Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Så bra at UL så fin ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi haket av på arket at vi ville ha beskjed Det tok sin tid, men tror kanskje at de har urnenedsettelse hvert kvartal(?). Forståelig egentlig, de kan vel ikke grave opp og igjen rett som det erSå fint og samtidig sårt å kommet hit er så glad på dine vegne at lille i magen er frisk og dette går bra!
Får man brev om at de er begravet? Det visste jeg ikke, greit å forberede seg på, men enda en stund til her såfall
Håper mannen er frisk snart så dere får tatt en tur
Gleder meg til ny oppdatering etter ul!
Så godt å høre at alt gikk bra på NIPT testen og at du har et friskt barn i magen Blir fint med UL om noen dager så du får se den lille Vi var i mai-termingruppa sammen. Så er så glad for at du er kommet så langt i et nytt svangerskapGRAVID 14+3, barn nr 5
14+3, den lille i magen er på samme størrelse som englejenta vår var da vi fikk se og holde henne for første gang.. Med hun tok jeg de første abortpillene uke 14+3. Livet tok altså slutt rundt 14+3. 14+5 var svangerskapet over. Veldig rart å tenke på.
Fredag som var ble en tårevåt dag. Fikk brev i posten at englejenta vår hadde kommet til sitt siste hvilested. Jeg følte ikke så mye da jeg satt med konvolutten i hånda. Men da jeg åpnet brevet og leste det som stod knakk jeg sammen. Jeg gråt i mange omganger den dagen.
Vi hadde tenkt oss innom minnelunden i løpet av helga, men har ikke fått gjort det fordi mannen min ble syk.
På tirsdag i forrige uke fikk vi svar på NIPT-prøva. Den var negativ Barna fikk vite at jeg har baby i magen noen dager etterpå.
Formen er bedre. Jeg er ikke like avhengig av søvn lenger og jeg har fått tilbake litt energi. Klarte å sy litt igjen i dag, enda jeg hadde satt på klesvasken i forkant
Ser frem til UL om 7 dager. Jeg trenger å se den lille.. er den virkelig inni der?
Så glad på dine vegner
TakkMange klemmer til deg! Og gratulerer med at NIPT var negativ!
Tusen takk Rart å tenke på at de er like store. Den lille i magen hadde fyllt hele håndflaten min, og enda så merker jeg ikke noe av den(tror jeg)Kjære tulips Gratulerer så mye med at NIPT-testen var negativ, og at lille i magen er frisk Og ikke lenge igjen til UL så du får sett h*n igjen
Forstår godt du fikk en følelsesmessig reaksjon på lille-englejenta nå er lagt ned i sitt siste hvilestedOg at du nå også var på eksakt samme sted i graviditeten, som da livet til lille-englejenta tok slutt- mange, overveldende følelser på én gang Også har du mistet et barn, man sørger jo over lille som ikke ble uansett om en liten ny er på vei, ingen kan noengang erstatte henne dere mistet Håper mannen snart blir frisk, så dere kan ta dere en tur og besøke minnelunden
Mange klemmer
Tusen takk Koselig når dere fra mai titter innomSå godt å høre at alt gikk bra på NIPT testen og at du har et friskt barn i magen Blir fint med UL om noen dager så du får se den lille Vi var i mai-termingruppa sammen. Så er så glad for at du er kommet så langt i et nytt svangerskap
Så fint at alt står bra til!GRAVID 15+3, barn nr 5
Var på privat UL i dag. Jeg er 15+3 i følge mine beregninger. Jordmor fikk 15+4 og 15+5. Om vi bare skulle gått utifra lårbenet hadde jeg vært 16+2 Lang bebis Alt stod bra til For første gang får jeg oppleve å ha morkaken på bakre vegg! Endelig! Kjønn: 95% jente
Neste UL er 2. mai. Da blir det endelig fastsatt termin
Koselig du spør Skal komme med en oppdatering nåHvordan går det?