❤️IKM UKE 10❤️

Okei :D Bare jeg som er utålmodig og misforsto Jeg vet ærlig talt ikke 100% med el (Var derfor jeg ville tempe) I følge Life kalenderen min er jeg 1 dpo i dag. Jeg har 28 dagers syklus, så den regner alltid automatisk el til dag 14.
Da bare fortsetter du å tempe så ser du om det dukker opp :) Tålmodigheten får stadig kjørt seg som prøver har jeg konkludert med:hilarious:
 
Kleinstemning - 35 - B2 - PP4 (1 etter SA) - EL? - IKM?

Med fortsatt negative EL-tester på CD26 etter SA sniker jeg meg over hit fra uke 9. Håper jeg får sterk strek snart. Tester meg fattig:shifty::hilarious:
Hvordan går det med deg? Her er det fortsatt dødt :hilarious:
 
Da bare fortsetter du å tempe så ser du om det dukker opp :) Tålmodigheten får stadig kjørt seg som prøver har jeg konkludert med:hilarious:
Skal gjøre det! Også er det sikkert greit å abonnere på FF også :) Mannen min hadde kjøpt ny temp og graviditetstester til meg i dag :laughing005 (Ivrig type)

Har du tenkt til å teste før ikm du?
 
Okei :D Bare jeg som er utålmodig og misforsto Jeg vet ærlig talt ikke 100% med el (Var derfor jeg ville tempe) I følge Life kalenderen min er jeg 1 dpo i dag. Jeg har 28 dagers syklus, så den regner alltid automatisk el til dag 14.
Det var på denne jeg hadde fått en strek. Den har regnet meg til 2dpo. Kjære, vene jeg kommer til å bli sånn sprø tempe-dame av det her :laughing005
 

Vedlegg

  • 53AE43BF-72E7-449C-B954-B876692989AF.png
    53AE43BF-72E7-449C-B954-B876692989AF.png
    449,2 KB · Visninger: 19
Skal gjøre det! Også er det sikkert greit å abonnere på FF også :) Mannen min hadde kjøpt ny temp og graviditetstester til meg i dag :laughing005 (Ivrig type)

Har du tenkt til å teste før ikm du?
Har som mål å holde meg til minst 10DPO før jeg tester... men jeg vet at jeg ikke eier selvkontroll :hilarious:
 
Morsomt at noen allerede er i dpo-land, spent på når de første testene dukker opp :Heartred
Selv er jeg på cd 10, og pleier å ha sen EL, ca på cd 16-17. Så jeg er ikke med i dpo-land på en god stund enda :shy:
Snart det din tur :Heartred Jeg er 3 DPO, 4 ifølge ff. Men den er bare forvirra fordi eggløsningen skjedde rett etter midnatt natt til lørdag og ikke på fredag som den tror. Hater DPO dagene, og jeg skulle vel kanskje flyttet meg til ikm uke 9, men blir her. Første gang eggløsningen dukket opp før den skulle :smiley-ashamed004 Håper vi møtes i terminforum neste gang :Heartred
 
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(
 
Cd14 og ingen tegn til eggløsning… sist gang hadde jeg eggløsning på dag 16-17 synes jeg å huske så er kanskje litt tidlig, og er jo første syklus etter å ha fjernet spiral så får vel bare fortsette testingen og se hva som skjer :)
 
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(
Kondolerer :Heartred Skjønner det blir en ekstra følelsesladd periode
 
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(
Kondolerer ❤️ Fullt forståelig at du sitter med slike følelser ❤️ Jeg er selv svingende i følelsene av mye mindre grunner enn deg. Så luft deg så mye du trenger. Vi er her å hører på det du trenger å få ut. Håper så inderlig for et glimt av glede og håp for dere i tiden fremover ❤️
 
Mye følelser knyttet til det å bli gravid og prøve å få barn. Motivert og optimistisk på morgenen også får jeg melding fra NAV om at vi har fått innvilget gravferdsstønad dødfødt barn og sorgen over de to vi mistet blir mer fremtredende igjen. Jeg kjenner meg misunnelig på alle som føler spenning og «koser» seg med prøvingen. Her er det mest sorg, frykt og håp om en annen. Måtte bare lufte en plass :(

Det er kjempe tøft og både prøve og være gravid etter å ha mistet. Håper du har godt nettverk rundt deg og at du skal få ekstra oppfølging rundt neste svangerskap. Stor klem!
 
Akkurat samme her. Testet nettopp og streken er så svak at den såvidt syns :dead: Godt det kommer flere tester i posten i morgen:hilarious:
Jeg er så forvirra jeg at jeg har fått for meg å tro at jeg bare gikk glipp av toppen :hilarious: Før eller siden må vel en av tre ting skje - positiv EL test, positiv gravid test eller tr :wacky:
 
Back
Topp