❤️IKM UKE 10❤️

Kan settes på gravid like vel!!!! Begynte å spotte i går så trodde mensen kom…. Men det ga seg. Ble aldri noe mer…. Å siden tempen fremdeles er høy, tok jeg en test…. IKM i dag!!! Herregud etter 14. prøveperioder….. nå håper jeg virkelig bare den klarer å holde seg fast, å at spottingen i går ikke et negativt
Gratulerer!

Kan settes på gravid like vel!!!! Begynte å spotte i går så trodde mensen kom…. Men det ga seg. Ble aldri noe mer…. Å siden tempen fremdeles er høy, tok jeg en test…. IKM i dag!!! Herregud etter 14. prøveperioder….. nå håper jeg virkelig bare den klarer å holde seg fast, å at spottingen i går ikke et negativt
Så utrolig kjekt! :love2 Godt å se noen lykkes etter mange prøveperioder også. Gratulerer så mye:Heartred

Hvilke tester e "garantert" å slå ut "tidlig"??
Har testa med makesure sine strimler. Forrige svangerskap testa eg ikke før det var gått 3 uker… orker ikke vente til mandag om eg holder igjen siste testen til søndag når eg e sikker på at eg enten e på IKM eller har passert. :arghh: :arghh::arghh: EG VIL VIIIIIIIIIITE!!!!!!!!! o_O

Gratulerer! Så tydelige og sterke streker :D

Hvilke tester e "garantert" å slå ut "tidlig"??
Har testa med makesure sine strimler. Forrige svangerskap testa eg ikke før det var gått 3 uker… orker ikke vente til mandag om eg holder igjen siste testen til søndag når eg e sikker på at eg enten e på IKM eller har passert. :arghh: :arghh::arghh: EG VIL VIIIIIIIIIITE!!!!!!!!! o_O
Dette er mine tester 9 dpo. Makesure har svak strek, cleareblue ingen antydning. Trodde den til makesure var falsk positiv, men det var den ikke. Disse ble tatt på søndag. Mandag morgen tok jeg hcg blodprøve som viste at jeg var gravid. Så den fra makesure var nok positiv da. Legen ringte ikke meg før å dag å sa jeg var gravid. Men da visste jeg jo :D jeg er kjempefornøyd med makesure til å teste tidlig

Vedlegg

• IMG_0120.jpeg
    IMG_0120.jpeg
    2 MB · Visninger: 116
  • IMG_0131.jpeg
    IMG_0131.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 117
Jeg har begynt å spotte nå 14dpo, så kan settes på TR. Forventer fullskala invasjon av tanta i løpet av natten/morgentimene..

Har forøvrig bestemt meg for at baby kommer når baby kommer, dvs. at jeg ikke lenger bryr meg om når på året det blir.
Nå skulle egentlig mannen ha reist på jobb i går, og da hadde det blitt en ny PP, men siden han nå kanskje reiser i neste uke, så rekker vi ikke EL hverken før eller etter han har kommet hjem :(

Hei! Forventet IKM 5. mars, ingen tegn til TR enda.. tester som en tulling med både makesure og CB, men alt er negativt/blendahvitt. Har fått rødlig utslett på kinn som jeg hadde i forrige graviditet, og kjenner murring på kveldene. Vært kvalm i episoder. Redd jeg innbiller meg det, men nå er jeg på dag 47(!!) og har vanligvis en syklus på 33 til maks 42 dager. Aldri gått så lenge over! Men skjønner ikke hvorfor testene er negative da.

Hei! Forventet IKM 5. mars, ingen tegn til TR enda.. tester som en tulling med både makesure og CB, men alt er negativt/blendahvitt. Har fått rødlig utslett på kinn som jeg hadde i forrige graviditet, og kjenner murring på kveldene. Vært kvalm i episoder. Redd jeg innbiller meg det, men nå er jeg på dag 47(!!) og har vanligvis en syklus på 33 til maks 42 dager. Aldri gått så lenge over! Men skjønner ikke hvorfor testene er negative da.
Håper du får et svar snart, frustrerende å gå slik. Kanskje høre med legen om det strekker lenger ut i tid?

Sniker fra septembergruppa.

Hadde 3 dager «mensen» antar festeblødning kanskje? Av et slag. Testet svakt dpo 15. var idag på årets første fotballcup å såg resultatet spille kamp. :Heartbigred edit.han er 2017. Btw. Ser på bannerene at bare 22barnet står der. Altså ikke en 2 åring som spilte kamp. i Fall noen undret seg:hilarious:

Last edited:
Fikk negativ test nå, 13 eller 14dpo. Men rart at jeg fikk bittelitt rosa på papiret på torsdag. Kan det ha vært festeblødning, og hvor lenge etter festeblødning får man positiv test? Mest sannsynlig kommer mens i morgen, men bare rart at det var bittelitt rosa før IKM, pleier aldri å spotte.

Fikk negativ test nå, 13 eller 14dpo. Men rart at jeg fikk bittelitt rosa på papiret på torsdag. Kan det ha vært festeblødning, og hvor lenge etter festeblødning får man positiv test? Mest sannsynlig kommer mens i morgen, men bare rart at det var bittelitt rosa før IKM, pleier aldri å spotte.
Samme greien som her då.. fremdeles ingen tegn til mens, litt spotting torsdagsmorgen men blendahvite tester og negativ CB. Har og IKM i morgen

Takk! <3 Ja, sagt fra til legen, men hen ønsker ikke gi meg blodprøve før det har gått 2-3 uker etter IKM.. Det er så lenge å vente, mens testene fortsatt er negative, og uten antydning til TR..

Back
Topp