Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skal til fastlegen på onsdag og tenke å spørre litt da, men så er hu ei ganske sløv dame så jeg vet at det må kreves 
Her jeg bor finnes det ikke muligheter for privat ultralyd uten å måtte kjøre på timesvis, men er det slik at fastlegen henviser alle til ultralyd på sykehuset ca uke 12 nå?Skal til fastlegen på onsdag og tenke å spørre litt da, men så er hu ei ganske sløv dame så jeg vet at det må kreves
![]()
Blææh, tørr ikke å dra igang med teatertårer heller liksomNei, dessverre. Ultralyd for alle i mellom uke 12-14 er ikke kommet i gang enda. Det blir ikke før i slutten av 2021, TIDLIGST..
Så, med mindre de har sjukt god kapasitet, og de får en spesiell grunn, så blir du tvilsomt henvist :/

Blææh, tørr ikke å dra igang med teatertårer heller liksomFår smøre seg med tålmodigher, som vanlig! Jeg venta på henvisning for å ta ut hormonspiralen i 3mnd, når jeg omsider fikk henne til å sende henvisningen imens jeg hadde henne på telefon tok den nye 2mnd før jeg fikk time til gyn.. Så i dette tempoet får jeg vel oul i uke 28
![]()

Jeg skal på tidlig ultralyd 12+2. Er 7+0 nå og synes det er så lenge å vente
Synes det blir så dyrt å bestille enda en, men hvis jeg skulle flyttet ultralyden, får man se omtrent det samme i uke 11 som 12? Hva tenker dere?![]()
Jeg vet jo at det kan være lett å måle feil når det er så tidlig, og jeg blødde noen uker i forrige sv.skap uten at det var noe galt, men blir jo bekymret 
Var på tidlig ultralyd på søndag, og ble målt til 7+3, (hun sa selv at hun ikke var så rutinert på TUL og fikk 8+1 på den ene målingen). Hun fikk 7+3 og 8+1 på utvendig og tok en innvendig, da fikk hun litt dårligere bilde, men målte rundt 7+3. Etter siste mens skulle jeg vært 8+6 på søndag, men er ikke så langt pga lang og uregelmessig syklus. 8+1 er mer realistisk, mtp hvor tidlig jeg testet og når jeg fikk 3+ på test. Vi fikk både se et hjerte som blinka fint, og 2 armer og 2 bein (knotter vel og merke, veldig smått)
Senere på ettermiddagen kom det en del friskt blod på papiret, og litt i truseinnlegget. Det ble mindre og mindre utover kvelden, og i går var det bare brunt hver gang jeg tørket meg. Mindre og mindre for hver gang, og i dag er det bare antydning. Hadde litt murringer i rygg og mage på søndags kvelden. De sa at jeg bør komme for en UL om en uke, siden jeg begynte å blø.
Nå er jeg jo bare bekymret for at det har sluttet å vokse men at hjerte ikke hadde sluttet å slå enda.. Er fortsatt kvalm, og kasta opp i går, så symptomer er enda der.. Er det flere som har blødd etter innvendig UL? Eller opplevd noe slikt og det fortsatt har gått bra?Jeg vet jo at det kan være lett å måle feil når det er så tidlig, og jeg blødde noen uker i forrige sv.skap uten at det var noe galt, men blir jo bekymret
![]()