❤️IKM UKE 10❤️

Haha, så typisk at jeg skulle få en defekt test og litt håp 9/10dpo. 11 eller 12dpo og fikk denne nå. Kan kanskje skimte noe svakt/skygge, men om den på tirsdag var korrekt betyr det at dette er kjemisk? Eller om den på tirsdag virkelig var defekt, er denne negativ eller skygge som uansett burde vært sterkere 11/12dpo….:(
Jeg ser dessverre ikke noe:(

Det jeg har gjort før jeg har testet i denne PP, er å se på strimlene først. Hvis jeg kan se testlinjen før jeg dypper den i urinen, så er det ingenting reelt selv om jeg syns jeg kan skimte noe.
 
Haha, så typisk at jeg skulle få en defekt test og litt håp 9/10dpo. 11 eller 12dpo og fikk denne nå. Kan kanskje skimte noe svakt/skygge, men om den på tirsdag var korrekt betyr det at dette er kjemisk? Eller om den på tirsdag virkelig var defekt, er denne negativ eller skygge som uansett burde vært sterkere 11/12dpo….:(
Fy søren så urettferdig! Streken var jo så tydelig på tirsdag! :arghh:
 
Hvordan du unngår testing er for meg ett under, men tipper du kan spare deg selv for litt skuffelse. Krysser fingre for at tr ikke dukker opp hos deg :Heartred
Brukte altfor mye penger da vi prøvde på nr 1 i over ett år, så nå har jeg lært meg å være tålmodig... klaffer det (vanskelig men ikke umulig), blir det et mirakel vi vil være takknemlig for. Vi prøver fordi det er gøy, men vi har allerede en avtale med sykehuset for å fortsette med IVF etter sommerferien. :)
 
Brukte altfor mye penger da vi prøvde på nr 1 i over ett år, så nå har jeg lært meg å være tålmodig... klaffer det (vanskelig men ikke umulig), blir det et mirakel vi vil være takknemlig for. Vi prøver fordi det er gøy, men vi har allerede en avtale med sykehuset for å fortsette med IVF etter sommerferien. :)
Kan skjønne den økomiske biten veldig, vi har nå vært gjennom 12 pp’er og klarer ikke å regne på hvor mye penger jeg har brukt på diverse tester, kosttilskudd, glidemiddel osvosv..
Har vært i kontakt med lege og blir henvist til sykehus for undersøkelse med en gang om vi ønsker det, men vi vil så gjerne prøve å få det til selv først :) Fortsetter vel til rundt sommeren vi også, og ber om henvisning om det ikke klaffer til da. Eggløsningstester, sædkvalitetstest og wild yam bestilt så nå er vi klar for ny runde :Heartred
 
Begynte å spotte litt i dag, kan sikkert settes på TR.
Fint med lang lutealfase (eggløsning bekreftet med UL av gynekolog)! Og fint med heeelt smertefritt mens siden etter fødselen. :p
 
Kan settes på gravid like vel!!!! Begynte å spotte i går så trodde mensen kom…. Men det ga seg. Ble aldri noe mer…. Å siden tempen fremdeles er høy, tok jeg en test…. IKM i dag!!! Herregud etter 14. prøveperioder….. nå håper jeg virkelig bare den klarer å holde seg fast, å at spottingen i går ikke et negativt
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 121
Kan settes på gravid like vel!!!! Begynte å spotte i går så trodde mensen kom…. Men det ga seg. Ble aldri noe mer…. Å siden tempen fremdeles er høy, tok jeg en test…. IKM i dag!!! Herregud etter 14. prøveperioder….. nå håper jeg virkelig bare den klarer å holde seg fast, å at spottingen i går ikke et negativt

Gratulerer :love7 :love7 :Heartred
 
Kan settes på gravid like vel!!!! Begynte å spotte i går så trodde mensen kom…. Men det ga seg. Ble aldri noe mer…. Å siden tempen fremdeles er høy, tok jeg en test…. IKM i dag!!! Herregud etter 14. prøveperioder….. nå håper jeg virkelig bare den klarer å holde seg fast, å at spottingen i går ikke et negativt
Gratulerer! Sniker fra en annen uke, men jeg spottet med min nummer 3, og det gikk kjempefint :joyful:
 
Åååh, takk for at du skriver det, er litt bekymret :Heartred
Jeg spottet faktisk flere ganger frem til uke 11 tror jeg det var. Legen mente til slutt at jeg måtte ha fått skjøre slimhinner, for det skjedde aldri noe galt. Det skjedde heldigvis også med kusina mi, så hun beroliget meg igjen, man blir jo litt stressa av det :hungover: :hilarious:
 
Jeg spottet faktisk flere ganger frem til uke 11 tror jeg det var. Legen mente til slutt at jeg måtte ha fått skjøre slimhinner, for det skjedde aldri noe galt. Det skjedde heldigvis også med kusina mi, så hun beroliget meg igjen, man blir jo litt stressa av det :hungover: :hilarious:
Åååh, takk :Heartred :Heartred Hjelper å høre andre solskinnshistorier
 
Back
Topp