Så fine og gode dere er
Dere er til god støtte. Takk for at dere holder ut med meg! Godt å høre andres tanker. Begynte å tenke om jeg kanskje bare var for kravstor(før jeg postet innlegget)… i ettertid har jeg også tenkt på at man blir presset ut i jobb før barnet i det hele tatt har fått sitt siste hvilested!!
Jeg blir så sint og lei meg. Sint og lei meg over min opplevelse, sint og lei meg for andre sin opplevelse! Og tenk, andre kommer også dessverre til å bli møtt på samme måte! Dette burde frem i full offentlighet, hvordan vi kvinner blir behandlet.. Jeg har forberedt meg på hva jeg skal si til legen min på mandag. Hun skal få høre hva jeg mener om dette. Hadde vært godt å «trøkt» et bilde av mitt døde barn oppi trynet hennes… Da vil hun se at det er et menneske, et barn, en liten baby. En baby ferdig utviklet med armer, ben, øyne, nese, munn, ører, 10 fingre og 10 tær
Han manglet bare noen cm og kg.
@Lillafrosk det ble tatt prøve av morkake og navlesnor, venter fortsatt på svar av dét
Virker ikke som renselsen er over allikevel. Det var knusktørt i to dager. Så litt typisk eggløsningsslim.. og vips en liten BLØDNING. Ble stopp etter den lille blødningen i går ettermiddag. For så at det kom tilbake en liten blødning i kveld
Jeg tok eggløsningstest i går før blødningen, pga «el-slimet» i forkant.. den var positiv. Samme i dag. Men kan være de er det pga det fortsatt er litt HCG i kroppen. Jeg er jo testetøs, så har tatt både g-test og el-test samtidig før, før alt dette skjedde, og når g-testen har vært så svak som nå så har ikke el-testen vært positiv. CD13 i dag.