❤️IKM UKE 10❤️

Da fikk jeg denne nå + eggløsningblødning, så da får jeg hoppe på mannen ikveld :laughing002
 

Vedlegg

  • IMG_3144.jpeg
    IMG_3144.jpeg
    426,6 KB · Visninger: 43
Hvis det er tr, så vet du iallefall at kroppen fungerer. Så har du kanskje også bare gått glipp av toppen.

Jeg kan ikke skjønne at jeg har gått glipp av EL egentlig, for jeg har testa hver dag og det har vært svake tester :wacky:
Kan høres som at kroppen må bruke litt tid for å komme seg til normalen igjen :Heartred
 
Jeg forstår ❤️ Men IVF er vel et greit alternativ? Om man veldig vil ha det barnet så er det verdt det. Man kan jo selvsagt ha et like bra liv med ett barn såklart ❤️ Men tror savnet vil ligge der ❤️ Jeg er så heldig at jeg har tre barn. Men kjæresten har ingen. Jeg for min del vil nok kjenne på et mindre savn enn han siden jeg har tre barn. Hadde liksom ikke tenkt at jeg skulle ha flere, men med et nytt forhold så kom drømmen om en attpåskatt. IVF er ikke er alternativ for oss, så om det ikke går på naturlig vis innen rimelig tid så er vi innforstått med at slik blir det. Da får vi glede oss over fremtidige barnebarn som kan komme fortere enn vi aner ❤️
Det er jo en enorm påkjenning både fysisk og psykisk. Vil jeg være en god mor for sønnen min underveis i prosessen? Jeg har faktisk en 2 åring som trenger meg. Tåler psyken min det? - det er sånne ting som kverner når vi tenker på ivf. Havnet i en årelang fødselsdepresjon etter forrige fødsel så jeg anser psyken min som litt skjør fra før. Av og til tenker jeg (frykten som snakker) at det må være bedre med en frisk mamma som har ett barn, enn en syk mamma som har to?
 
Det er jo en enorm påkjenning både fysisk og psykisk. Vil jeg være en god mor for sønnen min underveis i prosessen? Jeg har faktisk en 2 åring som trenger meg. Tåler psyken min det? - det er sånne ting som kverner når vi tenker på ivf. Havnet i en årelang fødselsdepresjon etter forrige fødsel så jeg anser psyken min som litt skjør fra før. Av og til tenker jeg (frykten som snakker) at det må være bedre med en frisk mamma som har ett barn, enn en syk mamma som har to?
Jeg forstår ❤️ Man må jo bare veie for og imot ❤️ det viktigste er at du har det bra uansett hva som måtte skje ❤️ Heier på deg ❤️
 
Flere på symptomjakt? Har dagen etter eggløsning og i går har mye murring og det kjennes ut som det strekkes. Veldig merkelig. Kjenner i dag på 3 dpo at det nesten er litt ømt i livmor området :confused005
Ikke foreløpig da jeg er noe sånt som 2dpo. Men pleier å få mensmurringer fra 5-6dpo som ikke gir seg om jeg er gravid. Litt vanskelig å si denne gangen da det er 3,5uker siden senabort å testen enda ikke er heeeeelt negativ :bored:
 
Føle meg roligere denne perioden, har ikke vært like altoppslukende disse dagene mellom EL og ikm (er bare 4 dpo men ja). Litt godt for psyken og ha fått en «pause» kjenner jeg. Men både gleder meg og gruer meg til testing i slutten av uken. Er så lei av skuffelser, håper virkelig det går denne gangen, og at det også går for samtlige her inne:Heartred Håper uken går fort:nailbiting:
 
Vis vedlegget 429224
Trodde ikke testene ville bli positive før CD 16-17, så den kom faktisk litt brått på. EL mest sannsynlig i morgen, og heldigvis begynte vi med aksjelegging i går. Satser på en runde til i kveld og en i morgen, så tenker jeg vi sier oss fornøyd med det :smiley-ashamed004
Det ble ingen humping på oss i gårkveld..
Mannen fikk presentasjons angst av hele prøvinga :confused:

Vil det da være for sent om vi legger inn aksjer ikveld?

Kjenne at dette tærer på meg hver mnd at jeg snart orker ikke å prøve lenger.. Unnskyld for negativitet her inne, men føler litt sånn idag.
 
Da fikk jeg denne nå + eggløsningblødning, så da får jeg hoppe på mannen ikveld :laughing002
Det ble ingen humping på oss i gårkveld..
Mannen fikk presentasjons angst av hele prøvinga :confused:

Vil det da være for sent om vi legger inn aksjer ikveld?

Kjenne at dette tærer på meg hver mnd at jeg snart orker ikke å prøve lenger.. Unnskyld for negativitet her inne, men føler litt sånn idag.
 
Det ble ingen humping på oss i gårkveld..
Mannen fikk presentasjons angst av hele prøvinga :confused:

Vil det da være for sent om vi legger inn aksjer ikveld?

Kjenne at dette tærer på meg hver mnd at jeg snart orker ikke å prøve lenger.. Unnskyld for negativitet her inne, men føler litt sånn idag.
Ser jeg kommenterte på feil plass, men får ikke fjernet det igjen? :shy:
 
EL-slim etter EL?
Hadde jo positiv EL-test og EL-slim på fredag, men i dag 2 DPO (om EL-var lørdag) så har jeg endel EL-slim igjen.
Noen andre som opplever det i DPO-land? Mener å huske jeg hadde endel EL-slim i DPO-land den pp jeg faktisk ble gravid, men tenker det er litt tidlig nå med EL-slim pga graviditet da.
 
Siste pp før ivf.
Jeg er 6dpo i dag og i går startet jeg å få flere symptomer. Symptomer som nok ikke er mulig å få så tidlig. Da jeg våknet i går hadde jeg plutselig en sterk følelse av at jeg er gravid. Aldri hatt den følelsen. Men mulig det er derfor jeg har følt alle disse symptomene utover dagen i går og i dag. At jeg innbiller meg ting... .

Men jeg har mensmurringer, vondt i korsryggen, større og litt ømme bryster, konstant vondt i hodet, tisser OFTE, svetter plutselig om natta, kvalm (men det er jeg ofte i perioder pga crohns) og i dag la jeg merke til at nipplene (som vanligvis er rosa) er brune. Alt dette har jeg aldri opplevd før, så lenge før ikm. ‍♀️

Er det for tidlig å merke disse symptomene allerede nå om det er graviditetssymptomer?

Det er jo for sjukt om det skulle gå naturlig nå etter så lang vei vi har hatt fram til ivf.
 
Siste pp før ivf.
Jeg er 6dpo i dag og i går startet jeg å få flere symptomer. Symptomer som nok ikke er mulig å få så tidlig. Da jeg våknet i går hadde jeg plutselig en sterk følelse av at jeg er gravid. Aldri hatt den følelsen. Men mulig det er derfor jeg har følt alle disse symptomene utover dagen i går og i dag. At jeg innbiller meg ting... .

Men jeg har mensmurringer, vondt i korsryggen, større og litt ømme bryster, konstant vondt i hodet, tisser OFTE, svetter plutselig om natta, kvalm (men det er jeg ofte i perioder pga crohns) og i dag la jeg merke til at nipplene (som vanligvis er rosa) er brune. Alt dette har jeg aldri opplevd før, så lenge før ikm. ‍♀️

Er det for tidlig å merke disse symptomene allerede nå om det er graviditetssymptomer?

Det er jo for sjukt om det skulle gå naturlig nå etter så lang vei vi har hatt fram til ivf.
Håper virkelig det er symptomer på spire :love2 Føler det faktisk er mange som endelig får spise på siste pp før ivf - håper det gjelder dere også :Heartpink
 
EL-slim etter EL?
Hadde jo positiv EL-test og EL-slim på fredag, men i dag 2 DPO (om EL-var lørdag) så har jeg endel EL-slim igjen.
Noen andre som opplever det i DPO-land? Mener å huske jeg hadde endel EL-slim i DPO-land den pp jeg faktisk ble gravid, men tenker det er litt tidlig nå med EL-slim pga graviditet da.
Hmm hvertfall ikke EL da:
IMG_2317.jpeg

IMG_2318.jpeg
 
Håper virkelig det er symptomer på spire :love2 Føler det faktisk er mange som endelig får spise på siste pp før ivf - håper det gjelder dere også :Heartpink
Ja tenk om!:shy: jeg er 36 (blir 37 om få mnd) og vi har vært sammen i 17 år. Vi har det helt fantastisk sammen, men vi har alltid ønsket oss en liten familie. Nå føler jeg tiden renner ut helt sinnsykt fort..
 
Ja tenk om!:shy: jeg er 36 (blir 37 om få mnd) og vi har vært sammen i 17 år. Vi har det helt fantastisk sammen, men vi har alltid ønsket oss en liten familie. Nå føler jeg tiden renner ut helt sinnsykt fort..
Det forstår jeg, men tiden er ikke ute før den er helt ute! Har en tante som fikk barn når hun var 40 år (hadde sykdom i 30-årene), og de fikk det til via IVF selvom hun egt hadde fått beskjed om at hun mest sannsynlig aldri kunne få egne barn :love2 så om du ikke har troa, har jeg troa for deg :Heartpink unner dere dette nå!
 
Det forstår jeg, men tiden er ikke ute før den er helt ute! Har en tante som fikk barn når hun var 40 år (hadde sykdom i 30-årene), og de fikk det til via IVF selvom hun egt hadde fått beskjed om at hun mest sannsynlig aldri kunne få egne barn :love2 så om du ikke har troa, har jeg troa for deg :Heartpink unner dere dette nå!
Åh takk søte deg :Heartpink det er sykdom som har utsatt det fot oss også. Jeg har crohns som var veldig aktiv og alvorlig i hele 20-årene. (Flere operasjoner og komplikasjoner) de siste 5 årene har jeg vært stabilt veldig bra og gastrolegene mine var de som sa at vi absolutt burde bli gravide så fort som mulig og vi ble henvist til ivf (dette er nå halvannet år siden). Jeg fikk beskjed om at om sykdommen min ikke var aktiv på tidspunktet jeg ble gravid (helst 6mnd før) så ville jeg mest sannsynlig holde meg frisk hele svangerskapet. Noe som selvfølgelig er det beste for et evt barn. Så det stresser meg også. Nå som jeg har vært "frisk" i 5 år så er jeg livredd for at det plutselig skal snu nå rett før jeg klarer å bli gravid. Det er mange tunge tanker som kommer i en sånn lang vente/prøve-periode.

Selvom jeg nå føler mye jeg aldri har følt tidligere, så har jeg en stemme som sier "selvfølgelig er du ikke gravid".

Takk for gode ord på en litt vanskelig dag:Heartpink
 
Back
Topp