Solstråla92
Flørter med forumet
Jeg kan bli satt på byttet uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat sånn har jeg det, er på CD 27 nå Skikkelig lei av å ta EL tester uten noe resultat…Skjønner ikke hva som skjer denne syklusen.. Det ser jo ikke ut som det går riktig vei her
Hmm Jeg tar enkel dose og det er nok til at eggløsning flytter seg fra dag 6 til dag 11. (får el 2-3 dager etter endt menstruasjon. Irriterende). Så det kan godt hende at dobbeldose flytter den lengre frem enn du er vant til?Pleier å få eggløsning på CD11 eller CD12. Nå er jeg på CD13 og eltestene er fremdeles negative.....Tok dobbel dose letrozol denne syklusen, er det mulig at det ødelegger eggløsningen heller enn å hjelpe til? Har tatt enkeltdoser noen ganger før, og da kom eggløsning en dag senere bare.
Fort gjort Du er heldigvis i uken før, og ikke etter. Så du er foran oss i løypenSe der ja, bommet på ukene. Kan mildt sagt si at hjernen ikke henger helt med for tiden. Beklager!!
Hvordan går det med deg?
Jeg gikk fra 0.13 på LH test i Premom appen på kvelden CD 13, til 1.15 på kvelden CD14. Og nå i morges på CD 15 er den på 1.68Skjønner ikke hva som skjer denne syklusen.. Det ser jo ikke ut som det går riktig vei her
Ja...Jeg fikk TR i dag, så gudene vet hvor det ble av min ELFra NHI: «Dersom eggløsningen uteblir, oppstår såkalte anovulatoriske blødninger. Disse er uregelmessige, ofte med lengre intervall mellom blødningene, og blodstrømmen kan variere fra lett til betydelig.»
I
Men who knows, googlet meg gal på å finne ut om kroppen kan bare skippe EL
Oi, så herlig!! Da håper jeg det skjer her også!Jeg gikk fra 0.13 på LH test i Premom appen på kvelden CD 13, til 1.15 på kvelden CD14. Og nå i morges på CD 15 er den på 1.68
Så det er enda håp for deg
Håper det "bare" er det her også. Jeg hadde kjemisk syklusen før denne, kanskje det og påvirker litt. Fikk endelig positiv eltest nå, på CD13. Veldig sent for meg, men er jo mer normalt enn CD11 som jeg har hatt flere ganger.Hmm Jeg tar enkel dose og det er nok til at eggløsning flytter seg fra dag 6 til dag 11. (får el 2-3 dager etter endt menstruasjon. Irriterende). Så det kan godt hende at dobbeldose flytter den lengre frem enn du er vant til?
Mine EL-tester er positive i under 6 timer. Ofte vet jeg at jeg har eggløsning pga symptomene i kroppen, og fordi testene blir sterkere og så svakere. Men det er sjeldent jeg klarer å treffe LH toppen og får positiv test.Hmmm, dette står på babyplan sine nettsider:
Hvor lenge er en eggløsningstest positiv? Noen kvinner tester positivt i 24 timer, mens andre kan teste positivt i 3-4 dager. Det er den første positive testen som teller. Du trenger derfor ikke å fortsette å måle etter den første positive testen.
Men hvis vi ikke trenger å teste flere ganger, hvorfor driver vi å leter etter «toppen» her inne på forumet?
Masse lykke til! Jeg fikk skikkelig hissig hodepine i dag, som kan bety tr i morgen… Vet ikke hva jeg skal håpe på, er jo best å komme i gang igjenJa...Jeg fikk TR i dag, så gudene vet hvor det ble av min EL
Håper du får positiv prøve snart, eller kanskje vi ses i en annen IKM-gruppe
@MammaMaya Da kan jeg settes på TR, og håpe at kroppen snart er I vater etter SA..
Jeg hadde festeblødning med tredje, men ikke de to førsteCd17 (eller kanskje cd1).. eltestene er negative og har hatt mensmurringer siden i går og nå litt blod. Med tanke på at el sannsynligvis var før jeg begynte å teste (før cd11) så virker det som denne syklusen ble kort. Kroppen trenger vel litt tid å komme seg i normal syklus etter spiralen.
Har jo en liten tanke om at det kan være festeblødning, men jeg tviler på det, hadde ikke det med de to forrige. Får se hva som skjer i dagene fremover
Skrekkblandet fryd her også. Ønsker så inderlig å få en positiv test igjen men skjønner ikke hvordan man skal klare å slappe av i et svangerskap etter å ha mistet… ser for meg at det blir 9 mnd med uro. Men den bekymringen får man ta når man kommer dit. Først må det en positiv test til - og det har vist seg å være skikkelig vanskelig for ossFort gjort Du er heldigvis i uken før, og ikke etter. Så du er foran oss i løypen
Går fint med meg, men veldig blandede følelser på dette med å bli gravid igjen. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg. Med deg da?
Så bra! Da er det bare å sette igang!! Hadde også SA for 2 pp’er siden. Opplevde første el som veldig annerledes jeg også men da gikk jeg ikke på letrozol. Måtte vente en syklus før jeg fikk starte. Lykke til med aksjene!!!Håper det "bare" er det her også. Jeg hadde kjemisk syklusen før denne, kanskje det og påvirker litt. Fikk endelig positiv eltest nå, på CD13. Veldig sent for meg, men er jo mer normalt enn CD11 som jeg har hatt flere ganger.
har ikke kommet mer enn det lille på to tørk på papiret, dette gjør jo det hele litt mer spennendeJeg hadde festeblødning med tredje, men ikke de to første