❤️IKM UKE 10❤️

10 dpo og blenda test. Var forberedt på det fordi tempen er lav, pulsen om natta er normal, og jeg drømmer ikke så mye som jeg har gjort før i dpo-dagene. Men skuffende er det uansett.. Bare å forberede seg på ny PP da. :sorry:
Gratulerer til dere som har fått positive tester :love7
 
Ingen tegn til TR ennå, IKM i morgen. :)
Denne syklusen har jeg b.a. tatt granatepleekstrakt. Noen som vet om dette påvirker lengden på lutealfasen?
 
Noen som ser noe her? Tok denne for et par timer siden. Så ingenting da, mulig noe svak skygge(eller den stripa som ligger i testen fra før). Når jeg så på den nå synes jeg at det er noe der, men er vel bare tull og ugyldig så lenge etter? Er 9 eller 10DPO.
Ser den godt :Heartpink
 
IMG_1534.jpeg

Blenda test og mer spotting i dag. Ikke mye, men nok til at jeg tenker TR melder sin ankomst med enda kortere lutealfase enn tidligere :dead: Lettere kramper i både rygg og mage nå i ettermiddag :(
 
Har nettopp tatt meg en joggetur for og se om det hjelper TR til å komme ila dagen. Orker ikke forsinkelser! I verste/beste fall kjøper jeg tester i morgen, men jeg tviler jeg kommer så langt.

Mannen skal hos legen i morgen og ta ny sædprøve. Spennende å se om det er noe forbedring i det hele tatt. Ellers har vi jo et embryo på frys til etter sommerferien. :)
 
Haha, så typisk at jeg skulle få en defekt test og litt håp 9/10dpo. 11 eller 12dpo og fikk denne nå. Kan kanskje skimte noe svakt/skygge, men om den på tirsdag var korrekt betyr det at dette er kjemisk? Eller om den på tirsdag virkelig var defekt, er denne negativ eller skygge som uansett burde vært sterkere 11/12dpo….:(
 

Vedlegg

  • 798B3D02-ADCB-4D86-9A3F-C60A957B5AF7.jpeg
    798B3D02-ADCB-4D86-9A3F-C60A957B5AF7.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 98
Back
Topp