❤️IKM UKE 10❤️

Kan du ha hatt el i går i stedet? EL kan jo skje alt fra 24-48t etter positiv test. Jeg har som regel EL-slim dagen etter EL også. Mulig det er en forklaring? :)
Ja det er jo mulig! Testet ikke etter EL i går, men la inn endel aksjer hele helgen så da har vi uansett gjort så godt vi kan denne pp :laughing002 så får vi håpe det sitter en spire :Heartpink hørt man har litt økt sjanse de første måneden etter en SA/MA så håper det hjelper oss litt ekstra denne gang :smiley-angelic001
 
Det ble ingen humping på oss i gårkveld..
Mannen fikk presentasjons angst av hele prøvinga :confused:

Vil det da være for sent om vi legger inn aksjer ikveld?

Kjenne at dette tærer på meg hver mnd at jeg snart orker ikke å prøve lenger.. Unnskyld for negativitet her inne, men føler litt sånn idag.
Kan hjelpe å ikke fortelle mannen når du har eggløsning,og heller ha sex annenhverdag i ditt fertile vindu?

Egget kan slippes i opptil 36 timer etter positiv test. Så det er ikke for sent i kveld! :)
 
Ja det er jo mulig! Testet ikke etter EL i går, men la inn endel aksjer hele helgen så da har vi uansett gjort så godt vi kan denne pp :laughing002 så får vi håpe det sitter en spire :Heartpink hørt man har litt økt sjanse de første måneden etter en SA/MA så håper det hjelper oss litt ekstra denne gang :smiley-angelic001
Da er det bare å vente og krysse fingrene :smiley-bounce012Jeg skal krysse alt for den sitter for dere nå også ! :Heartpink
 
Kan hjelpe å ikke fortelle mannen når du har eggløsning,og heller ha sex annenhverdag i ditt fertile vindu?

Egget kan slippes i opptil 36 timer etter positiv test. Så det er ikke for sent i kveld! :)
Ja, det her er første gangen jeg har sagt i fra til han.Tidligere så har jeg forsøkt å forføre han på de rette dagene, men da blir det som oftest humping kun en av dagene.

Det siste året så orker han oftest sex 1 gang i uken, men har forsøkt å si til han at det er ikke nok om vi skal forsøke skikkelig. Jeg er snart 34 og han 30 og ingen av oss har barn fra tidligere, så alderen begynner å stresser meg.

- Men får krysse fingra for i kveld uansett :)
 
5 dpo og vert sykt trøtt etter jobb. Har de siste ukene hatt mye energi, men i dag måtte jeg sove på dagen imens barna lekte. Nesten så jeg håper jeg ikke er gravid for jeg husker nå hvor vannvittig tøft det er de første mnd når en er såååååååå trøtt:dead:
 
Okei... holdt meg så lenge. 9DPO, ettermiddagsurin! Skyggedronningen er på plass :hilarious:
20240226_172654.jpg
 
Vanlig test :) ser jo jeg og, men hadde flere sånne forrige syklus og. I tillegg til noen som ble tydelig positiv etter at tiden hadde gått ut. Og mange negative innimellom skyggene. Og fikk mensen til vanlig tid.
Uff så kjedelig... håper på dine vegne at det er EKTE positiv denne gangen! ❤️
 
5-6 dpo i dag og jeg har i går og i dag fått noe som ligner på eggløsningsslim. Men EL har allerede vært, og EL-testen i dag var heelt blenda. Noen som har opplevd lignende?
 
Back
Topp