Rart... da vet dessverre ikke jeg.Ja jeg gjør det, å velger bildene jeg skal legge ut, men bildene kommer ikke opp i chatten :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart... da vet dessverre ikke jeg.Ja jeg gjør det, å velger bildene jeg skal legge ut, men bildene kommer ikke opp i chatten :/
Murringer i høyre lyske, hofte her. 9 dpoHer er det begynt å murre og strekke litt (8 DPO) så får vi håpe det ikke er TR i anmarsj Syns det er helt sykt teit at PMS og graviditetssymptomer er like
Ja, det frustrerer meg hver syklus. Umulig å vite hva som er hva.Her er det begynt å murre og strekke litt (8 DPO) så får vi håpe det ikke er TR i anmarsj Syns det er helt sykt teit at PMS og graviditetssymptomer er like
Helt enigHer er det begynt å murre og strekke litt (8 DPO) så får vi håpe det ikke er TR i anmarsj Syns det er helt sykt teit at PMS og graviditetssymptomer er like
Jaa! Da er vi like langt, 7 dpo i dag og tida går såå sakte.Flere enn meg som blir sprø av denne ventingen? "BARE" 6 DPO
Denne tenker jeg blir sterkere i morgenEndelig fikk jeg lagt inn bildet som ble tatt av testen rett etter at jeg tok den Tror dere den er positiv? Er bare 9 dpo i dag
Synes den ligner på den jeg fikk på fredag. Det er tydelig strek hvert fall. Håper det er babystrek (bilde av min test her)Endelig fikk jeg lagt inn bildet som ble tatt av testen rett etter at jeg tok den Tror dere den er positiv? Er bare 9 dpo i dag
Ja ganske lik. Fikk ikke du fler positive etterpå? :/ eller ble de svakere? Jeg tok en ny nå, dro til apoteket. Kjøpte en claireblue. Ikke tidlgtest. Helt blank :/ er jo veldig tidlig da men, er veldig skeptisk på strekene som har så svak strek. Selvom streken var jo veldig tydelig, og kom frem med en gang innen tidsfristen.Synes den ligner på den jeg fikk på fredag. Det er tydelig strek hvert fall. Håper det er babystrek (bilde av min test her)
Kun negative etter den Tok babyplan på samme urin som var negative, så stolte ikke på streken. Makesure har vært dårlige den siste tiden(mange skyggestreker). Mange av testene har strek før de dyppes ogsåJa ganske lik. Fikk ikke du fler positive etterpå? :/ eller ble de svakere? Jeg tok en ny nå, dro til apoteket. Kjøpte en claireblue. Ikke tidlgtest. Helt blank :/ er jo veldig tidlig da men, er veldig skeptisk på strekene som har så svak strek. Selvom streken var jo veldig tydelig, og kom frem med en gang innen tidsfristen.
Såpass ja Ille at det går an å bli så sterk strek uten at man er gravid. Gir falsk positivt håp.Kun negative etter den Tok babyplan på samme urin som var negative, så stolte ikke på streken. Makesure har vært dårlige den siste tiden(mange skyggestreker). Mange av testene har strek før de dyppes også
Ser positiv ut!Endelig fikk jeg lagt inn bildet som ble tatt av testen rett etter at jeg tok den Tror dere den er positiv? Er bare 9 dpo i dag
Gå for MakeSure hvis du kan ser det er en del som skriver de har fått skygge, men det har jeg aldri opplevdhani94 - 29 - B3 - PP1 - EL 22/23.02 - IKM 08.03
Vi har egentlig ikke bestemt oss for om vi vil ha en til, så det er ett vi prøver men vi prøver ikke forsøk
I kveld 10 dpo tok jeg test: bilde 1 er etter 1 minutt, bilde to etter 10 min og bilde 3 etter to timer
Vis vedlegget 429840
Vis vedlegget 429841
Vis vedlegget 429842
Den er rosa, men tørr ikke stole på metode testene må ut på test-shopping i morgen.. hva kjører man på med? Digital? Fortsette med metode?