TUL

Jordmor hadde et lite ultralydapparat hvor jeg fikk se en knøttliten spire med bankende hjerte :Heartred Rett etter jeg kom hjem fra jm blødde jeg litt friskt blod, så håper ikke det har skjedd noe med lille spire på de 20 minuttene det tok fra jeg så et bankende hjerte til jeg kom hjem. Skal på TUL 17. august. Er da 13+4
Har lest at det er vanlig å blø etter undersøkelse. Regner med det var innvendig?

Var på TUL da jeg var 6+4 ca, mest for å se at det faktisk var noe der :rolleyes: Skal på ny TUL 31. juli, da er jeg 13+5. Håper på at det kaanskje kan være mulig å se kjønn :happy: Har OUL 2. september, så det er jo bare en mnd senere.

Screenshot_20200714_232443_com.android.gallery3d.jpg
Perfekte lille frø :Heartred

Jeg skal om et par timer! Sååå spent!

En veldig aktiv liten en:Heartred alt så veldig fint ut:D
Var så bekymret fordi jeg hadde så lite symptomer, men nå kan jeg ta det med ro:Heartred

20200715_155750.jpg

Tul gikk fint hos meg og:) aktiv liten bølle og alt så perfekt ut foreløpig.

Litt forvirret, jordmor på TUL sa jeg var 10+3, det står termindato 7.2.2021
La inn ny termindato på preggers, da ble jeg 10+6, noen som har litt mer peiling enn meg?
Screenshot_20200715-185613_Preggers.jpg 20200715_185402.jpg

Litt forvirret, jordmor på TUL sa jeg var 10+3, det står termindato 7.2.2021
La inn ny termindato på preggers, da ble jeg 10+6, noen som har litt mer peiling enn meg?
Vis vedlegget 331111 Vis vedlegget 331110
Tror ikke de ul apparatene regner likt som vi gjør i Norge. Min jm tok målene og la inn i et annet program og kom da frem til at jeg var 12 uker idag. Ellers vet jeg ikke. Stemte ukeantallet og dagene sa du? For det gjorde det til meg. Bare terminen som måtte legges inn manuelt

Tror ikke de ul apparatene regner likt som vi gjør i Norge. Min jm tok målene og la inn i et annet program og kom da frem til at jeg var 12 uker idag. Ellers vet jeg ikke. Stemte ukeantallet og dagene sa du? For det gjorde det til meg. Bare terminen som måtte legges inn manuelt
Etter det jeg regnet ut så er jeg 10+4 i dag, med termin 9 februar.

Tok en titt i uke 7 og uke 9 :) gleder oss til å hilse på igjen når vi kommer hjem og tar oss tiden for å dra innom kontoret :)
Er altså så heldig at mannen min jobber som lege, og hans kollega (og min fastlege) har kjøpt ultralydapparat for å ha på kontoret sitt.. vi har fri tilgang ❤️ Da får vi hilse på til stadighet! Tantene ble med forrige gang, og neste gang er det kanskje barna som får bli med inn :)

7 dager igjen til TUL, gru gleder meg.. Redd for at det ikke er liv der, selvom det ikke skal være en grunn for det :bored::hungover:

Ligger å viser ryggen til oss i dag :)
tenkte at det var så alt for lenge (nesten 2 uker) sia vi hadde sett h*n nå- så måtte inn å ta en liten titt :)
Spreller og koser seg. Lite interessert i å vise seg frem da fra forsiden...
13+4 idag :)

Vedlegg

• A0292D0E-92D9-4846-AAF5-6B04467EDD7C.jpeg
    A0292D0E-92D9-4846-AAF5-6B04467EDD7C.jpeg
    33,6 KB · Visninger: 27
Back
Topp