tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Weee, så moro du er gravid igjen:smiley-bounce012:smiley-bounce015:gen014 Gratulerer så mye med spiren:cool05:dance011:dance018:happy093:hug007:love017:talk017:binkybaby:love7:dummy1::dummy::Heartred:Heartpink:Heartblue
 
Så spennende! Gratulerer!
 

Vedlegg

  • IMG_1742.jpeg
    IMG_1742.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 61
Gratulerer med spiren, Tulips..! ❤️
 
GRAVID 4+4, barn nr 6
Fortsatt gravid og magefølelsen er som regel god :love017 Hender seg jeg tenker det verste her og der, men i normal grad, føler jeg. Testene stiger. Jeg tok en digital test i dag som sa «gravid 2-3». For 3 dager siden sa den «1-2».

Jeg fikk økt utflod rundt IKM. Drømmene er fortsatt tilstede. Har hatt et par dager, en periode i løpet av dagen, hvor jeg har vært øm nederst i magen, mest på venstre side.

Jeg venter på at den sykeste trøttheten skal kicke inn :sleep002 Husker ikke når det begynte i de andre svangerskapene, men den trøttheten er altså helt jævlig. Og jeg gruer meg til å ikke kunne sove så mye jeg vil, pga jenta mi på 7 mnd :joyful:

Ellers lite symptomer. Det har vært to netter hvor jeg har svettet en del, men vet ikke om det er pga graviditeten eller væromslaget, eller at jeg rett og slett har fått for mye tykt hår :hilarious: Har ingen god erfaring med svangerskap og nattesvette.. det eneste svangerskapet jeg hadde nattesvette var i svangerskapet med englejenta, og jeg tenker at det kom av at ting ikke var helt som det skulle der inne i magen. Men det begynte senere i svangerskapet. Og det er altfor tidlig nå til at det kan være av samme grunn liksom :rolleyes: Håper det gir seg, for man føler seg ikke spesielt fresh av det:gen113

Men hva har jeg å klage på? Ingen kvalme, ingen blødninger :notworthy

I neste uke skal jeg til legen(ikke gravidrelatert), men jeg håper hun sender henvisning til tidlig UL/NIPT.

I går ringte jeg helsestasjonen for å ordne med time til jordmor. Jeg fikk bestemme selv når jeg ville ha time. Første time er når jeg er 11+2. Blir litt kleint å komme tilbake egentlig :p
 

Vedlegg

  • 6A4691AB-9099-45F7-8A4B-5D1958133DE1.jpeg
    6A4691AB-9099-45F7-8A4B-5D1958133DE1.jpeg
    688 KB · Visninger: 46
Fin stigning på testene:love017:Heartpink:Heartred:Heartblue
 
Back
Topp