra med deg!

Synes det var for 2 mnd siden jeg leste updaten om at du var gravid igjen:p gått så utrolig fort❤️

Siste trimester kan føles ganske langt og tungt, og kroppen begynner å føles tyngre og man blir mer ubekvem❤️ Hehe, ikke verst du fortsatt elsker å gå gravid- er jo helt magisk å kunne gro fram et lite, nytt menneske:love017

Heller litt for nye oppfølging enn for lite, vil jeg si:happy119 Bra du blir godt ivaretatt❤️

All good her, hektisk, men bra❤️ Prøvingen på nr 7 begynner i april/mai neste år:smiley-bounce022:smiley-bounce015 Gleder meg veldig.

Back
Topp