TUL? og hvilke uke skal dere ?

En tråd i 'Juli 2017' startet av TJ, 30 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Wiiga Andre møte med forumet

Var på tul rundt uke 8 sist (profilbilde). Denne gangen er jeg 9+6 når vi skal :) Det blir spennende om det er stor forskjell :D

2. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Skal på tul begynnelsen av desember. Er da i uke 10+5 om jeg husker riktig. Gleder oss. Vi gikk kun på oul forrige.

3. Pedal Gift med forumet

Det er noe helt spesielt det å se at det er et hjerte som banker. Ikke at jeg selv skjønte noe særlig av ul bildene første gangen, men det spiller ingen rolle:happy:

4. Lykketreff Gift med forumet

Jeg var i uke 10 og 14 sist, og i uke 14 fikk vi vite kjønnet :) men det så ut som en baby begge gangene, så begge deler er veldig koselig.

5. TJ Forelsket i forumet

Ultralyd overstått! Så både med ultralyd utvendig og innvendig! Hjertet banket og alt var som det skulle :D litt lettet nå kan man si!

• Liker Liker x 3
  6. smiiil92 Glad i forumet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Påskekyllingene 2020

Da blir det uke 13 på oss :) lille julaftan faktisk! spennendes, satser på å få en veldig god julegave!

• Liker Liker x 1
  7. Pedal Gift med forumet

Bare ni dager igjen. Gledegruer meg helt vanvittig!

8. Isa28 Glad i forumet

Bestilt ny tul til 21 des, skal da være 12+3 :)

9. TRULT Andre møte med forumet

Hvor tidlig kan de sjekke nakkefold? Bør man gå i uke 8 og 12 liksom?

10. TRULT Andre møte med forumet

Når ser man nakkefolden? Bør man ta både i uke 8 og 12 liksom?

11. Pysekatt Glad i forumet

Hvorfor både utvendig og innvendig?

12. Mininummer2 Betatt av forumet

Ikke før 15 desember på meg:) ifølge min utrekning skal eg være 10+1 da :)

13. Beths Elsker forumet Augustmødrene 2014

Fosterdiagnostikk/duotest som de over 38 får tilbud om blir tatt i uke 12 eller 13 så det skulle være bra uker å sjekke på.

14. Nygravidogglad Forelsket i forumet Aprilbarna`15

Jeg skal i uke 13, det blir rett før julaften :)

15. Lykkespiren2017 Blir kjent med forumet

Bestilt time til 4.januar, er da i uke 11+0, var ikke ledig time før:'-)

16. Pysekatt Glad i forumet

5 dager igjen :D 7+5 når ul tas :)

17. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

5 dager til tul i uke 9! <3

18. Prøverøret Flørter med forumet

Jeg skal i morgen tidlig, 7+1 :) Har jo gjennomgått icsi så det er vanlig med TUL i uke 7 :)

• Liker Liker x 1
  19. Perlesukker Betatt av forumet

Jeg fant ut på onsdag at jeg er gravid. Dette er første gang, og jeg prøver nå å lese og finne frem til alt mulig.
    Siste mens første dag var 27. September, men testen viste 2-3 uker. Jeg er derfor litt usikker på om jeg er i uke 6 eller 8 nå pga uregelmessig syklus.
    Har fått time hos lege 21 des (om 4uker), og lurer egentlig på: går det an å bestille TUL før jeg har vært hos legen, eller bør jeg da vente til etterpå? Reiser bort i julen, så vil gjerne få se hjertet og slikt før vi drar.

20. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Gratulerer :)
    Du kan bestille tul privat når du selv vil :)

Del denne siden