Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh se her da
Gratulerer så mye
Wow så fantastisk, gratulerer
Weee, så moro du er gravid igjen Gratulerer så mye med spiren
Så spennende! Gratulerer!
Tusen hjertelig takkÅh. Så gøy. Gratulerer
Tusen takkGratulerer med spiren, Tulips..!
Damn girl!! Barn nummer 6! Så gøy! Gratulerer så myeGravid 14+1, barn nr 6
Hadde UL på onsdag, men fikk komme tilbake i dag fordi den lille ikke ville vise fram hele seg(neseben og nakkefold). Det ble en vellykket UL i dag Fikk se alt vi skulle, og alt var normalt. Ble satt fram fra 13+5 til 14+1, termin 8. des. Da jeg såg babyen på skjermen tenkte jeg at det var ei jente, og til slutt spurte jeg jordmor hva hun trodde om kjønn. Hun tror også jente Så gjenstår det å se om det stemmer senere. Jeg har bestilt privat UL 18. juni. Trodde jeg skulle være 15+2 den dagen, men pga flyttingen i dag så blir jeg 15+5. Ordinær ultralyd 12. juli Det ble tatt utvidet NIPT i dag, men jeg tenker den er uten funn.
Tusen takk Barn nr 6, men levendefødte nr 5(forhåpentligvis)Damn girl!! Barn nummer 6! Så gøy! Gratulerer så mye
Koselig du tenker på meg Her er alt bra! 31+3 i dag. Nyter rolige hverdager, da jeg går på svangerskapspenger og barna er på skole/bhg Dessverre sover jeg bort mesteparten av de timene, men Uansett deilig!Hvordan går det med deg?️
Koselig du tenker på meg Her er alt bra! 31+3 i dag. Nyter rolige hverdager, da jeg går på svangerskapspenger og barna er på skole/bhg Dessverre sover jeg bort mesteparten av de timene, men Uansett deilig!
Svangerskapet begynner å bli tungt fysisk sett. Vanskelig å snu seg i senga, komme seg opp fra sofaen og den slags Det begynner å bli tungt å sitte og sy(elsker å sy), så det er litt nedtur. Håper kanskje det letter på litt om hun snur seg riktig vei, til hodeleie
Føler litt på at det er veldig mye oppfølging i svangerskapet pga svangerskapsdiabetes/høy BMI, men må vel bare være fornøyd med det
Ellers kan jeg jo si at jeg fortsatt elsker å gå gravid
Håper det går bra med deg!