❤️IKM UKE 10❤️

Mamima - 34 - B5 - PP1 (Etter nok en senabort) - EL 21/02 - IKM 06/03

Tror jeg har el igjen nå 3uker etter senabort nr 2 på 2år. Så vi slang inn noen aksjer å ser hva som skjer. Har egentlig gitt litt opp:meh::banghead:
Velkommen hit, og kondolerer så masse ❤️
 
1 dpo, og kriblingen i kroppen begynner. Skal prøve å ikke kjenne etter på symptomer siden egget tidligst kan feste seg på dag fem. Sist kjente jeg et lyn i kroppen på dag fem, og til tross for at mange sier en ikke kan kjenne egget feste seg var det et tegn for mino_O
 
Er så utrolig trøtt :dead:
Synd det kun er på grunn av urolige små iløpet av de siste nettene og ikke kan «skyldes på» en graviditet :shy:
Er bare 4 dpo så for tidlig å få symptomer.
Skulle gjerne kunne spolt tiden fremover 1 uke :joyful:
 
Unnskyld meg, men hva faen?! o_O
Hadde samme styrke på CD9, og nå igjen på CD 14???

IMG_6890.jpegIMG_6885.jpeg

Jeg er egentlig ikke noe «tappe-tafser», men kjente tidligere i syklusen (sikkert rundt dag 9) at den var lav og lukket, nå kjennes den høy og åpen ut. Kanskje EL slim? (Vi la inn aksjer i morges, og føler alltid at utfloden blir litt slimete etterpå).
 
Unnskyld meg, men hva faen?! o_O
Hadde samme styrke på CD9, og nå igjen på CD 14???

Vis vedlegget 428898Vis vedlegget 428899

Jeg er egentlig ikke noe «tappe-tafser», men kjente tidligere i syklusen (sikkert rundt dag 9) at den var lav og lukket, nå kjennes den høy og åpen ut. Kanskje EL slim? (Vi la inn aksjer i morges, og føler alltid at utfloden blir litt slimete etterpå).
Kan hende at kroppen prøver på nytt? :)
 
Helt mulig å ha eggløsning før CD11. Vet du hvilken CD pleier du å ha eggløsning? :)
For min del er det alltid rundt CD12 og senest CD14. Men jeg sliter også me å finne LH-toppen med testene...
Dette er første runde siden jeg fjernet spiral så den er nok enda mer usikkerhet rundt hvordan syklusen blir, men tidligere var det typ CD16, så forventet at den kom litt sent, skulle begynne tidligere med testingen, men glemte det, men har nå lagt inn akjser gjennom ukene så vil være nær EL om den var tidligere, men sikkert ikke blinkskudd :facepalm: Får prøve fra typ CD8 neste runde så får vi se
 
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(
Sniker. Det er så vondt ❤️ og du er ikke alene. Reisen mot å få ta med et levende barn hjem er virkelig krevende. Men det blir vår tur!
Mange gode klemmer til deg ❤️
 
Last edited:
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(
Den meldingen kom også som en smell i trynet på meg etter den første vi mistet husker jeg. Det er vanskelig å gå på igjen med friskt mot :Heartred
 
Skjønner ikke hva som skjer denne syklusen.. Det ser jo ikke ut som det går riktig vei her :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_3133.jpeg
    IMG_3133.jpeg
    785,6 KB · Visninger: 39
Pleier å få eggløsning på CD11 eller CD12. Nå er jeg på CD13 og eltestene er fremdeles negative.....Tok dobbel dose letrozol denne syklusen, er det mulig at det ødelegger eggløsningen heller enn å hjelpe til? Har tatt enkeltdoser noen ganger før, og da kom eggløsning en dag senere bare.
 
Back
Topp