TUL

Var på det for 4 dager siden! Tok det egentlig mest for å betrygge meg selv om at det var en liten knert der inne :) trodde jeg var ca 7+5 men hadde ikke kontroll på syklus (sluttet på p-pille i slutten av feb) og ble målt til 7+2.

Jeg var litt usikker på om det var verdt pengene når man ser så lite, men det var helt klart noe av det fineste jeg har sett <3
 
Vi skal på TUL i morgen. Var på en TUL for tre uker siden, da så vi lite, men så hjertet:Heartred
TUL får vi i utgangspunktet for vi har brukt privatklinikk under prosessen, og de har henvist til lokal(privat) gynekolog.
Vi skal være rundt 9+3 så da bør man se mer enn sist, så er veldig spent:love017
 
Vi var på TUL på onsdag. Jeg fikk vite at jeg var 9.2 i stedet for 8.5. Men samme termin(1.2.21). Var kjempegøy å se den lille røre på seg <3 Og godt å vite at alt så bra ut. Blitt henvist videre til ultralyd uke 12.
 
Da har jeg også vært på tidlig ultralyd, 7+5 i dag. Alt så veldig fint ut, og det var surrealistisk å høre hjerte slå :Heartred Veldig takknemlig for å få oppleve dette. Fosteret ble målt til 14 mm, og ligger akkurat der det skal.
 
Vi skal 24. juli. Etter mine beregninger er vi da 11+1 :)
 
Var i dag, litt tidlig, men den ble fremskyndet da jeg var litt nervøs etter brun utflod. 6+5 og liten reke med tydelige hjertebank. SKal tilbake om 2 uker da den er litt større og se litt mer.:love7
 
Var idag, etter å blitt henvist igår av lege pga tidligere ex.u

Fikk se et bitte lite frø med tydelige hjertebank INNI livmor :smiley-angelic001:Heartred

6+1 :)
 
Fikk en kikk med ultralyd hos fastlege i dag. Passelig stort foster som sprellet, med fin og jevn hjerterytme på 140 :) 9+2 i dag
 
Last edited:
Var til jm idag, som har eit lite ul-apparat på kontoret. ❤️
 
Skal på første TUL 23. Juli, da er jeg akkurat 12 uker på vei.. gleder meg - men tiden går så sakte! Ønsker å se mest mulig, derfor vi venter :happy:
 
Skal 14. Juli :Heartred
 
Skulle egentlig ikke på TUL, men bestilte meg time 15juli. Livredd for at det ikke skal være noe der, lite symtomer :(:(:(

Kan ikke huske at jeg hadde så mange symptomer sist jeg var gravid, men blir stresset av og lese alle de som mister inne her..

Gruer meg:(
 
Ulempen med å være her inne...å lese om alle som mister...
Fordelen når det skjer noe skummelt er å kunne lese at det har gådd bra hos andre...
Blir bedre når alle har passert uke 12 :Heartred
 
Var for ca to uker siden, skal ta ny om to uker :D Gleder meg til å se igjen!
 
Jordmor hadde et lite ultralydapparat hvor jeg fikk se en knøttliten spire med bankende hjerte :Heartred Rett etter jeg kom hjem fra jm blødde jeg litt friskt blod, så håper ikke det har skjedd noe med lille spire på de 20 minuttene det tok fra jeg så et bankende hjerte til jeg kom hjem. Skal på TUL 17. august. Er da 13+4
 
Back
Topp