TUL? og hvilke uke skal dere ?

Hadde UL 26. Oktober, 1 november og skal igjen 9.november samt 15. November. Det er mange, men de vil følge det på sykehuset, så da sier jeg ikke nei til det :)
 
Har lyst til å se i uke 7 om det er liv, men igjen så ønsker jeg også rundt uke 11 da det er mere muligheter for å se avvik... Og uke 14 for da begynner kjønnet å bli tydelig:joyful:
Får se om jeg klarer å vente til uke 11 som er uken før selveste juleuken, kan jo ikke drive å springe ned gynekologen heller, eller kanskje halvskatten skal gå til det i år?!:joyful:
 
Hadde tenkt kanskje i uke 6-7 som jeg hadde i de to forrige svangerkapene, men fikk ikke legetime for jeg er rundt 9 uker på vei, så får se om jeg eventuelt får en litt raskt etter det.

Jeg har pcos og veldig ustabil syklus, så ikke helt sikker på termin, så hadde vært greit å sjekke:)
 
Jeg skal 7 NOV, er da 7+0 :)
 
Jeg har bestilt til i morra... ikke fordi jeg har lyst, men har blødd en del siste døgnet og hatt en del tak, så vil få det undersøkt. Håper det beste, men frykter det verste....
 
Har bestilt til 23.11, er da 7+6 ca. Vil sjekke etter liv :) Litt skremt etter ma'en i juli, da var vi på tul i uke 8, og gleden ble kortvarig. Så jeg MÅ bare vite jeg :) Gleder meg!
 
Last edited:
Har bestilt tul i uke 11, den 15 des :)
 
Skal på TUL 7+1 :) Skal reise dagen etterpå, så ønsker å se at det er liv før vi drar :)
 
Jeg skal til gyn neste søndag, da er jeg nesten i uke 6. Men dette var en tidligere avtalt time da jeg hadde utskrapning (pga BO) i september. Tror det er for tidlig for en TUL da men tenker jeg får en i uke 8. Om ikke skal jeg be om en i uke 10 da jeg er litt stresset over å vite om alt er bra :)
 
Jeg skal den 30, tror jeg å ca 6 uker på vei da, men vet ikke helt sikkert, så derfor skal jeg på tul:)
 
  • Liker
Reactions: TJ
Har fått time til tidlig ultralyd når jeg er 7+0. Akkurat gått inn i uke 8 da. :) Ultralyden er vist innvendig. Noen som har vært på det tidligere?
 
Nå har jeg bestilt ultralyd til førstkommende søndag! Grugleder meg! Etter mine beregninger er jeg da 7+2 :)
 
Back
Topp