L
Luna30
Guest
Er det en grunn til at dere er på TUL? Eller er det noe dere bestemmer å bestiller selv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det en grunn til at dere er på TUL? Eller er det noe dere bestemmer å bestiller selv?
Jeg må ha TUL pga diabetes. Men har ikke tatt kontakt med lege eller jm, enda. Jeg må ringe i morgen å bestille meg timeEr det en grunn til at dere er på TUL? Eller er det noe dere bestemmer å bestiller selv?
Ja, jeg trodde 8+3 også, og det var det ho målteSå herlig. Var du like langt på vei som du trodde?
Jeg tror det varierer Selv får jeg tul ettersom jeg har mistet fire ganger (blant annet MA og BO, hvor kroppen ikke har ordnet opp selv). Det kan nok tenkes at jeg ville bestilt privat dersom jeg ikke hadde opplevd å miste, men da ville jeg kanskje tatt tul litt senere
Fikk 2 tul pga flere spontanaborter. Og betaler for en selv rundt uke 12 før vi deler nyheten med familien.
Hadde jeg ikke mistet tidligere hadde jeg nok kun tatt 1 tul før OUL. Da jeg synes det er helt merkelig at men ikke skal se baby før man er over halvveis i mål
Jeg må ha TUL pga diabetes. Men har ikke tatt kontakt med lege eller jm, enda. Jeg må ringe i morgen å bestille meg time
Deilig at du ikke ble satt tilbake daJa, jeg trodde 8+3 også, og det var det ho målte
Jeg har ingen medisinsk grunn til å ta TUL. I hvertfall ikke den jeg har booket i uke 8Er det en grunn til at dere er på TUL? Eller er det noe dere bestemmer å bestiller selv?
JaaDeilig at du ikke ble satt tilbake da
I dag var jeg på TUL, er 7+3. Jeg trodde bare jeg skulle på en rutinekontroll pga mitt risikosvangerskap med diabetes. Men plutselig ble jeg tatt inn til ultralyd, og der fikk jeg se et bankende hjerte og et embryo som var like langt på vei som min beregning. FOR en følelse!! Og jeg fikk bekreftet at det "bare" er en baby der inne. Jeg hadde en liten følelse på 2.
Det hørtes jo veldig rart ut?Fortsatt usikker på om jeg skal bestille TUL eller ikke.. Jeg har ferie 30 juli og da er jeg ca 12 uker, men da står det om man skal bestille ultralyd etter uke 11 så må man ha dobbelt time, må jeg da betale for to timer altså 3000,-?
Ja..Det hørtes jo veldig rart ut?
Jeg skal for å sjekke at alt står bra til før alle får vite om det. Mye kjipt som skjer i begge sine familier for tiden, så trenger å vite at hjertet banker og det ser bra ut før vi deler.Er det en grunn til at dere er på TUL? Eller er det noe dere bestemmer å bestiller selv?