TUL? og hvilke uke skal dere ?

Har fått time til tidlig ultralyd når jeg er 7+0. Akkurat gått inn i uke 8 da. :) Ultralyden er vist innvendig. Noen som har vært på det tidligere?
Når jeg tok ut spiralen i sommer var det innvendig ul. Det er som en liten dildo som de putter inn i høna. Det er ikke vondt. Litt kaldt bare :p går veldig bra! De får lettere bilde såpass tidlig i svangerskapet ved å ta innvendig.
 
Jeg var på tul i dag..trodde jeg var 7 uker, men var 6+2:)
har bestilt til uke 9 og 12 og. Dette fordi jeg ønsker å vite at det er liv pga MA i uke 9 i august..
 
Hvordan gikk det på UL i dag?

Kjempefint! Fikk sett et bankende hjerte:) ble satt tilbake til 6+2..så jeg så ikke så mye, men alt så fint ut:)
 
Da blir det tul fredag 25. November. Er da 7+2. Håper på å se ett bankende hjerte denne gangen <3
 
  • Liker
Reactions: TJ
Like før jul en gang tenker jeg :) Vil vite om der er liv før vi evt forteller det til familie i julen. Så det blir rundt uke 8-9 for min del :)
 
Da har jeg også fått time til TUL Onsdag 23. nov, om to uker! Da er jeg 8+0 etter mine egne beregninger.. Får tidlig ul pga prøverør, så det er deres bekreftelse på graviditeten!
 
Bestilt meg time til tul. Men det er ikke før 29 november, så det føles som en evighet til.
Da er jeg i starten av uke 8. Nå er det bare å telle dager :happy:
 
Prøverørsgravid og har fått TUL 1.desember - er da 7+0
 
Back
Topp