Ja, jeg har ikke turt å teste enda.. Venter nok til IKM på lørdag evt. til søndagKanskje i morgen, om jeg tør.
Håper du får babystrek nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg har ikke turt å teste enda.. Venter nok til IKM på lørdag evt. til søndagKanskje i morgen, om jeg tør.
Ja, jeg opplevde det rundt 10-12dpo de to siste gangene jeg har vært gravid!Noen andre som har opplevd stikinger/ligamentsmerter som tidlig tegn? Var det jeg hadde en del av sist jeg var gravid også (som endte i MA) - og har endel av det nå også, hatt det i noen dager og er ca 10 DPO. Det gjør jo at man får litt troen men jeg nekter å teste
Wææ blir en spennende uke hvertfall føler meg liksom litt gravid - men er jo flere ganger det ikke har stemt og delulu lenge leveJa, jeg opplevde det rundt 10-12dpo de to siste gangene jeg har vært gravid!
Synes du skal skaffe et annet merke eller fra en annen batch. For jeg har virkelig troen for deg nå altsåSer på testen igjen, og streken er blitt enda lettere å se. Men streken ser så rar ut, kanskje testen er defekt, at fargestoffet er litt ujevnt.
Gratulerer Endelig kunne jeg flytte noen dit12 dpo, kan sette meg på gravid..
Vis vedlegget 429976
Hvor mange dpo var du i dag? Jeg kan skimte noe!Vis vedlegget 430007Vis vedlegget 430008
Svaak skygge, håper den kan utvikle seg til skikkelig babystrek Har ikke helt troen, vet jo at disse kan ha skygger ganske ofte
8 dpo i går. Skal opp og ta ny test nå, når jeg klarer å forlate sengaHvor mange dpo var du i dag? Jeg kan skimte noe!
Gratulerer12 dpo, kan sette meg på gravid..
Vis vedlegget 429976