TUL

Jeg var i dag, 7+2. Fikk se hjertet slå og høre hjertelyden :Heartred føles helt uvirkelig at jeg endelig er gravid ☺️
 
Kan jeg spørre hvorfor det er risiko for deg? Jeg går også på blodfortynnende etter ivf forsøk. Er bare 5 uker men skal gå på det til uke 11.
Har testet positivt for lupus antistoff. Vet ikke riktig hva jeg har testet positivt på. Prøven kan være falsk positiv, så man blir ikke utredet videre før ny prøve med samme resultat foreligger minst tre måneder etter første prøve. Da er det i så fall indikasjon på sykdommen lupus. Jeg vet jeg ikke har testet positivt på det verste antistoffet. Men det er uansett høyere risiko for abort. Jeg har hatt to kjemisk og en sa i uke 10 på rad, derfor jeg ble testet. Har to friske svangerskap bak meg. Så jeg vet ikke helt.. vi får se hvordan det går. Jeg føler meg helt frisk og er i full jobb.
 
Har testet positivt for lupus antistoff. Vet ikke riktig hva jeg har testet positivt på. Prøven kan være falsk positiv, så man blir ikke utredet videre før ny prøve med samme resultat foreligger minst tre måneder etter første prøve. Da er det i så fall indikasjon på sykdommen lupus. Jeg vet jeg ikke har testet positivt på det verste antistoffet. Men det er uansett høyere risiko for abort. Jeg har hatt to kjemisk og en sa i uke 10 på rad, derfor jeg ble testet. Har to friske svangerskap bak meg. Så jeg vet ikke helt.. vi får se hvordan det går. Jeg føler meg helt frisk og er i full jobb.
aha, det var jo litt av en beskjed å få og så vente tre mnd på ny test. Men godt du føler deg frisk og fin. Håper alt går fint for deg denne gangen :love7
 
aha, det var jo litt av en beskjed å få og så vente tre mnd på ny test. Men godt du føler deg frisk og fin. Håper alt går fint for deg denne gangen :love7
Takk for det. Det går bra, jeg må bare forholde meg til hva enn som kommer når det kommer, men har lært å ikke ta bekymringene på forskudd. Det beste hadde vært hvis det viser seg å være falsk positivt prøvesvar, men jeg tror jo det kan være noe siden jeg har mistet flere ganger. Uansett bra om man finner ut av det skulle det være noe, slik at man får fulgt opp og holder seg frisk:)
 
Lykke til! Håper alt ser helt perfekt ut!:love7

Alt så bra ut, så nå er jeg utrolig lettet over å se et bankende hjerte :Heartred Ble målt til 8+3, noe som er litt lengre enn egne beregninger, men hun sa at målingene så tidlig kan være litt unøyaktige.
Fikk ny time rundt uke 12, siden jeg har mistet noen ganger
 
10. Juli :happy:
 
Var hos legen i dag, og hun henviste meg til tul og jeg fikk time allerede på onsdag. Jeg tenker at det muligens er litt for tidlig, men håper det er mulig å se noe:)
 
Last edited:
Back
Topp