❤️IKM UKE 10❤️

27 dagers syklus, 13 dpo og fikk mensen?? Skulle hatt den på fredag. Trodde ikke lutefasen endret seg, bare dagene før? Har alltid hatt lengre lutefase enn 12 dager? Rosa på papiret og litt i do, så var ikke bare et "nys". Veldig merkelig? Får se om det tar seg opp ila dagen, hadde 29 dagers syklus sist mnd. Før det mellom 30-33, alltid vert stabil... Veldig rart o_O
 
IMG_1440.jpeg

8 dpo og nå klarte jeg ikke vente lenger med å teste. Så skjer dette :dead: (Tok denne så tidlig fordi det var den eneste jeg hadde)
 
Noen som ser noe her? Tok denne for et par timer siden. Så ingenting da, mulig noe svak skygge(eller den stripa som ligger i testen fra før). Når jeg så på den nå synes jeg at det er noe der, men er vel bare tull og ugyldig så lenge etter? Er 9 eller 10DPO.
 

Vedlegg

  • AAA40753-DF83-43C6-B94F-413526A01FAB.jpeg
    AAA40753-DF83-43C6-B94F-413526A01FAB.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 119
Noen som ser noe her? Tok denne for et par timer siden. Så ingenting da, mulig noe svak skygge(eller den stripa som ligger i testen fra før). Når jeg så på den nå synes jeg at det er noe der, men er vel bare tull og ugyldig så lenge etter? Er 9 eller 10DPO.
Ser jo at det er noe der. Men erfaringsmessig så kan de testene bli ganske tydelig positiv etter tidsfristen uten at man er gravid. Men jeg håper så inderlig at den blir til en skikkelig babystrek ❤️
 
Noen som ser noe her? Tok denne for et par timer siden. Så ingenting da, mulig noe svak skygge(eller den stripa som ligger i testen fra før). Når jeg så på den nå synes jeg at det er noe der, men er vel bare tull og ugyldig så lenge etter? Er 9 eller 10DPO.
Jeg ser!
 
Sa i går at jeg ikke skulle teste mer før onsdag/torsdag, men driver med selvpining og tok en i dag, 10dpo. Helt blenda. Mister troen, for 10dpo hadde jeg synlig og rosa strek sist.
 
Ingen symptoma heller.. Til vanlig så ser puppan ut som noen vannmeloner og er full av verk allerede dagen etter EL, og småverk i magen fram til TR. men denne mnd så er det ingenting :chicken:
 
Ser jo at det er noe der. Men erfaringsmessig så kan de testene bli ganske tydelig positiv etter tidsfristen uten at man er gravid. Men jeg håper så inderlig at den blir til en skikkelig babystrek ❤️
Ja, har bitter erfaring med akkurat det. Den er ganske tydelig IRL, jeg så streken nå uten å måtte myse eller holde den i noen spesiell vinkel. Men rart at den dukket opp såpass sent. Tok den rundt 8, så på den etter ca. 5 min, kunne kanskje ane noe der, men tenkte den var negativ. I en pause på jobben tok jeg den fram, og da var det noe der uten at jeg måtte anstrenge meg for å se. Men babyplan kan vise sterke skyggestreker selv man ikke er gravid ja... :confused::nailbiting:
 
Noen som ser noe her? Tok denne for et par timer siden. Så ingenting da, mulig noe svak skygge(eller den stripa som ligger i testen fra før). Når jeg så på den nå synes jeg at det er noe der, men er vel bare tull og ugyldig så lenge etter? Er 9 eller 10DPO.
Ser noe!
 
Noen andre som har opplevd stikinger/ligamentsmerter som tidlig tegn? Var det jeg hadde en del av sist jeg var gravid også (som endte i MA) - og har endel av det nå også, hatt det i noen dager og er ca 10 DPO. Det gjør jo at man får litt troen :smiley-angelic001 men jeg nekter å teste :laughing005
 
Noen andre som har opplevd stikinger/ligamentsmerter som tidlig tegn? Var det jeg hadde en del av sist jeg var gravid også (som endte i MA) - og har endel av det nå også, hatt det i noen dager og er ca 10 DPO. Det gjør jo at man får litt troen :smiley-angelic001 men jeg nekter å teste :laughing005
Husker ikke om jeg hadde det sist, som også endte i MA, men kjenner meg øm i lyskene nå, og er også 10dpo. Jeg er redd det er ønsketenkning pga foreløpig negative tester, men håper jeg bare er tidlig ute og kanskje bare er 9dpo i dag.
 
Husker ikke om jeg hadde det sist, som også endte i MA, men kjenner meg øm i lyskene nå, og er også 10dpo. Jeg er redd det er ønsketenkning pga foreløpig negative tester, men håper jeg bare er tidlig ute og kanskje bare er 9dpo i dag.
Jeg får sånne støt/stikk når jeg beveger meg for raskt. Ikke hver gang, men får det noen ganger til dagen liksom :shy:
 
Back
Topp