Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyggelig å se deg her!!Så spennende å være tilbake i prøverbobla Kan jeg spørre hvorfor du ikke ønsker termin i det tidsrommet? Er bare nysgjerrig
Håper syklusene ikke blir lange og på utur, det er så slitsomt!
Jaa, herregud selvsagt, det her barnehagegreiene er så dumt at ikke er løpende opptak! Skjønner godt du vil slippe å jobbe jula, gruver meg til jeg må det for å si det sånnHyggelig å se deg her!!
Veeeldig Det går helt fint, pga barnehageopptak, at permisjonsslutt og barnehagestart skal klaffe best mulig(størst sjans å få plass ved nytt barnehageår her), men også fordi jeg ønsker å ha foreldrepermisjon i desember, ellers må jeg jobbe jula, som er kjett når man har barn </3
Jepp, så må planlegges litt, så langt det gårJaa, herregud selvsagt, det her barnehagegreiene er så dumt at ikke er løpende opptak! Skjønner godt du vil slippe å jobbe jula, gruver meg til jeg må det for å si det sånn
Tulips, du er gæærn
Men jeg følger spent med!
Koselig å ha dere med, damerSpennende å se deg aktiv her igjen! Blir gøy å følge med på deg
Nei, si det, jeg vet ikke Kanskje jeg har senket kravene for mye?Wow! Hvordan klarer du å følge opp alle? Jeg har dårlig samvittighet for mine 2 + hund + hus, du må være superwoman!!!
Å, så hyggelig å se deg her igjen så rasktSå ble man brått prøver igjen for en liten periode
PP1, barn nr 6, CD29
Vi har vært enige om et barn til en god stund, men det var først når jeg begynte å få symptomer på el(el-slim og flørting) denne syklusen at det ble bestemt at det ble å avlevere svømmere inni dåsemor
Jeg vet ikke hvor jeg er i syklus, noe som er frustrerende! Vet ikke om jeg har hatt el da symptomer og tester ikke stemmer overens… Har hatt to menstruasjoner etter fødsel(forrige syklus ble på 42 dager), og nå har jeg jaktet på EL i over to uker!! Får ingen ordentlig positiv el-test(ammer ikke) I dag ringte jeg gyn, i hovedsak for å etterspørre ny resept på Letrozol(gikk på dette i 2019 pga lange sykluser), men jeg må dessverre ha time for å etterspørre det, så har fått time 19. mars. Jeg orker ikke sånne lange sykluser når vi skal prøve ass. Uansett blir det vel noen pausemåneder etter hvert, tror jeg, da jeg ikke ønsker termin i des-mai Men da er det i hvert fall liggende klart…
Jeg har tatt el-tester hver dag siden CD13 Ikke alltid jeg har giddet å legge inn bilde i appen. Ble tom for de grønne og de første blå jeg testet med, så det er hele 3 forskjellige tester liggende på appen.
Såå, jeg må bare fortsette å teste etter el
Har skyggestrek på g-test i dag, har hatt det en dag tidligere i syklusen også(på CD26)!
Legger ved noen bilder. Er spent på hvor mange som fortsatt følger med på meg
Spennende!
Koselig at dere er her åIiiik, så spennende!
Hihi jaNei her må jeg følge med! Så spennende Kjente jeg fikk flashbacks når TR kom første gang i jula, er på tredje syklus nå og logger alle symptomer for å ha kontroll - selv om vi mest sannsynlig ikke prøver før på senhøsten Gleder meg allerede for jeg også elsket å være gravid. Får leve prøvespenningen gjennom deg enn så lenge (forhåpentligvis ikke så lenge for deg da haha)
Litt typisk meg, ikke klare å vente Hyggelig at du er her med meg Jeg prøve å oppdatere meg på dere alle!Å, så hyggelig å se deg her igjen så raskt
Jeg bare sniker litt for å holde øye med alle "kjente" gutten min er 3 uker nå så skal drøye litt til før jeg begynner på nesteLitt typisk meg, ikke klare å vente Hyggelig at du er her med meg Jeg prøve å oppdatere meg på dere alle!