❤️IKM UKE 10❤️

Ønsker så veldig at disse skyggene skal vise seg å bli sterkere for deg :shy: Jeg ser noe iallefall. Bruker du å få skygger på testene hver syklus?
Jepp. Hver syklus. Og så blir de typisk tydelig positive etter at tiden har gått ut... mer enn 30 minutter minst. Men til forskjell fra forrige syklus føler jeg meg gravid... men er sikkert bare innbilning.
 
Jeg er ikke sann! Testet en gang til nå på utvannet ettermiddagsurin. Og kom en rimelig tydelig rosa skygge etter noen minutter. Sprang for å finne telefonen som tydeligvis var tom for strøm. Og når jeg endelig kunne ta bilde så var streken omtrent borte :sad015 Burde hatt en medalje i selvpining... spesielt siden jeg redigerte det dumme bildet nå i ettertid for å få frem streken. Den er der..og var sterkere enn i dag tidlig. Så nå er jeg forsiktig optimistisk. Legger ved både redigert bilde og original bilde. Så kanskje andre kan finne underholdning i min galskap :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20240228_164229.jpg
    20240228_164229.jpg
    1,6 MB · Visninger: 68
  • Screenshot_20240228_164536_Photo Editor.jpg
    Screenshot_20240228_164536_Photo Editor.jpg
    187,8 KB · Visninger: 70
Last edited:
Jeg er ikke sann! Testet en gang til nå på utvannet ettermiddagsurin. Og kom en rimelig tydelig rosa skygge etter noen minutter. Sprang for å finne telefonen som tydeligvis var tom for strøm. Og når jeg endelig kunne ta bilde så var streken omtrent borte :sad015 Burde hatt en medalje i selvpining... spesielt siden jeg redigerte det dumme bildet nå i ettertid for å få frem streken. Den er der..og var sterkere enn i dag tidlig. Så nå er jeg forsiktig optimistisk. Legger ved både redigert bilde og original bilde. Så kanskje andre kan finne underholdning i min galskap :hilarious:
Åhhh, dette er så spennende :excited001:happy
Lever på å tyde deres tester da jeg i grunn bare sitter og venter på TR
 
Åhhh, dette er så spennende :excited001:happy
Lever på å tyde deres tester da jeg i grunn bare sitter og venter på TR
:laughing001 Godt at noen nyter galskapen min. Jeg var så stolt over at jeg kom meg helt til 9DPO uten å teste... men etter det gikk det bare en vei. Eier ikke selvkontroll:bag: Håper flere henger seg på testegalskapen snart
 
:laughing001 Godt at noen nyter galskapen min. Jeg var så stolt over at jeg kom meg helt til 9DPO uten å teste... men etter det gikk det bare en vei. Eier ikke selvkontroll:bag: Håper flere henger seg på testegalskapen snart
Venter bare på at jeg må tisse så blir det nok en test i løpet av kvelden (er 10 dpo) … men e bombe sikker på at den e negativ egentlig så i grunn er det lite vits :p Men men …
 
Jeg er ikke sann! Testet en gang til nå på utvannet ettermiddagsurin. Og kom en rimelig tydelig rosa skygge etter noen minutter. Sprang for å finne telefonen som tydeligvis var tom for strøm. Og når jeg endelig kunne ta bilde så var streken omtrent borte :sad015 Burde hatt en medalje i selvpining... spesielt siden jeg redigerte det dumme bildet nå i ettertid for å få frem streken. Den er der..og var sterkere enn i dag tidlig. Så nå er jeg forsiktig optimistisk. Legger ved både redigert bilde og original bilde. Så kanskje andre kan finne underholdning i min galskap :hilarious:
Elsker det. Halve morroa er å tyde tester:)
Ryker nok på i morgen tidlig, er da 8 dpo. Har tidligst fått antydning 11 dpo før, men en veeeeet jo aldri :confused005 :joyful:
 
Ryker nok på en test i morgen tidlig. Hadde i grunn mål om å vente til fredag (9 DPO) men syns jeg har holdt meg lenge (begynte tidligere forrige syklus). Tror nok den blir positiv i morgen pga ovitrelle (10 dager siden den ble satt da). Svaret den ene eller andre veien vil nok ikke gjøre meg noe betrygget så skjønner ikke hvorfor jeg driver på, men klarer ikke å la være heller :laughing002
 
:laughing001 Godt at noen nyter galskapen min. Jeg var så stolt over at jeg kom meg helt til 9DPO uten å teste... men etter det gikk det bare en vei. Eier ikke selvkontroll:bag: Håper flere henger seg på testegalskapen snart
Jeg hadde egentlig tenkt å begynne 9dpo, som er på mandag, men har heldigvis ingen tester hjemme. Skal få en del babyplan tester fra en kollega, som hun egentlig skulle gi meg i morgen, men jeg har bedt henne vente til neste uke, tidligst tirsdag :hilarious:
 
Ryker nok på en test i morgen tidlig. Hadde i grunn mål om å vente til fredag (9 DPO) men syns jeg har holdt meg lenge (begynte tidligere forrige syklus). Tror nok den blir positiv i morgen pga ovitrelle (10 dager siden den ble satt da). Svaret den ene eller andre veien vil nok ikke gjøre meg noe betrygget så skjønner ikke hvorfor jeg driver på, men klarer ikke å la være heller :laughing002
Min var negativ 8dpo/10 dager etter Ovitrelle:smiley-bounce012 fortsatte å teste og fikk ultra svak strek 9dpo og 10dpo før de ble sterkere og sterkere:love017

Nå skal jeg tvinge meg selv til å vente til 10 dpo!
 
Min var negativ 8dpo/10 dager etter Ovitrelle:smiley-bounce012 fortsatte å teste og fikk ultra svak strek 9dpo og 10dpo før de ble sterkere og sterkere:love017

Nå skal jeg tvinge meg selv til å vente til 10 dpo!
Oi, da ble det jo ekstra spennende nå siden testen min var svakt positiv (som forventet)!
Dårlig bilde siden jeg hadde litt dårlig tid, men var ikke vanskelig å se i virkeligheten. Den er for svak til at jeg tørr å ha helt troen enda men vi håper og håper :nailbiting: :Heartred
IMG_4408.jpeg
 
Intet nytt å melde. Fremdeles svaaake skygger. 12DPO i dag. Sist jeg ble gravid var det svakt synlig 13DPO, og da gikk det jo galt. Så siden ikke skyggene er blitt noe særlig sterkere og jeg har kommet såpass langt i DPO land så skal jeg prøve å ta en testepause. Tester igjen iløpet av helgen. Flo og FF sier mensen på mandag, men siden EL kom tidligere så tror jeg at den kommer litt før. Gidder ikke engang å ta bilde av testene, orker ikke å stå opp. Har gitt meg selv et hviledøgn siden jeg har vært så sliten de siste dagene. 10 timer nattesøvn, og tror jammen jeg skal klare et par timer til:bag:
 
«Jeg skal ikke drive med symptomjakt denne runden» :hilarious: Helt umulig! Bare 3 dpo og allerede lurt på hvorfor utfloden min virker så annerledes. Men, jeg følte meg gravid sist måned og da var jeg helt på jordet så kan ikke stole på det :laughing002
Har bestilt graviditetstester, og de kommer ikke før neste uke så da skal jeg klare å unngå testing til de kommer
 
8 dpo og røk på test. Ikke antydning til en skygge en gang, som forventet, men det er no skøy læll :hilarious: spennende dager, og symptomjakten er i full gang:p
 
Jeg har for første gang i livet FØLT at jeg er gravid og hatt masse symptomer.

Jeg har crohns som har vært i remisjon i snart 4 år. Jeg har fått beskjed fra gastrolegene mine at det er viktig at jeg ikke har aktiv sykdom på tidspunktet jeg blir gravid. Er den aktiv så vil jeg mest sannsynlig være dårlig hele svangerskapet og som igjen kan føre til lav fødselsvekt og for tidlig fødsel. Er sykdommen i remisjon så vil den holde seg sånn under hele svangerskapet.

Crohns-smerter og kramper føles veldig likt ut som menssmerter. Og jeg for itillegg vondt i korsryggen. Føles litt annerledes så jeg kan som regel skille

Nå har jeg hatt mange symptomer siden 6dpo (er 9dpo i dag), men har spesielt kjent mye i magen og korsryggen. I natt satt jeg på do med sterke kramper, kastet opp, diaré kaldsvetta og hold på å svime av. Dette er typisk sånn jeg har det når sykdommen min er aktiv. Så nå føler jeg at alt jeg har kjent i magen er crohns'en som har aktivert seg og resten av symptomene er bare tilfeldig hormonforandringer..

Skal endelig starte ivf neste syklus og nå føles alt bare mørkt. Jeg har vært så bekymret for nettopp at sykdommen skulle bli aktiv før vi endelig fikk begynne.

Er så sliten psykisk nå og vi har ikke en gang startet med selve ivf-forsøket og alt dét innebærer.

måtte bare få det ut..
 
Etter svangerskapsavbrudd for 4uker siden har jeg testet med ned. Fikk el etter ca 3uker, å fikk endelig blank g-test idag. Jeg er vel ca 6-7dpo. Spennende å se nå om den stiger igjen:shy:

Siden man skal være mer fruktbar rett etter graviditet så slang vi inn ett forsøk denne runden ca 1-2dager før el, så det er jo en minimal sjangs, men en sjangs okke som:joyful:
 
Back
Topp