Kan du ha hatt el i går i stedet? EL kan jo skje alt fra 24-48t etter positiv test. Jeg har som regel EL-slim dagen etter EL også. Mulig det er en forklaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan du ha hatt el i går i stedet? EL kan jo skje alt fra 24-48t etter positiv test. Jeg har som regel EL-slim dagen etter EL også. Mulig det er en forklaring?
Ja det er jo mulig! Testet ikke etter EL i går, men la inn endel aksjer hele helgen så da har vi uansett gjort så godt vi kan denne pp så får vi håpe det sitter en spire hørt man har litt økt sjanse de første måneden etter en SA/MA så håper det hjelper oss litt ekstra denne gangKan du ha hatt el i går i stedet? EL kan jo skje alt fra 24-48t etter positiv test. Jeg har som regel EL-slim dagen etter EL også. Mulig det er en forklaring?
Kan hjelpe å ikke fortelle mannen når du har eggløsning,og heller ha sex annenhverdag i ditt fertile vindu?Det ble ingen humping på oss i gårkveld..
Mannen fikk presentasjons angst av hele prøvinga
Vil det da være for sent om vi legger inn aksjer ikveld?
Kjenne at dette tærer på meg hver mnd at jeg snart orker ikke å prøve lenger.. Unnskyld for negativitet her inne, men føler litt sånn idag.
Da er det bare å vente og krysse fingrene Jeg skal krysse alt for den sitter for dere nå også !Ja det er jo mulig! Testet ikke etter EL i går, men la inn endel aksjer hele helgen så da har vi uansett gjort så godt vi kan denne pp så får vi håpe det sitter en spire hørt man har litt økt sjanse de første måneden etter en SA/MA så håper det hjelper oss litt ekstra denne gang
Ja, det her er første gangen jeg har sagt i fra til han.Tidligere så har jeg forsøkt å forføre han på de rette dagene, men da blir det som oftest humping kun en av dagene.Kan hjelpe å ikke fortelle mannen når du har eggløsning,og heller ha sex annenhverdag i ditt fertile vindu?
Egget kan slippes i opptil 36 timer etter positiv test. Så det er ikke for sent i kveld!
Herreguuuuud!!! Er jo ROOOOSA strekOkei... holdt meg så lenge. 9DPO, ettermiddagsurin! Skyggedronningen er på plass
Vis vedlegget 429335
Så spennende er det for tidlig å gratulere?Okei... holdt meg så lenge. 9DPO, ettermiddagsurin! Skyggedronningen er på plass
Vis vedlegget 429335
Ser noe der.Okei... holdt meg så lenge. 9DPO, ettermiddagsurin! Skyggedronningen er på plass
Vis vedlegget 429335
Det har jeg fått hver syklus, så tar det med en klype salt. Men blir noen spennende dagerHerreguuuuud!!! Er jo ROOOOSA strek
Definitivt for tidlig. Får alltid sånne streker.. så avventer veldig.Så spennende er det for tidlig å gratulere?
Så spennende, ser noe jeg også. Blir det ny test i morgen?Definitivt for tidlig. Får alltid sånne streker.. så avventer veldig.
SelvsagtSå spennende, ser noe jeg også. Blir det ny test i morgen?
Love it!! Bare 1 dpo selv i morgen, så bra at noen andre er godt i gang!Selvsagt
Jeg ser noe der!!!! Er det tidlig test eller vanlig?Okei... holdt meg så lenge. 9DPO, ettermiddagsurin! Skyggedronningen er på plass
Vis vedlegget 429335
Vanlig test ser jo jeg og, men hadde flere sånne forrige syklus og. I tillegg til noen som ble tydelig positiv etter at tiden hadde gått ut. Og mange negative innimellom skyggene. Og fikk mensen til vanlig tid.Jeg ser noe der!!!! Er det tidlig test eller vanlig?
Uff så kjedelig... håper på dine vegne at det er EKTE positiv denne gangen!Vanlig test ser jo jeg og, men hadde flere sånne forrige syklus og. I tillegg til noen som ble tydelig positiv etter at tiden hadde gått ut. Og mange negative innimellom skyggene. Og fikk mensen til vanlig tid.