❤️IKM UKE 10❤️

Skjønner ikke hva som skjer denne syklusen.. Det ser jo ikke ut som det går riktig vei her :rolleyes:
Akkurat sånn har jeg det, er på CD 27 nå :wacky: Skikkelig lei av å ta EL tester uten noe resultat…
 
Pleier å få eggløsning på CD11 eller CD12. Nå er jeg på CD13 og eltestene er fremdeles negative.....Tok dobbel dose letrozol denne syklusen, er det mulig at det ødelegger eggløsningen heller enn å hjelpe til? Har tatt enkeltdoser noen ganger før, og da kom eggløsning en dag senere bare.
Hmm Jeg tar enkel dose og det er nok til at eggløsning flytter seg fra dag 6 til dag 11. (får el 2-3 dager etter endt menstruasjon. Irriterende). Så det kan godt hende at dobbeldose flytter den lengre frem enn du er vant til?
 
Se der ja, bommet på ukene. Kan mildt sagt si at hjernen ikke henger helt med for tiden. Beklager!!

Hvordan går det med deg? :Heartred
Fort gjort :hilarious: Du er heldigvis i uken før, og ikke etter. Så du er foran oss i løypen:Heartred

Går fint med meg, men veldig blandede følelser på dette med å bli gravid igjen. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg. Med deg da?
 
Skjønner ikke hva som skjer denne syklusen.. Det ser jo ikke ut som det går riktig vei her :rolleyes:
Jeg gikk fra 0.13 på LH test i Premom appen på kvelden CD 13, til 1.15 på kvelden CD14. Og nå i morges på CD 15 er den på 1.68 :smiley-bounce016

Så det er enda håp for deg :D
 
Fra NHI: «Dersom eggløsningen uteblir, oppstår såkalte anovulatoriske blødninger. Disse er uregelmessige, ofte med lengre intervall mellom blødningene, og blodstrømmen kan variere fra lett til betydelig.»
I
Men who knows, googlet meg gal på å finne ut om kroppen kan bare skippe EL :hilarious:
Ja...Jeg fikk TR i dag, så gudene vet hvor det ble av min EL :shifty:
Håper du får positiv prøve snart, eller kanskje vi ses i en annen IKM-gruppe:happy:

@MammaMaya Da kan jeg settes på TR, og håpe at kroppen snart er I vater etter SA..
 
Nå har jeg plutselig mye hvit utflod og veldig små mensmurringer, men ingen ømme pupper eller noe sånt! Jeg skjønner ikke.. Tr var jeg jo ferdig med i forrige uke :confused: Nå skjønner jeg ingenting..
 
Hmm Jeg tar enkel dose og det er nok til at eggløsning flytter seg fra dag 6 til dag 11. (får el 2-3 dager etter endt menstruasjon. Irriterende). Så det kan godt hende at dobbeldose flytter den lengre frem enn du er vant til?
Håper det "bare" er det her også. Jeg hadde kjemisk syklusen før denne, kanskje det og påvirker litt. Fikk endelig positiv eltest nå, på CD13. Veldig sent for meg, men er jo mer normalt enn CD11 som jeg har hatt flere ganger.
 
Lurer på om jeg kanskje må hoppe over hit, fra IKM uke 8 :shy:

Hvis jeg kan gå for at gårsdagens el-test(cd31) var positiv da :shifty:

tulips - 34 - B6 - PP1 - EL 23/02 - IKM 08/03
 

Vedlegg

  • IMG_1359.png
    IMG_1359.png
    592,9 KB · Visninger: 34
  • IMG_1358.png
    IMG_1358.png
    580,3 KB · Visninger: 33
Last edited:
Da har jeg endelig funnet toppen!

Og så er det 24-36timer etter den at egget slipper?
La inn aksjer i går morges og natt til i dag. Burde vel få til en runde med aksjer før jeg går på nattevakt i natt?
 

Vedlegg

  • IMG_6922.jpeg
    IMG_6922.jpeg
    960 KB · Visninger: 35
Cd17 (eller kanskje cd1).. eltestene er negative og har hatt mensmurringer siden i går og nå litt blod. Med tanke på at el sannsynligvis var før jeg begynte å teste (før cd11) så virker det som denne syklusen ble kort. Kroppen trenger vel litt tid å komme seg i normal syklus etter spiralen.

Har jo en liten tanke om at det kan være festeblødning, men jeg tviler på det, hadde ikke det med de to forrige. Får se hva som skjer i dagene fremover :)
 
Hmmm, dette står på babyplan sine nettsider:

Hvor lenge er en eggløsningstest positiv? Noen kvinner tester positivt i 24 timer, mens andre kan teste positivt i 3-4 dager. Det er den første positive testen som teller. Du trenger derfor ikke å fortsette å måle etter den første positive testen.


Men hvis vi ikke trenger å teste flere ganger, hvorfor driver vi å leter etter «toppen» her inne på forumet?
 
Hmmm, dette står på babyplan sine nettsider:

Hvor lenge er en eggløsningstest positiv? Noen kvinner tester positivt i 24 timer, mens andre kan teste positivt i 3-4 dager. Det er den første positive testen som teller. Du trenger derfor ikke å fortsette å måle etter den første positive testen.


Men hvis vi ikke trenger å teste flere ganger, hvorfor driver vi å leter etter «toppen» her inne på forumet?
Mine EL-tester er positive i under 6 timer. :) Ofte vet jeg at jeg har eggløsning pga symptomene i kroppen, og fordi testene blir sterkere og så svakere. Men det er sjeldent jeg klarer å treffe LH toppen og får positiv test.

Toppen er positiv test. Streken må være like rød eller rødere en kontroll streken. :)
 
Ja...Jeg fikk TR i dag, så gudene vet hvor det ble av min EL :shifty:
Håper du får positiv prøve snart, eller kanskje vi ses i en annen IKM-gruppe:happy:

@MammaMaya Da kan jeg settes på TR, og håpe at kroppen snart er I vater etter SA..
Masse lykke til! :Heartbigred Jeg fikk skikkelig hissig hodepine i dag, som kan bety tr i morgen… Vet ikke hva jeg skal håpe på, er jo best å komme i gang igjen :wacky:
 
Cd17 (eller kanskje cd1).. eltestene er negative og har hatt mensmurringer siden i går og nå litt blod. Med tanke på at el sannsynligvis var før jeg begynte å teste (før cd11) så virker det som denne syklusen ble kort. Kroppen trenger vel litt tid å komme seg i normal syklus etter spiralen.

Har jo en liten tanke om at det kan være festeblødning, men jeg tviler på det, hadde ikke det med de to forrige. Får se hva som skjer i dagene fremover :)
Jeg hadde festeblødning med tredje, men ikke de to første :joyful:
 
Fort gjort :hilarious: Du er heldigvis i uken før, og ikke etter. Så du er foran oss i løypen:Heartred

Går fint med meg, men veldig blandede følelser på dette med å bli gravid igjen. Gruer meg samtidig som jeg gleder meg. Med deg da?
Skrekkblandet fryd her også. Ønsker så inderlig å få en positiv test igjen men skjønner ikke hvordan man skal klare å slappe av i et svangerskap etter å ha mistet… ser for meg at det blir 9 mnd med uro. Men den bekymringen får man ta når man kommer dit. Først må det en positiv test til - og det har vist seg å være skikkelig vanskelig for oss :banghead:
 
Håper det "bare" er det her også. Jeg hadde kjemisk syklusen før denne, kanskje det og påvirker litt. Fikk endelig positiv eltest nå, på CD13. Veldig sent for meg, men er jo mer normalt enn CD11 som jeg har hatt flere ganger.
Så bra! Da er det bare å sette igang!! Hadde også SA for 2 pp’er siden. Opplevde første el som veldig annerledes jeg også men da gikk jeg ikke på letrozol. Måtte vente en syklus før jeg fikk starte. Lykke til med aksjene!!!
 
Back
Topp