TUL? og hvilke uke skal dere ?

Var på tul rundt uke 8 sist (profilbilde). Denne gangen er jeg 9+6 når vi skal :) Det blir spennende om det er stor forskjell :D
 
Skal på tul begynnelsen av desember. Er da i uke 10+5 om jeg husker riktig. Gleder oss. Vi gikk kun på oul forrige.
 
Da blir det uke 13 på oss :) lille julaftan faktisk! spennendes, satser på å få en veldig god julegave!
 
Når ser man nakkefolden? Bør man ta både i uke 8 og 12 liksom?
Fosterdiagnostikk/duotest som de over 38 får tilbud om blir tatt i uke 12 eller 13 så det skulle være bra uker å sjekke på.
 
5 dager til tul i uke 9! <3
 
Jeg fant ut på onsdag at jeg er gravid. Dette er første gang, og jeg prøver nå å lese og finne frem til alt mulig.
Siste mens første dag var 27. September, men testen viste 2-3 uker. Jeg er derfor litt usikker på om jeg er i uke 6 eller 8 nå pga uregelmessig syklus.
Har fått time hos lege 21 des (om 4uker), og lurer egentlig på: går det an å bestille TUL før jeg har vært hos legen, eller bør jeg da vente til etterpå? Reiser bort i julen, så vil gjerne få se hjertet og slikt før vi drar.
 
Jeg fant ut på onsdag at jeg er gravid. Dette er første gang, og jeg prøver nå å lese og finne frem til alt mulig.
Siste mens første dag var 27. September, men testen viste 2-3 uker. Jeg er derfor litt usikker på om jeg er i uke 6 eller 8 nå pga uregelmessig syklus.
Har fått time hos lege 21 des (om 4uker), og lurer egentlig på: går det an å bestille TUL før jeg har vært hos legen, eller bør jeg da vente til etterpå? Reiser bort i julen, så vil gjerne få se hjertet og slikt før vi drar.

Gratulerer :)
Du kan bestille tul privat når du selv vil :)
 
Back
Topp