Panda89
Betatt av forumet
Jeg har veldig dårlig erfaring med gynekologer og ultralyd. Ville heller gått privat og fått en skikkelig kontroll, fordi de tar seg både tid og forklarer hva de ser osv. (hvertfall hun jeg går til i stavanger)
men bra du fikk sett lille![]()
Jeg var hos Stavanger Gynekologene, hvilken privat gikk du til? Vurderer å bestille privat hos Meretes Ultra.
syns det blir altfor lenge å vente 5 uker til neste gang(hvis det er slik at det er dårlige nyheter). Vet at jeg burde holde meg positiv, men er så vanskelig etter å ha gått gjennom MA
Hadde også en MA sist, og jeg er helt med deg på at det er vanskelig å være positiv. Jeg har litt lyst å glede meg over at jeg kanskje skal få et barn til nå, men tør ikke glede meg for mye, for da blir fallhøyden så alt for stor
Jeg skal ha ny ul på torsdag, og hvis alt er bra da, kan jeg begynne å glede meg litte granne.
det blir akkurat bra ventetid mellom ultralydene slik at jeg slipper å engste meg sånn. Skal bestille hos Meretes Ultra nå med engang 

armer og bein, fin navlesnor, 170 slag/minutt i hjertefrekvens. Såå gøy å se den bevege seg!!