❤️IKM UKE 10❤️

Følger etter fra uke 9 jeg og :hilarious: CD22 nå, enda ingen EL med mindre jeg har gått glipp av den. Tatt EL test daglig siden CD 6, men kun en gang om dagen.

LillyMom - 39 - B4 - PP1 - EL? - IKM?
 
Jeg synes det er litt vanskelig med testene, pga jeg har en veldig kort LH-topp. Dvs testen kan være helt blenda på formiddagen, knallpositiv kl 12-13 og negativ igjen samme kveld. Så de gangene jeg faktisk har klart å få positiv test er fordi jeg har testet masse når jeg kjente at eggløsningen var rundt hjørnet... :bag: Og da var det liksom meningsløst å teste, fordi jeg kjente jo eggløsningen.
Da kan det hende du faktisk hadde fått litt mer «roa» dersom du tempet? ❤️
 
Endelig over i dpo land :cool05 1 dpo i dag!

Tviler vel egentlig på at det blir suksess denne pp’en etter vi kun har fått lagt inn aksjer 1 (muligens 2) ganger i den fertile perioden… men har likevel et ørlite håp :smiley-angelic001

Ideellt sett skulle jeg gjerne klart å vente med å teste til 12 dpo, men er nok ikke utenkelig at jeg ryker på en test tidligere :dance008
 
Da kan det hende du faktisk hadde fått litt mer «roa» dersom du tempet? ❤️
Vurderer det, selvfølgelig. Men har hørt at man ikke kan stole på temping dersom man ikke sover sammenhengende. Vet ikke om det stemmer?
Og det gjøt jeg dessverre ikke så ofte med en baby på 8 måneder. :wacky:
 
To dager før forventet EL og måtte selvfølgelig bestille time hos gynekolog pga kløe/svie som ikke gir seg etter noen dager med canesten. :depressed: Super kjedelig...
 
Endelig over i dpo land :cool05 1 dpo i dag!

Tviler vel egentlig på at det blir suksess denne pp’en etter vi kun har fått lagt inn aksjer 1 (muligens 2) ganger i den fertile perioden… men har likevel et ørlite håp :smiley-angelic001

Ideellt sett skulle jeg gjerne klart å vente med å teste til 12 dpo, men er nok ikke utenkelig at jeg ryker på en test tidligere :dance008
Jeg er på 2 dpo I dag... og har lovet meg selv å vente til neste tirsdag... 10 dpo før jeg tester. Vet med meg selv at jeg ikke eier selvkontroll. Så ryker nok på en smell før. Men jeg skal virkelig prøve. Vi får heie på hverandre :smiley-ashamed004 :Heartred
 
Jeg er på 2 dpo I dag... og har lovet meg selv å vente til neste tirsdag... 10 dpo før jeg tester. Vet med meg selv at jeg ikke eier selvkontroll. Så ryker nok på en smell før. Men jeg skal virkelig prøve. Vi får heie på hverandre :smiley-ashamed004 :Heartred
Ja, det må vi gjøre :hug007
Skulle ønske jeg var litt lengre inn i dpo land så jeg kunne gi meg selv testedag i bursdagsgave på lørdag … hadde vært gøy å få positiv test da. Men dessverre får vi ikke bestemme selv sånt :hungry: Tar likevel gjerne imot en forsinket slik bursdagsgave da :dummy:
 
Nå begynner det endelig å skje noe her! Snart i DPO-land :alien
IMG_4435.png
 
Vurderer det, selvfølgelig. Men har hørt at man ikke kan stole på temping dersom man ikke sover sammenhengende. Vet ikke om det stemmer?
Og det gjøt jeg dessverre ikke så ofte med en baby på 8 måneder. :wacky:
Man skal tempe så snart man våkner (minimum 4t sammenhengende tror jeg?) og helst til samme tid hver dag. Vet mange stiller klokken! Det kan fort bli masete med en liten baby ja Jeg tenker forsøke el-testing ved siden av temping neste pp.
 
Tror man skal klare seg greit med gratisversjonen av fertilityfriend. Husker ikke hva forskjellen er. Premom bruker jeg til el tester og da funker gratisvarianten fint.

Om målingene tilsier det kommer det et kryss på fertilityfriend ca. 3dpo. Er jo for sent til å legge inn aksjer, men etter noen sykluser ser man gjerne et mønster og kjenner igjen tegn. Så jeg synes det er veldig nyttig selv om jeg kjenner eggløsningen igjen på smertene.

Ja.. mener å huske det ja. Kommer når den registrerer at man er kommet til 3DPO. Jeg har oppdaget at jeg har vondt i dagene før EL. Og veldig vondt de siste timene før...
Nå kom det et kryss her ja! Men jeg forstår ikke NÅR selve egget slipper osv. Vi har iallfall stått på hver dag denne pp :laughing005
DE1669BB-539A-4687-A28B-3F7BF5C68B75.jpeg


Ser vi har ikm samme dag, hvordan har det gått for dere?
 
Nå kom det et kryss her ja! Men jeg forstår ikke NÅR selve egget slipper osv. Vi har iallfall stått på hver dag denne pp :laughing005


Ser vi har ikm samme dag, hvordan har det gått for dere?
På bildet ditt har det ikke kommet et kryss. Jeg regner med det kommer hos meg i morgen. Kan legge ved et bilde fra forrige syklusen min. Da slapp egget på dag 16, altså der det er markert med rødt kryss. Det stemmer godt med el testene jeg tok, og smertene jeg kjente. Denne måneden slapp egget på dag 12.
Screenshot_20240219_161253_FF App.jpg
 
På bildet ditt har det ikke kommet et kryss. Jeg regner med det kommer hos meg i morgen. Kan legge ved et bilde fra forrige syklusen min. Da slapp egget på dag 16, altså der det er markert med rødt kryss. Det stemmer godt med el testene jeg tok, og smertene jeg kjente. Denne måneden slapp egget på dag 12.
Vis vedlegget 428651
Åja!! Er det et sånn kryss som skal komme! Hva betyr det når ikke jeg har fått kryss da? Jeg fortsetter å tempe uansett ut syklusen.
 
Back
Topp