❤️IKM UKE 10❤️

Jeg er så forvirra jeg at jeg har fått for meg å tro at jeg bare gikk glipp av toppen :hilarious: Før eller siden må vel en av tre ting skje - positiv EL test, positiv gravid test eller tr :wacky:
Jeg har tenkt tanken selv, men da burde liksom mens eller positiv g.test komme snart:wacky:
 
Jeg har tenkt tanken selv, men da burde liksom mens eller positiv g.test komme snart:wacky:
Leste at man kan få en liksom mens om man ikke får EL dersom syklus er påvirket av noe, f.eks spiral - kanskje også etter SA da? Så nå begynner jeg å lene mot at det kommer til å skje, men i morgen skal jeg nå ta begge typer tester :hilarious: Den kunne da også komme senere enn ved vanlig syklus.
 
Jeg testet i dag for moros skyld. Skal jeg tolke denne som negativ? I følge gynekolog var eggløsningen i gang i går.
Noe vits å legge inn aksjer i kveld?

20240221_133130.jpg
 
Leste at man kan få en liksom mens om man ikke får EL dersom syklus er påvirket av noe, f.eks spiral - kanskje også etter SA da? Så nå begynner jeg å lene mot at det kommer til å skje, men i morgen skal jeg nå ta begge typer tester :hilarious: Den kunne da også komme senere enn ved vanlig syklus.
Kanskje det? Har jeg ikke lest om, men det betyr ikke at det ikke stemmer :hilarious:
Jeg har tatt g.test et par ganger allerede, men den er hvit. Ingen antydning.. Ikke positiv EL i dag heller:shifty:
 
Jeg trenger hjelp!

Jeg tok Letrozol fra CD3 til CD8, og fikk disse testene fra CD 9 til 10.

IMG_6885.jpeg

Da toppen kom på CD 9 så forventet jeg at den bare skulle fortsette å øke, men de går bare nedover:
IMG_6886.jpeg
Så da lurer jeg på
1) Kan EL virkelig ha kommet så tidlig som CD 11, hvis toppen har kommet en gang mellom 20:30 på CD9 og 11:00 på CD10?

Sist runde med letrozol ble det ikke EL før CD 17 !!

Og spørsmål 2)
Har letrozol noen innvirkning på LH verdien i urinen mens kuren pågår? Skal jeg fortsette å teste?
 
Kanskje det? Har jeg ikke lest om, men det betyr ikke at det ikke stemmer :hilarious:
Jeg har tatt g.test et par ganger allerede, men den er hvit. Ingen antydning.. Ikke positiv EL i dag heller:shifty:
Fra NHI: «Dersom eggløsningen uteblir, oppstår såkalte anovulatoriske blødninger. Disse er uregelmessige, ofte med lengre intervall mellom blødningene, og blodstrømmen kan variere fra lett til betydelig.»

Men who knows, googlet meg gal på å finne ut om kroppen kan bare skippe EL :hilarious:
 
Jeg trenger hjelp!

Jeg tok Letrozol fra CD3 til CD8, og fikk disse testene fra CD 9 til 10.

Vis vedlegget 428835

Da toppen kom på CD 9 så forventet jeg at den bare skulle fortsette å øke, men de går bare nedover:
Vis vedlegget 428836
Så da lurer jeg på
1) Kan EL virkelig ha kommet så tidlig som CD 11, hvis toppen har kommet en gang mellom 20:30 på CD9 og 11:00 på CD10?

Sist runde med letrozol ble det ikke EL før CD 17 !!

Og spørsmål 2)
Har letrozol noen innvirkning på LH verdien i urinen mens kuren pågår? Skal jeg fortsette å teste?
Her er mine
IMG_0658.jpeg

Jeg startet nok for sent å teste… regner med jeg hadde fått sterkere strek tidligere på dagen. Utfra symptomer virker det som om jeg hadde EL på cd 10. Hadde forsåvidt EL på cd10 da jeg ble gravid med 3-åringen :dummy:
 
Cd15 og el testene er fremdeles ekstremt svake. Begynte å teste på cd11 og lurer også på om jeg var for sent ute eller det ikke blir noen el denne måneden? heller ingen symptomer på kommende el liksom.. så får se, fortsetter å teste

Gøy å følge alle i dpo land da! Håper på babysetene neste uke for dere :dummy:
 
Jeg tok også Letrozol denne måneden og hadde eggløsning CD12 eller 13 (noe usikker på når den fant sted), men jeg har brukt dobbel dose helt til jeg hadde min første runde med trippel dose denne gangen. Tok du en større dose denne gangen enn du gjorde forrige gang? :happy:

Jeg trenger hjelp!

Jeg tok Letrozol fra CD3 til CD8, og fikk disse testene fra CD 9 til 10.

Vis vedlegget 428835

Da toppen kom på CD 9 så forventet jeg at den bare skulle fortsette å øke, men de går bare nedover:
Vis vedlegget 428836
Så da lurer jeg på
1) Kan EL virkelig ha kommet så tidlig som CD 11, hvis toppen har kommet en gang mellom 20:30 på CD9 og 11:00 på CD10?

Sist runde med letrozol ble det ikke EL før CD 17 !!

Og spørsmål 2)
Har letrozol noen innvirkning på LH verdien i urinen mens kuren pågår? Skal jeg fortsette å teste?
 
Jeg trenger hjelp!

Jeg tok Letrozol fra CD3 til CD8, og fikk disse testene fra CD 9 til 10.

Vis vedlegget 428835

Da toppen kom på CD 9 så forventet jeg at den bare skulle fortsette å øke, men de går bare nedover:
Vis vedlegget 428836
Så da lurer jeg på
1) Kan EL virkelig ha kommet så tidlig som CD 11, hvis toppen har kommet en gang mellom 20:30 på CD9 og 11:00 på CD10?

Sist runde med letrozol ble det ikke EL før CD 17 !!

Og spørsmål 2)
Har letrozol noen innvirkning på LH verdien i urinen mens kuren pågår? Skal jeg fortsette å teste?
IMG_4446.png

Her er mine fra de to siste syklusene hvis det skulle være til hjelp!
 
Maksimal på monitor i går som indikerer eggløsning i dag. Skudd satt og dpo land i morgen. Er veldig skrekkblandet fryd mtp at jeg vil vente, men vil også bli gravid fort! Er igrunn det samme om det klaffer nå eller ikke, men kommer til å teste fra 9-10 dpo og bli skuffet når mensen kommer uansett:hilarious::binkybaby
 
Cd15 og el testene er fremdeles ekstremt svake. Begynte å teste på cd11 og lurer også på om jeg var for sent ute eller det ikke blir noen el denne måneden? heller ingen symptomer på kommende el liksom.. så får se, fortsetter å teste

Gøy å følge alle i dpo land da! Håper på babysetene neste uke for dere :dummy:
Dersom du ikke har helt kontroll på når EL er, kan det være lurt å teste fra dag 8. Fullt mulig å ha el på dag 11:)
 
Veldig mye mensen lignende murringer i kveld. Pleier ikke å ha det så tydelig med EL. Bare litt verk i kroppen osv. Vil tro det er ovitrelle som gjør det. 48 timer siden sprøyta ble satt og 1 DPO i morgen. Noen erfaringer på når man kan få et reelt svar ift graviditetstester og ovitrelle? Vil jo ikke ha falsk positiv fordi jeg testa for tidlig, men så er jeg ikke så tolmodig med testingen heller..:oops:
 
Mamima - 34 - B5 - PP1 (Etter nok en senabort) - EL 21/02 - IKM 06/03

Tror jeg har el igjen nå 3uker etter senabort nr 2 på 2år. Så vi slang inn noen aksjer å ser hva som skjer. Har egentlig gitt litt opp:meh::banghead:
 
Jeg tok også Letrozol denne måneden og hadde eggløsning CD12 eller 13 (noe usikker på når den fant sted), men jeg har brukt dobbel dose helt til jeg hadde min første runde med trippel dose denne gangen. Tok du en større dose denne gangen enn du gjorde forrige gang? :happy:
Jeg tar også dobbel dose. Forskjellen denne gangen er at jeg tok en dag lengre (pga jeg presterte å kun ta én den ene dagen). Og så er det første syklus etter MA, så kanskje kroppen er litt snillere med meg.

Jeg får det likevel ikke til å stemme helt. Har ikke hatt en dråpe med eggløsningsslim, ingen murringer i eggstokkene i det tidsrommet og ingen økt sexlyst (som jeg hadde sist).
 
Cd15 og el testene er fremdeles ekstremt svake. Begynte å teste på cd11 og lurer også på om jeg var for sent ute eller det ikke blir noen el denne måneden? heller ingen symptomer på kommende el liksom.. så får se, fortsetter å teste

Gøy å følge alle i dpo land da! Håper på babysetene neste uke for dere :dummy:
Helt mulig å ha eggløsning før CD11. Vet du hvilken CD pleier du å ha eggløsning? :)
For min del er det alltid rundt CD12 og senest CD14. Men jeg sliter også me å finne LH-toppen med testene...
 
Back
Topp