❤️IKM UKE 10❤️

Håper ikke den blir forskjøvet. Er vondt nok som det er om ikke smertene skal draes over enda flere dager. Hørt om flere som blir gravid også når de er syke. Så jeg har tenkt å kjøre på. Jeg kan bare ligge der og så får han gjøre all jobben :laughing001
Vi var begge syke når minste ble til, fristet legge aksjer for å si det sånn, men greide å overbevise mannen om å gjøre det allikevel og jammen ble det baby så krysser fingrene for deg
 
Andre her som føler seg småsprø som prøver på baby (igjen) :shy: ?
I natt var første gang på over 3 år (eldste fylte 3 i desember) jeg har fått mer enn 3 timer sammenhengende søvn… og nå prøver vi på 3. barnet :binkybaby:binkybaby:binkybaby
Jeg sjonglerer liksom mellom å bli usikker på om vi «klarer» 3 små til å være 100 % sikker på at vi klarer alt livet måtte by på så lenge drømmen om 3. mann blir oppfylt :smiley-angelic001
Jeg vet også vi kommer til å få en del kommentarer fra noen av våre nære familiemedlemmer, men det er jo vi som skal bestemme om vi skal prøve på flere barn eller ikke.

Hvordan er det med dere? Vet familie/venner/bekjente at dete prøver?
Ingen som vet at vi prøver på 3.
Vi har hele tiden sagt at vi var fornøyd med 2, men så fant vi ut t vi hadde lyst til å prøve på 1 til. Tror mange vil bli rimelig sjokkert om vi deler nyhet om at vi venter nr. 3 på et eller annet tidspunkt :)
Ingen vet at vi prøver på nr 3, ettersom nr 2 kom med hjelp av IVF og vi vet ikke om vi klarer å lage et søsken... Synes også det er "rart" å ha så mye lyst på flere barn når minstemann er midt i 8-måneders søvnregresjon, hehe. Men det er 100% verdt det, synes jeg. ❤️ Håper på ei jente, så er familien komplett. :)
 
Jeg har ikke så mye erfaring. Men mistet i starten av januar da jeg var 6+1. Og blødningen da var omtrent som en vanlig mens. Ene dagen var det rimelig kraftig. De 4 andre dagene var det lett blødning. Ble ikke gravid første syklus, men har ikke inntrykk av at det er noe igjen. Fikk eggløsning på CD 15 (regnet abortstart som CD1), normalt kommer den på CD13.. så var bare to dager forsinkelse.
Ok, så det trenger kanskje ikke være noe som er igjen? Jeg blødde ganske mye på CD2 og delvis CD3, med store og mange koagler, så håper jo at alt kom ut. Tar dobbel dose letrozol, så forhåpentligvis blir det eggløsning i midten av neste uke.
 
Ok, så det trenger kanskje ikke være noe som er igjen? Jeg blødde ganske mye på CD2 og delvis CD3, med store og mange koagler, så håper jo at alt kom ut. Tar dobbel dose letrozol, så forhåpentligvis blir det eggløsning i midten av neste uke.
Tror ikke du skal bekymre deg for det. Håper så inderlig at det går bedre for deg neste gang ❤️
 
Jeg temper hele syklusen. Men begynte å teste etter EL i går siden jeg begynte så smått å kjenne at eggløsning er i gjære. Regner med eggløsning på søndag... kanskje mandag.
Spennende! Jeg tror jeg begynner å teste på søndag/mandag. Prøver å begynne med testingen i siste øyeblikk for å spare litt penger. Brukte altfor mange tester da vi prøvde på nr 2. :dead:
 
Spennende! Jeg tror jeg begynner å teste på søndag/mandag. Prøver å begynne med testingen i siste øyeblikk for å spare litt penger. Brukte altfor mange tester da vi prøvde på nr 2. :dead:
Jeg kjøpte en svær pakke hos babyplan. Og jeg tenker jo hver syklus at det er siste så trenger ikke flere. Uansett så trenger jeg egentlig ikke å teste... kjenner det så sinnsykt godt på kroppen. Så jeg kjøper ikke flere når jeg er tom for de 30-40-50 testene hjemme :hilarious:
 
Veldig glad for at jeg har testet tidlig. For slik ser det ut i dag. Så da regner jeg med eggløsningen kommer litt tidligere enn normalt denne gangen. Uten at jeg vet hvorfor. Pleier alltid å komme på CD13. Nå blir det CD11 eller CD12. Så da havner jeg plutselig i IKM uke 9 istedet tror jeg. Men blir her hos dere uansett siden jeg styrer listen.
Screenshot_20240216_091919_Premom.jpg
 
Skulle skrive her og får bare redigert og ikke sletta men innser det vil være uke 11, blir vel mandag eller tirsdag.
 
IMG_6861.jpegJeg klarte ikke å vente til i morgen, heldigvis!! Se på disse da o_O tok siste dobbel dose letrozol i går, liksom:wideyed:
Kommer til å sjekke tre ganger for dag tror jeg, for disse testene kommer sikkert til å bli kjempe sterke når de viser så mye allerede ??
 
Jeg er også i gang med testing og har slått til med en CB digital i tillegg til strimler denne runden. CB viser høy i dag, så da er det noe på gang her også :D har kjent en del murring i eggstokkene de siste dagene, så det var ikke så overraskende, men selvfølgelig kjekt når det skjer noe!
 
Da var testene sunket igjen hos meg, og tempen ser ut til å stige. Så da hadde jeg nok eggløsning I natt. Kjente det godt når jeg la meg, måtte ta en paracet. Og i dag har jeg bare vært øm i livmoren. Så da teller jeg 1dpo fra i morgen, da er det bare å stålsette seg for de neste to ukene. Veldig usikker på når mensen skal komme... men tror søndag i uke 9 eller mandag i uke 10. Tydelig fortsatt litt ustabilt etter SA. Må få tiden til å gå så jeg ikke starter testkjøret iløpet av kommende uke :laughing001
 
Noen som kan hjelpe meg?
Jeg tok første EL test i går (cd 8) og tenkte at nå er det ikke lenge til EL.
Testen ble tatt på særdeles konsentrert urin.
Tatt to nye tester i dag og de er en god del svakere. Ville dere sagt at peak er nådd eller at kroppen prøver å slippe egget? Test nr. 2 og 3 er tatt på mindre konsentrert urin (men langt fra utvannet).
Dersom peak allerede er nådd har jeg jo ganske kort periode for egget å modnes (selv om det selvfølgelig er mulig vil nok sjangsen for å bli gravid være mindre).
IMG_0627.jpeg
 
Back
Topp