❤️IKM UKE 10❤️

Noen andre som har opplevd stikinger/ligamentsmerter som tidlig tegn? Var det jeg hadde en del av sist jeg var gravid også (som endte i MA) - og har endel av det nå også, hatt det i noen dager og er ca 10 DPO. Det gjør jo at man får litt troen :smiley-angelic001 men jeg nekter å teste :laughing005
Ja, jeg opplevde det rundt 10-12dpo de to siste gangene jeg har vært gravid!
 
12 dpo, kan sette meg på gravid.. :bag:
IMG_4838.jpeg
 
Ser på testen igjen, og streken er blitt enda lettere å se. Men streken ser så rar ut, kanskje testen er defekt, at fargestoffet er litt ujevnt.
Synes du skal skaffe et annet merke eller fra en annen batch. For jeg har virkelig troen for deg nå altså❤️❤️
 
Klarer liksom og innbiller meg at til stress for at streiken har vært der hele tiden at testene stiger litt. Men det trenger jo å bety nada.. Fornuften sier "kutt ut, du er bare dehydrert" :bored: :meh:
20240305_142519.jpg
 
15dpo nå 6.3 og venter TR i dag..
Våknet for en halvtime siden, hodet bare spinner og jeg får ikke sove.

Jeg hadde masse symptomer 7-11dpo, men som så forsvant så og si helt. Jeg "følte" meg gravid og annerledes for første gang i livet. Den følelsen forsvant sammen med testetrangen da symptomene forsvant. Har kun hatt blendahvite tester fra 8dpo.

Det eneste som er annerledes nå er at jeg har null pms-symptomer, noe jeg vanligvis har fra ca 4 dager før TR. Livmortappen er også så høy at jeg ikke når den. (Den er vanligvis langt nede nå som TR er rett rundt hjørnet) Så noe i meg fikk et minihåp igjen nå.. piner bare meg selv, men greier liksom ikke helt gi opp før TR er her heller..

Er så godt å se hver av dere som får fine babystreker og flyttes til gravid ❤️❤️ Jeg skal fortsette og krysse for hele gjengen.
 
Back
Topp