TUL? og hvilke uke skal dere ?

TJ

Forelsket i forumet
Dere som skal på TUL, hvilken uke skal dere og hvem tar dere med? Og når besti(ller)lte dere timen? :)
 
Med jenta mi var jeg i uke 7 :) Så tror jeg skal dra i uke 7/8 denne gangen også! Pappan skal være med :) Skal bestille i uka her tror jeg.
 
Pga av sa sist så velger jeg å ta en i uke 8 å en i uke 12:happy:
Bestiller ikke helt enda men blir nok ikke lenge til:)
Endten blir pappaen med ellers så drar jeg alene, han får desverre ikke betalt fri for slik ultralyd:p
 
Var i uke 10 og 14 sist, skal i uke 11 nå, men det er egentlig tilfeldig :p skal til oppfølging hos gyn og hun sa at hvis jeg skulle være gravid er ikke det noe problem ifr prøvene hun skal ta, og da kunne jeg få en tul også :)
 
Sist pp bestilte jeg til uke 8 med en gang jeg fikk positiv test. Skikkelig kjipt å avlyse når jeg mistet.
Så denne gang venter jeg til 6 fullgåtte før jeg bestiller til uke 8 :) tar med pappaen
 
Sist pp bestilte jeg til uke 8 med en gang jeg fikk positiv test. Skikkelig kjipt å avlyse når jeg mistet.
Så denne gang venter jeg til 6 fullgåtte før jeg bestiller til uke 8 :) tar med pappaen
Jeg også måtte avbestille timen min sist da vi mista, skikkelig kjipt som du sier :(
 
Får i uke 7, da vi har hatt prøverør :)
 
Jeg også måtte avbestille timen min sist da vi mista, skikkelig kjipt som du sier :(
Vondt nok å miste om ikke man får mye ekstra å gjøre i forbindelse med det, så denne gangen skal jeg gi det litt tid for sikkerhetsskyld. Selv om jeg har veldig lyst å bestille med en gang [emoji23]
 
Skal til legen når jeg er 7+6, og håper hun kan henvise meg til TUL, vet man kan få time på noen dager etter henvisning :) Dersom ikke bestiller jeg privat.
 
Det er vel ikke så vanlig å bli henvist av lege til TUL, med mindre man har risikosvangerskap eller har ekstra oppfølging fra før.

Jeg vurderer å bestille når jeg er i uke 6 eller 7, men da bestiller jeg dagen før sånn at jeg kan dra dagen etter. Da slipper jeg bekymre meg unødig :p jeg går til gynekolog for slike ting
 
Vondt nok å miste om ikke man får mye ekstra å gjøre i forbindelse med det, så denne gangen skal jeg gi det litt tid for sikkerhetsskyld. Selv om jeg har veldig lyst å bestille med en gang [emoji23]
Ja, hadde egentlig bestemt meg for å bestille til uka, da timene blir tatt ganske fort. Så må følge med litt :)
 
Sist var jeg på ul i uke 11 pga småblødning, alt var heldigvis bra.
Nå vil jeg spørre om ul uke 7-8 pga flere sa tidligere.
Ringer nok legen til uka og får høre hva hun tenker.
 
Godt jeg ikke er den eneste som føler for en TUL. De andre gangene hadde jeg ikke noe sånt. Men da var jeg ikke like bekymret heller. Nå føler jeg at jeg må for min egen del også heller vite det tidligst mulig om noe er galt.
 
Back
Topp