❤️IKM UKE 10❤️

Masse lykke til! :Heartbigred Jeg fikk skikkelig hissig hodepine i dag, som kan bety tr i morgen… Vet ikke hva jeg skal håpe på, er jo best å komme i gang igjen :wacky:
Hvis det er tr, så vet du iallefall at kroppen fungerer. Så har du kanskje også bare gått glipp av toppen.

Jeg kan ikke skjønne at jeg har gått glipp av EL egentlig, for jeg har testa hver dag og det har vært svake tester :wacky:
 
Da har jeg endelig funnet toppen!

Og så er det 24-36timer etter den at egget slipper?
La inn aksjer i går morges og natt til i dag. Burde vel få til en runde med aksjer før jeg går på nattevakt i natt?
Fertilitetsklinikken vår sa morgen og kveld etter positiv EL-test i 2-3 dager var optimalt når man timer det med EL :love2
 
Skrekkblandet fryd her også. Ønsker så inderlig å få en positiv test igjen men skjønner ikke hvordan man skal klare å slappe av i et svangerskap etter å ha mistet… ser for meg at det blir 9 mnd med uro. Men den bekymringen får man ta når man kommer dit. Først må det en positiv test til - og det har vist seg å være skikkelig vanskelig for oss :banghead:
Brukte dere lang tid på å prøve? Hos oss var ser pp2 etter en kjemisk som kom rett etter at jeg sluttet på p-pillene. Så da på pp2, og så er dette pp2 etter at vi mistet. Så er bare oppe i totalt 4 pp... så kan ikke klage enda. Og jeg fyller 40 snart så har liksom innfunnet meg med at det er mulig det ikke går. Håper det skjer fort hos dere❤️
 
Hmmm, dette står på babyplan sine nettsider:

Hvor lenge er en eggløsningstest positiv? Noen kvinner tester positivt i 24 timer, mens andre kan teste positivt i 3-4 dager. Det er den første positive testen som teller. Du trenger derfor ikke å fortsette å måle etter den første positive testen.


Men hvis vi ikke trenger å teste flere ganger, hvorfor driver vi å leter etter «toppen» her inne på forumet?
I mitt tilfelle pleier ikke el være før testen ernegativ igjen. Å den kan være positiv i opp til 3 dager. Så jeg "testermeg ned" for ikke og bomme:joyful:
 
Flere på symptomjakt? Har dagen etter eggløsning og i går har mye murring og det kjennes ut som det strekkes. Veldig merkelig. Kjenner i dag på 3 dpo at det nesten er litt ømt i livmor området :confused005
 
Flere på symptomjakt? Har dagen etter eggløsning og i går har mye murring og det kjennes ut som det strekkes. Veldig merkelig. Kjenner i dag på 3 dpo at det nesten er litt ømt i livmor området :confused005
Evig symptomjakt:angelic: Har hatt murringer, øm livmor, spotting, stikksmerter i livmor, nattesvette og konstant tissetrang. Jubler litt inni meg før jeg kommer på at det er slikt hver gang i DPO land. Er 7 DPO, og har enda ikke kjent på testetrangen. Hodet mitt sier at det gikk ikke denne måneden heller.

Håper snart noen begynner å teste så jeg kan leve på andre sine tester:laughing001
 
Evig symptomjakt:angelic: Har hatt murringer, øm livmor, spotting, stikksmerter i livmor, nattesvette og konstant tissetrang. Jubler litt inni meg før jeg kommer på at det er slikt hver gang i DPO land. Er 7 DPO, og har enda ikke kjent på testetrangen. Hodet mitt sier at det gikk ikke denne måneden heller.

Håper snart noen begynner å teste så jeg kan leve på andre sine tester:laughing001
Ja det er jo sånn når en kjenner etter. Det har nok ingenting med at egget er befruktet osv for min del å gjøre, men veldig rart at jeg er så øm og støl. Kjennes ut som det bobler litt også til tider :p men kjenner jo litt ekstra etter i dpolando_O
Testing er gøy, men en blir jo alltid!!! Skuffet fordet om en vet det er for tidlig og at den er negativ, en vet jo aldri?!:p jeg skal vente til 8, fordi jeg syntes den spenningen og analyseringen er så gøy :joyful:
 
Nå ser det ut til at det skjer noe snart :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_3140.jpeg
    IMG_3140.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 47
I mitt tilfelle pleier ikke el være før testen ernegativ igjen. Å den kan være positiv i opp til 3 dager. Så jeg "testermeg ned" for ikke og bomme:joyful:
Godt poeng! Valgte å gjøre det samme, så da skal EL være i dag❤️ la inn aksjer natt til i går, i dag morges og sikkert i kveld også (i tillegg til alle de andre gangene fordi man vil jo ikke bomme :hilarious:).
 
Flere på symptomjakt? Har dagen etter eggløsning og i går har mye murring og det kjennes ut som det strekkes. Veldig merkelig. Kjenner i dag på 3 dpo at det nesten er litt ømt i livmor området :confused005
Da jeg ble gravid i november kjente jeg ikke så mye så tidlig som du kjenner, men 8-9 dpo stakk det veldig mye i det jeg trodde var eggstokkene, og murret noe helt vanvittig, så jeg trodde først at EL var kjempe forsinket. 10dpo kunne jeg skimte en super svak, men rosa strek :Heartpink

«Gleder» meg til å jakte symptomer nå :woot:
 
Brukte dere lang tid på å prøve? Hos oss var ser pp2 etter en kjemisk som kom rett etter at jeg sluttet på p-pillene. Så da på pp2, og så er dette pp2 etter at vi mistet. Så er bare oppe i totalt 4 pp... så kan ikke klage enda. Og jeg fyller 40 snart så har liksom innfunnet meg med at det er mulig det ikke går. Håper det skjer fort hos dere❤️
Vi er på pp 9 (pp2 etter SA). Jeg er «bare» straks 35 men har allerede i 2021 fått påvist lite egg men hadde en ganske tøff fødsel i 2021 med førstemann så har ikke vært klar for ny baby før nå. Så vi var forberedt på at dette skulle bli vanskelig og vi fikk allerede i januar tilbud om å settes på ivf listen men jeg ville gjerne prøve Letrozol først og så sette meg litt inn i ivf i mellomtiden. Men ser jo at der er dit veien leder. men kanskje vi har et like bra liv med bare 1 barn? :Heartpink
 
Flere på symptomjakt? Har dagen etter eggløsning og i går har mye murring og det kjennes ut som det strekkes. Veldig merkelig. Kjenner i dag på 3 dpo at det nesten er litt ømt i livmor området :confused005
Ikke snakk :hilarious:
Jeg er kvalm, magesmerter, humørsvingninger :arghh: men det kan jo like så gjerne være pms når man er 4 dager unna ikm datoen
 
6 dpo og føler allerede at det ikke gikk denne pp’en. Vet jo innerst inne at det er litt vel tidlig for å bli skuffet over at det ikke lyktes i og med at det er alt for tidlig for (særlig mange) symptomer.
Vil jo bare bli gravid :shy:
Føler også tiden er i ferd med å renne ut for et lite gull… er nå blitt 39 så føler klokka sier «tikk takk» :dummy:
 
Vi er på pp 9 (pp2 etter SA). Jeg er «bare» straks 35 men har allerede i 2021 fått påvist lite egg men hadde en ganske tøff fødsel i 2021 med førstemann så har ikke vært klar for ny baby før nå. Så vi var forberedt på at dette skulle bli vanskelig og vi fikk allerede i januar tilbud om å settes på ivf listen men jeg ville gjerne prøve Letrozol først og så sette meg litt inn i ivf i mellomtiden. Men ser jo at der er dit veien leder. men kanskje vi har et like bra liv med bare 1 barn? :Heartpink
Jeg forstår ❤️ Men IVF er vel et greit alternativ? Om man veldig vil ha det barnet så er det verdt det. Man kan jo selvsagt ha et like bra liv med ett barn såklart ❤️ Men tror savnet vil ligge der ❤️ Jeg er så heldig at jeg har tre barn. Men kjæresten har ingen. Jeg for min del vil nok kjenne på et mindre savn enn han siden jeg har tre barn. Hadde liksom ikke tenkt at jeg skulle ha flere, men med et nytt forhold så kom drømmen om en attpåskatt. IVF er ikke er alternativ for oss, så om det ikke går på naturlig vis innen rimelig tid så er vi innforstått med at slik blir det. Da får vi glede oss over fremtidige barnebarn som kan komme fortere enn vi aner ❤️
 
Jeg kan settes på TR

Så dette ble en kort syklus (17 dager), misset helt EL :wacky: Men lærdom ble det av det, skal begynne å teste etter EL når mens er ferdig så får jeg se :) Tar det ikke så hardt, gikk inn i syklusen med perspektivet at det var en "bonus" prøverunde for se og det var gøy å starte og nyttig :) Gleder meg til å se deres positive tester :D Lykke til alle sammen
 
Hvordan tolker dere denne? Har EL vært?
Ville dere satset på kos idag eller i morgen? Får dessverre ikke han hjemme med på kos to dager på rad :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_3141.jpeg
    IMG_3141.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 53
Back
Topp