❤️IKM UKE 10❤️

Dagens, 8DPO. Derfor jublet jeg ikke over gårsdagens :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_1486.jpeg
    IMG_1486.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 157
Flere enn meg som blir sprø av denne ventingen? o_Oo_O "BARE" 6 DPO :laughing002
Er 7dpo og dør av spenning/venting. Har ikke troen denne gangen. Selv om jeg er motstander av at jeg skal kjenne etter symptomer (rett og slett for at jeg ikke skal bli gira og så skuffet), så skulle jeg ønske at jeg kjente noe.

Ønsker meg så veldig å kjenne de kraftige murringene og stikkene 8-9 dpo som jeg kjente sist da jeg ble gravid, men er samtidig så redd for å ikke kjenne dem at jeg helst ikke vil tenke på det.
 
Gode du:Heartpink
Veldig spent selv, men prøver å ikke ha så høye forhåpninger for er trossalt bare første pp etter MA’en så det ville vært veldig flaks å få det til på første forsøk i så fall :shy: men håper håper :smiley-angelic001
Ja absolutt, veldig naturlig om kroppen bruker litt tid på å feste gullegget. Men at du er i syklus er jo helt fantastisk, og en veldig god start. Håper fortsatt for deg, og om det ikke går denne PP’en skal jeg heie like mye neste :love017
 
Når jeg kommer hjem fra ferie på mandag er jeg 12/13 dpo. Har ikke g-tester hjemme, og jeg vet at det er 0,0001% sjanser at vi blir gravide på egen hånd... men jeg håper på et mirakel! Har hørt om folk som blir gravide naturlig etter IVF...

Edit: I dag er jeg 10/11 dpo og har ingen symptomer. Når jeg blir gravid pleier jeg å ha murringer før IKM.
 
I dag var den svake streken omtrent borte. Så da er jeg 100% overbevist om at dette ble en kjemisk. Så da har jeg en spontanabort og to kjemiske siden oktober. Har blitt befruktet sånn ca. Annenhver syklus. Fyller 40 snart så er nok det som er grunnen til at det ikke blir noe mer. Kjenner jeg har lyst til å gi opp for er en større påkjenning enn jeg var forberedt på. Men prøver nok i noen måneder til. Så nå få mensen bare komme så vi kan komme igang med ny runde.
 
13 dpo og kjenner at nå kan like godt bare TR komme så vi får startet på ny pp… men den er ikke forventet før om 6 dager. Det er jo en EVIGHET til :shifty:

Jeg er 12dpo og føler det samme som deg. Har ikke hatt antydning til strek noen dager. Nå vil jeg bare at TR skal komme så jeg kan "slappe av" litt... Men kun om hun faktisk SKAL komme da.. skulle så gjerne hatt et lite overvåkingskamera oppi der så jeg kunne fulgt med på hva som skjer, om noe skjer.
 
Prøver å legge inn bilder av testen jeg har fått i dag, men får det ikke til :p skulle hatt hjelp til å tolke en test. 9 dpo i dag, makesure sin vanlig test. Fikk opp svak strek med en gang. Men jeg er veldig kritisk :/ hadde kun en test igjen. Typisk :rolleyes:
 
Prøver å legge inn bilder av testen jeg har fått i dag, men får det ikke til :p skulle hatt hjelp til å tolke en test. 9 dpo i dag, makesure sin vanlig test. Fikk opp svak strek med en gang. Men jeg er veldig kritisk :/ hadde kun en test igjen. Typisk :rolleyes:
 
Får bare lagt ut nytt bilde av testen, ikke de jeg har på kamerarull. Men nå er det fler timer siden testen ble tatt, så den ser helt annerledes ut nå enn de bildene jeg har som ble tatt med en gang testen ble tatt. Er det noen andre måten jeg kan få delt bilder på kamerarull på?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Visninger: 93
Får bare lagt ut nytt bilde av testen, ikke de jeg har på kamerarull. Men nå er det fler timer siden testen ble tatt, så den ser helt annerledes ut nå enn de bildene jeg har som ble tatt med en gang testen ble tatt. Er det noen andre måten jeg kan få delt bilder på kamerarull på?
Trykker jeg på bilde ikonet i innlegget så får jeg opp kamerarull som valg.

Håper den streken der betyr baby❤️
 
Back
Topp