TUL

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå begynner vi å nærme oss tiden hvor TUL ofte tas. Mange her som skal? Jeg skal ha om 6 dager og grugleder meg veldig!

Gleder meg til å se oppdateringer fra de som har vært på TUL!:D
 
Jeg var hos gyn 6+0 og fikk se et lite frø og høre et bankende hjerte ♥️ Ble satt tilbake tre dager. Skal tilbake til han om tre uker og er da 9+6. Etter det blir det nok en UL i uke 14 igjen i håp om å få vite kjønn, sikkert da enten som en svangerskapskontroll hos ham.
 
Var i går :D
 

fikk se en nydelig liten reke med et fint hjerte som slo akkurat slik det skulle :Heartred
Var vist lenger på vei enn jeg selv trodde, men det er bare supert :) fikk også se i 4D og det var veldig spesielt så tidlig. Nå er skuldrene senket. Jordmor sa at nå når jeg nærmet meg fullførte uke 9 og hun så at bebisen var fint plassert i livmor og hjertet som gjorde jobben sin så skulle det mye til for at det gikk galt :love7
 
fikk se en nydelig liten reke med et fint hjerte som slo akkurat slik det skulle :Heartred
Var vist lenger på vei enn jeg selv trodde, men det er bare supert :) fikk også se i 4D og det var veldig spesielt så tidlig. Nå er skuldrene senket. Jordmor sa at nå når jeg nærmet meg fullførte uke 9 og hun så at bebisen var fint plassert i livmor og hjertet som gjorde jobben sin så skulle det mye til for at det gikk galt :love7
Åhhh! Så fiiiiint! Helt nydelig!
 
Jeg har time på mandag på sykehuset, når jeg er ca 8 uker. Ble henvist pga tidligere exu'er, så synes jo egentlig at det var litt i seneste laget ettersom det ble oppdaget i uke 6-7 de andre gangene. Har forsåvidt ingen mistanke om det denne gangen, men sier ikke nei takk til tidlig ultralyd :D
 
Jeg har time 10.juli, så enda en stund til her, men vil vite at jeg er minst 8 uker på vei siden jeg har bestilt privat :)

Men er bare denne uka og en til igjen så begynner ferien vår og det pleier å gå fort :)
Er jo faktisk bare 3 uker til imorgen :)
 
15 dager igjen til neste ultralyd her :) Da vil jeg være 10+2, var på ultralyd i 7+6 og så en liten bønne på 15 mm <3
 
Har prøvd å ringe rundt til klinikker som tilbyr privat TUL i området her, men det er bare 2 plasser (3 ulike gynekologer) som tilbyr og de var allerede fullbooket før de skulle på ferie, så ikke sjangs å få time når det ikke er noe annet enn nysgjerrighet som er grunnen. Så får ikke time før 22 juli, og vil da være en plass mellom 13+2 og 12+3 alt ettersom om man går ut fra menstermin (legens regnemåte) eller EL (min regnemåte). Men det føles jo ut som en hel evighet til!
 
Skal ha tul 11+4, 15. Juli :)
 
Var i dag, alt vel. Ble målt til mellom 7 og 8 uker. Er 7+2:) men er muligens risiko og går på blodtynnende. Skal inn igjen i uke 12ish
 
Var i dag, alt vel. Ble målt til mellom 7 og 8 uker. Er 7+2:) men er muligens risiko og går på blodtynnende. Skal inn igjen i uke 12ish
Kan jeg spørre hvorfor det er risiko for deg? Jeg går også på blodfortynnende etter ivf forsøk. Er bare 5 uker men skal gå på det til uke 11.
 
10 dager igjen her til TUL håper neste uke går fortere❤️
 
Jeg skal 29.juni - da er jeg 7+0. I første omgang ønsker jeg bare å se et bankende hjerte, for da kan jeg slappe av litt mer og glede meg. Tør liksom ikke helt det enda.
 
fikk se en nydelig liten reke med et fint hjerte som slo akkurat slik det skulle :Heartred
Var vist lenger på vei enn jeg selv trodde, men det er bare supert :) fikk også se i 4D og det var veldig spesielt så tidlig. Nå er skuldrene senket. Jordmor sa at nå når jeg nærmet meg fullførte uke 9 og hun så at bebisen var fint plassert i livmor og hjertet som gjorde jobben sin så skulle det mye til for at det gikk galt :love7
Det samme fikk jeg beskjed om sist gang, av Lundring. Når alt ser bra ut etter fullgåtte 8 uker, kan man senke skuldrene litt. Det er ingen garantier her i livet selvfølgelig, men sjansen for at noe går galt er lav.
 
Back
Topp