Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 207564
Pittelille <3 Fikk se et blinkende lite hjerte, mannen ble så rørt, var helt fantastisk :'D
Jeg var i uke 10 og 14 sist, og i uke 14 fikk vi vite kjønnet men det så ut som en baby begge gangene, så begge deler er veldig koselig.Står mellom ca uke 10 og uke 13... hvilke av de to timene vil folk anbefale?
Ultralyd overstått! Så både med ultralyd utvendig og innvendig! Hjertet banket og alt var som det skulle litt lettet nå kan man si!
Fosterdiagnostikk/duotest som de over 38 får tilbud om blir tatt i uke 12 eller 13 så det skulle være bra uker å sjekke på.Når ser man nakkefolden? Bør man ta både i uke 8 og 12 liksom?
Jeg fant ut på onsdag at jeg er gravid. Dette er første gang, og jeg prøver nå å lese og finne frem til alt mulig.
Siste mens første dag var 27. September, men testen viste 2-3 uker. Jeg er derfor litt usikker på om jeg er i uke 6 eller 8 nå pga uregelmessig syklus.
Har fått time hos lege 21 des (om 4uker), og lurer egentlig på: går det an å bestille TUL før jeg har vært hos legen, eller bør jeg da vente til etterpå? Reiser bort i julen, så vil gjerne få se hjertet og slikt før vi drar.