❤️IKM UKE 10❤️

Håper du har rett, men er nok litt tidlig siden jeg er maks 6dpo. :)
Det kan absolutt være et tegn på progesteronøkning! Men du lurer kanskje på om det er et tegn på at progesteronnivået er høyt nok? Tror ikke at mange symptomer er noe garanti på høyt progesteronnivå. Jeg har kronisk GERD og har aldri hatt halsbrann mens jeg har gått gravid.
 
Hei! Jeg er i PP1 dpo 9. Trenger litt hjelp til dette med testing. Har kjøpt metode tidlig teststrimler. Når er det fornuftig å prøve med første strimmel? Ser at noen skriver at det er varierende kvalitet. Bør jeg heller kjøpe CB ultratidlig? Er det vits i å teste allerede i morgen, 10 dpo?
 
Hei! Jeg er i PP1 dpo 9. Trenger litt hjelp til dette med testing. Har kjøpt metode tidlig teststrimler. Når er det fornuftig å prøve med første strimmel? Ser at noen skriver at det er varierende kvalitet. Bør jeg heller kjøpe CB ultratidlig? Er det vits i å teste allerede i morgen, 10 dpo?
Du kan teste allerede ved 10 dpo, noen tester enda tidligere bare på gøy. :)
Men du må også være klar over at ikke alle tester positiv tidlig, selv med tidlig tester! Vil du ha et sikrere svar, kan du vente til dagen ETTER forventet mens.
 
Du kan teste allerede ved 10 dpo, noen tester enda tidligere bare på gøy. :)
Men du må også være klar over at ikke alle tester positiv tidlig, selv med tidlig tester! Vil du ha et sikrere svar, kan du vente til dagen ETTER forventet mens.
Tusen takk for svar! Da tester jeg i morgen ;) spennende!!
 
IMG_1417.jpeg

Jeg må tilstå mine synder :shy: Under rydding av bad i dag, fant jeg denne enslige testen som ikke ble brukt sist runde. For å dempe testetrangen måtte jeg selvfølgelig bruke den, så den ikke ble liggende helt alene :rolleyes:
4 dpo :laughing001
 
Vis vedlegget 429732
Jeg må tilstå mine synder :shy: Under rydding av bad i dag, fant jeg denne enslige testen som ikke ble brukt sist runde. For å dempe testetrangen måtte jeg selvfølgelig bruke den, så den ikke ble liggende helt alene :rolleyes:
4 dpo :laughing001
Haha! Veldig sympatisk gjort egentlig:laughing002 Ooog du er ikke alene om å brenne av en test 4 dpo, tiden går liksom litt fortere når man kan teste litt:angelic:
 
Kjenner jeg blir ikke klok på dette. Fremdeles en svak skyggestrek, med farge. Tempen synker alltid dagen før mensen kommer, men den har steget. Legger ved bilde. Regner ikke med det blir noe baby når ting ikke har steget fortere, men skulle så gjerne visst hva som skjer. Mulig nok en kjemisk. Den oransje streken er fra nå, den lilla når jeg var gravid og mistet , de to andre er mår mensen kom...........
Screenshot_20240302_073757_FF App.jpg
 

Vedlegg

  • 20240302_073228.jpg
    20240302_073228.jpg
    1 MB · Visninger: 58
  • Screenshot_20240302_073949_FF App.jpg
    Screenshot_20240302_073949_FF App.jpg
    127,5 KB · Visninger: 58
10 dpo og blenda test, var nok ovitrelle som hang igjen på torsdag. Når jeg ble gravid sist testa jeg positiv 9 dpo så kjenner at troen og håpet for at det har gått denne runden er ca ikke eksisterende. Dersom det ikke har gått skal vi ha oppsummeringssamtale med gynekolog hvor det skal sendes henvisning til IVF :rolleyes:
 
Kanskje en smule optimistisk å tenke at dette kan være en ny strek ettersom de gamle testene ikke helt var kvitt skyggen. Selv om denne er sterkere en den i går :bored: 8-9dpo idag.
20240302_100805.jpg
 
Back
Topp