Vet ikke hvorfor kvinnetegnet kom på slutten derJeg skal krysse for dere også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke hvorfor kvinnetegnet kom på slutten derJeg skal krysse for dere også
Feel you satt å funderte på samme i går«Jeg skal ikke drive med symptomjakt denne runden» Helt umulig! Bare 3 dpo og allerede lurt på hvorfor utfloden min virker så annerledes. Men, jeg følte meg gravid sist måned og da var jeg helt på jordet så kan ikke stole på det
Har bestilt graviditetstester, og de kommer ikke før neste uke så da skal jeg klare å unngå testing til de kommer
Ser noe der, får håpe det utvikler seg.Testepause et par dager liksom Trodde ikke på meg selv engang 13DPO, og fortsatt skyggestrek. I dag kom den med en gang, og det er farge på den. Men umulig å se på bilde. Så nå sparer jeg opp til å tisse om noen timer. Ingen drikke før jeg har tisset igjen. Kan ikke noe for det, men føler meg veldig gravid.
Vis vedlegget 429675
Jeg har troen Har holdt meg i tre timer nå uten å drikke... så skal holde litt til før jeg prøver igjen. Pleier å få best resultat på andre urin.Ser noe der, får håpe det utvikler seg.
Fant dette:Fortsetter å ha halsbrann, er vel 6dpo nå. Er halsbrann noe som kan forårsakes av progesteronet?
Akkurat ja. Ikke det svaret jeg ønsket, haha. Men det kan i det minste tyde på at progesteronnivået er høyt nok?Fant dette:
Progesterone relaxes the esophageal muscles and the LES, allowing stomach acid to flow back into the esophagus, causing GERD symptoms.
Det er derfor halsbrann ofte er et tegn på graviditet progrestron øker og gjør bla sånn at musklene i livmor og spiserør slapper av krysser fingere for degAkkurat ja. Ikke det svaret jeg ønsket, haha. Men det kan i det minste tyde på at progesteronnivået er høyt nok?
Håper du har rett, men er nok litt tidlig siden jeg er maks 6dpo.Det er derfor halsbrann ofte er et tegn på graviditet progrestron øker og gjør bla sånn at musklene i livmor og spiserør slapper av krysser fingere for deg
Dette er nok babystrek tydelig til å være så tidlig da!Dagens. Siste bildet er når testen er tørket.
Jeg er ikke overbevist endaDette er nok babystrek tydelig til å være så tidlig da!
Man må ha noe å fylle dagene medEr i gang med testing, men 7 dpo er nok for tidlig for at det skal skje noe hos meg...jeg bare orker ikke å vente med testefesten til 9 dpo