❤️IKM UKE 10❤️

Et søsken kommer til å mer enn kompensere for mindre tid fra dere! :Heartred Er ikke så lett å føle det, men brått blir de større. Det er litt kaos mens det står på, men gir belønning resten av livet :Heartred Vi har alltid fått høre at «det blir bare verre når de blir større, vent og se», men det syns jeg bare er tull. Det blir mer logistikk, lekser etc, men når de er selvstendige, sover når de skal, tar i mot beskjeder og begynner å leve egne liv lengter man nesten tilbake :hilarious:
Hardt når de er store og. Takke meg til småbarnsperioden fremfor tenåringer :hilarious: Like lite søvn, og større bekymringer. Når det er sagt så vokser man inn i de ulike kravene og rollene etterhvert som tiden går. Et barn er verdt det uansett. Og hjertet blir bare større for hvert barn. Jeg har vinglet mye når det gjelder å få nummer 4, en skikkelig attpåskatt. Men er det jeg ønsker meg over alt. Helst to tette. Og med tre tette i første kull så vet jeg veldig godt hva jeg går til. Og jeg vet det går fint ❤️
 
Hardt når de er store og. Takke meg til småbarnsperioden fremfor tenåringer :hilarious: Like lite søvn, og større bekymringer. Når det er sagt så vokser man inn i de ulike kravene og rollene etterhvert som tiden går. Et barn er verdt det uansett. Og hjertet blir bare større for hvert barn. Jeg har vinglet mye når det gjelder å få nummer 4, en skikkelig attpåskatt. Men er det jeg ønsker meg over alt. Helst to tette. Og med tre tette i første kull så vet jeg veldig godt hva jeg går til. Og jeg vet det går fint ❤️
Hehe, ja, det er ulikt hva de ulike fasene gir, men det er verdt det :Heartred
 
HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP12 - EL 27.02 -IKM 9.03

Nettopp fått TR på besøk, og hopper selvfølgelig rett inn i ny gruppe med en gang :Heartred Har bestilt meg legetime til neste uke, for å kanskje få hjelp til å få lengre lutealfase. Sist nå var den på kun 9 dager. Så dette blir evt første syklus med ekstra hormoner/vitaminer. Er det vanligvis progesteron som blir gitt eller anbefaler legene å prøve noe annet først?
 
Lillevenn17 - B3 - PP?? - EL 25.02 - IKM 10/3

Aner ikke hvilken PP vi er i pga. PCO, men prøvd siden juni 23 og hatt en MA i desember. Skulle vært 8+1, men den lille var knappe 8mm..

Er på CD 5 nå, og har to dager igjen med dobbel dose Letrozol. Har avtalt UL på CD 12, og håper på å skulle sette Ovitrelle på CD 16. Pessimisten i meg frykter at Letrozolen ikke vil gi ønsket effekt, og at jeg må over på Gonal-f. Vet ikke helt om det kommer til å bli aktuelt, for da nærmer vi oss veldig en desember termin, noe jeg ikke ønsker igjen.
 
Prøver noe nytt denne syklusen med digital testing etter eggløsning og til min overraskelse fikk jeg maksimal på testen allerede i dag. La så inn aksjer i går kveld, men bør man legge i aksjer i dag og i morgen også?
 
Kitti123 - 32 - B1 - PP9 - EL 25/02 - IKM 10/03

Kjemisk PP 5 og 7, så er spent på om det er et slags mønster med å klaffe annenhver gang nå :confused005 Så hvis spira bare kunne klamret seg fast også så hadde det vært fint :joyful:
 
Prøver noe nytt denne syklusen med digital testing etter eggløsning og til min overraskelse fikk jeg maksimal på testen allerede i dag. La så inn aksjer i går kveld, men bør man legge i aksjer i dag og i morgen også?
Fra min fertilitetslege fikk jeg beskjed om å legge inn aksjer morgen/kveld i to-tre dager hvis man orket når man hadde fått maks :)
 
Trodde man helst skulle la det gå annen hver dag pga kvaliteten på svømmerne til mannen jeg :playful:
Det fertilitetslegen på Hausken sa at hvis man bare skal ha masse samleie og håpe på å bli gravide er annen hver dag en grei taktikk, men om du vet når du har eggløsning og skal time inn samleie til det var det optimalt og ha det to ganger til dagen så sikret du ferskest mulige sædceller til en evt. befruktning :) og da gjerne "spare opp litt" en ukes tid i forkant.
 
EL smertene har begynt å melde seg, da har jeg typisk eggløsning om 3-4 dager. Og hva skjer? Jo jeg ligger med feber :sad015 Orker jo knapt å bevege meg. Ikke er kjæresten her heller, men han kommer nok hjem i morgen så vi rekker det. Men med denne formen så spørs det:bag: Måtte bare syte litt...
 
EL smertene har begynt å melde seg, da har jeg typisk eggløsning om 3-4 dager. Og hva skjer? Jo jeg ligger med feber :sad015 Orker jo knapt å bevege meg. Ikke er kjæresten her heller, men han kommer nok hjem i morgen så vi rekker det. Men med denne formen så spørs det:bag: Måtte bare syte litt...
Nei så kjipt :sour: Skikkelig dritt å bli syk akkurat dagene rundt EL.. Har sett noen skrive at eggløsning ble forskjøvet når de var syke, så kan jo være det skjer :think005 God bedring! :Heartpink
 
Nei så kjipt :sour: Skikkelig dritt å bli syk akkurat dagene rundt EL.. Har sett noen skrive at eggløsning ble forskjøvet når de var syke, så kan jo være det skjer :think005 God bedring! :Heartpink
Håper ikke den blir forskjøvet. Er vondt nok som det er om ikke smertene skal draes over enda flere dager. Hørt om flere som blir gravid også når de er syke. Så jeg har tenkt å kjøre på. Jeg kan bare ligge der og så får han gjøre all jobben :laughing001
 
Bestilte EL tester, men spørs om de kommer tidsnok denne pp’en :rolleyes:
Ifølge sporing ser det ut som det fortsatt er en stund til den havner i postkassa.
 
EL smertene har begynt å melde seg, da har jeg typisk eggløsning om 3-4 dager. Og hva skjer? Jo jeg ligger med feber :sad015 Orker jo knapt å bevege meg. Ikke er kjæresten her heller, men han kommer nok hjem i morgen så vi rekker det. Men med denne formen så spørs det:bag: Måtte bare syte litt...
Så kjedelig!! Håper det går fort over. Her er mannen syk med oppkast, så jeg er livredd for smitte fordi el nærmer seg her også, og akkurat den type sykdom er det ikke mulig for meg å legge aksjer med :hilarious: Alt vi skal gjennomgå og tenke på i disse prøveperiodene:smiley-ashamed004 Masse god bedring til deg!
 
Hmmm. Jeg hadde en kjemisk nå,mens kom 11 dager senere enn vanlig. Men, har ikke blødd noe særlig mer enn en vanlig mens og nå på CD5 er den nesten ferdig. Som en vanlig mens, men er det et dårlig tegn? Med mens forsinket i 11 dager, burde jeg ikke blø mer? Bekymret for om alt kommer ut. Kanskje det er igjen rester så et egg uansett ikke kan feste seg denne syklusen?
 
Så kjedelig!! Håper det går fort over. Her er mannen syk med oppkast, så jeg er livredd for smitte fordi el nærmer seg her også, og akkurat den type sykdom er det ikke mulig for meg å legge aksjer med :hilarious: Alt vi skal gjennomgå og tenke på i disse prøveperiodene:smiley-ashamed004 Masse god bedring til deg!
god bedring til mannen :Heartred Omgangssyke er jeg livredd for. Skygger banen nesten når barn kaster opp på jobb:bag: Håper du slipper unna :Heartred
 
Hmmm. Jeg hadde en kjemisk nå,mens kom 11 dager senere enn vanlig. Men, har ikke blødd noe særlig mer enn en vanlig mens og nå på CD5 er den nesten ferdig. Som en vanlig mens, men er det et dårlig tegn? Med mens forsinket i 11 dager, burde jeg ikke blø mer? Bekymret for om alt kommer ut. Kanskje det er igjen rester så et egg uansett ikke kan feste seg denne syklusen?
Jeg har ikke så mye erfaring. Men mistet i starten av januar da jeg var 6+1. Og blødningen da var omtrent som en vanlig mens. Ene dagen var det rimelig kraftig. De 4 andre dagene var det lett blødning. Ble ikke gravid første syklus, men har ikke inntrykk av at det er noe igjen. Fikk eggløsning på CD 15 (regnet abortstart som CD1), normalt kommer den på CD13.. så var bare to dager forsinkelse.
 
Back
Topp