❤️IKM UKE 10❤️

«Jeg skal ikke drive med symptomjakt denne runden» :hilarious: Helt umulig! Bare 3 dpo og allerede lurt på hvorfor utfloden min virker så annerledes. Men, jeg følte meg gravid sist måned og da var jeg helt på jordet så kan ikke stole på det :laughing002
Har bestilt graviditetstester, og de kommer ikke før neste uke så da skal jeg klare å unngå testing til de kommer
Feel you satt å funderte på samme i går :laughing002
 
6/7DPO! I dag tidlig var det like før jeg kastet opp da jeg tok en bit appelsin. Jeg måtte spytte den ut og røk på «en test»(testetøs):smiley-ashamed005 Jeg er syk, kraftig forkjølelse eller noe, og hadde veeeldig konsentrert urin. Tiden får vise om dette bare er noen dumme skyggestreker! Det siste bildet er når testene er tørket.
 

Vedlegg

  • IMG_1446.jpeg
    IMG_1446.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 118
  • IMG_1449.jpeg
    IMG_1449.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 114
  • IMG_1457.jpeg
    IMG_1457.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 115
  • IMG_1462.jpeg
    IMG_1462.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 119
Den negative testen på morgenen var visst bare lureri :bored: Noen som har erfaring med og bli gravide på nytt selv med litt hcg igjen i blodet?
 

Vedlegg

  • 20240229_152730.jpg
    20240229_152730.jpg
    341,2 KB · Visninger: 92
Testepause et par dager liksom :hilarious: Trodde ikke på meg selv engang:bag: 13DPO, og fortsatt skyggestrek. I dag kom den med en gang, og det er farge på den. Men umulig å se på bilde. Så nå sparer jeg opp til å tisse om noen timer. Ingen drikke før jeg har tisset igjen. Kan ikke noe for det, men føler meg veldig gravid.
20240301_074127.jpg
 
Fortsetter å ha halsbrann, er vel 6dpo nå. Er halsbrann noe som kan forårsakes av progesteronet?
 
Testepause et par dager liksom :hilarious: Trodde ikke på meg selv engang:bag: 13DPO, og fortsatt skyggestrek. I dag kom den med en gang, og det er farge på den. Men umulig å se på bilde. Så nå sparer jeg opp til å tisse om noen timer. Ingen drikke før jeg har tisset igjen. Kan ikke noe for det, men føler meg veldig gravid.
Vis vedlegget 429675
Ser noe der, får håpe det utvikler seg. :)
 
Er 10dpo i dag. Test i går og i dag er blanda.. itillegg så har de fleste fysiske symptomer gitt seg. Puppene er ikke ømme lengre og minimalt med murringer i mage og rygg. Vet det fortsatt er noen dager igjen, men nå har jeg ikke lengre trua kjenner jeg.. "føler" meg fortsatt annerledes og ikke alle symptomer er borte, men jeg ble så pessimistisk da jeg våknet i dag og puppene var vanlige igjen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240301_102843_Premom.jpg
    Screenshot_20240301_102843_Premom.jpg
    54,1 KB · Visninger: 42
Fortsetter å ha halsbrann, er vel 6dpo nå. Er halsbrann noe som kan forårsakes av progesteronet?
Fant dette:
Progesterone relaxes the esophageal muscles and the LES, allowing stomach acid to flow back into the esophagus, causing GERD symptoms.
 
Fant dette:
Progesterone relaxes the esophageal muscles and the LES, allowing stomach acid to flow back into the esophagus, causing GERD symptoms.
Akkurat ja. Ikke det svaret jeg ønsket, haha. Men det kan i det minste tyde på at progesteronnivået er høyt nok?
 
Akkurat ja. Ikke det svaret jeg ønsket, haha. Men det kan i det minste tyde på at progesteronnivået er høyt nok?
Det er derfor halsbrann ofte er et tegn på graviditet :) progrestron øker og gjør bla sånn at musklene i livmor og spiserør slapper av :happy: krysser fingere for deg :love017
 
Jeg er 7 dpo i dag og har mye symptomer (men det føler jeg jo ofte:hilarious:). Er i gang med testing, men 7 dpo er nok for tidlig for at det skal skje noe hos meg...jeg bare orker ikke å vente med testefesten til 9 dpo:angelic:Temperaturkurven min er spennende denne gang, med tempdipp i går og stigning igjen i dag. Selv om jeg anser meg som realist, så er det helt umulig å ikke være håpefull når jeg har litt ekstra symptomer. Deilig å slippe ovitrellestreker denne runden, så kan jeg teste som en gal uten å ta stilling til falske streker:love2
 
Back
Topp