Troll

Enig med deg! Men jeg tror man bare må bruke sunn fornuft og lytte til magefølelsen. For meg virket som denne personen manglet sosiale antenner og sunn fornuft. Det stemte... Man får bare la være å involvere seg noe spesielt med disse, jo mer vi andre fôrer på galskapen, jo morsommmere blir det sikkert.

Ja, vi får prøve å luke ut så godt vi klarer.

Nå har ikke jeg vært den mest aktive enda, men er godt kjent med forum som omhandler andre ting. Hadde være veldig kjekt med et fornuftig sted å henge:) Folk er jo stort sett OK!

Tenker meg grønn på hvem dette kan være! Ikke lagt merke til noe jeg..
Utrolig leit om noen er inne for å ødelegge!

hva folk til å gjøre sånn? jeg vill å vite hvem det er :)

Babyverden Forum - Feilmelding
The requested member could not be found.

Ser ut til at trollet har slettet brukeren sin ;)

Bare den ene brukeren sin? Eller begge... Evt alle tre?

Å nå ble jeg så glad av å lese det her. Har de siste ukene ikke giddet å skrive noe lengre siden jeg følte det hele har blitt en én "mann"s show her og følt meg dumt og trodd at jeg var den eneste som synes det var slitsomt. Så fint å se at noen har tatt ansvar og ordnet opp :)
Jippi

Den siste henger igjen, i en tynn tråd og med håpet i behold, ser jeg.. Haha..

Så at den tredje brukeren ikke var slettet enda ja.... Tar sikkert ikke lang tid før den er borte også.
Hvis hun hadde alle de tre brukerne som jeg tror, men det er jo ikke sikkert det er samme... men sjangsen er stor vil jeg si

Så at den tredje brukeren ikke var slettet enda ja.... Tar sikkert ikke lang tid før den er borte også.
Hvis hun hadde alle de tre brukerne som jeg tror, men det er jo ikke sikkert det er samme... men sjangsen er stor vil jeg si

Det kommer nok :)

Oi, seriøst?
Hvis det er hun jeg mistenker, skjønner jeg "enmannsshowet" som har vært her inne på november. Utrolig trist at noen kan gjøre slikt, hva ønsker hun å oppnå? Sympati, empati, omsorg fra oss andre?

*riste på hodet*

Ønsker også pm for å helt sikkert få bekreftet hvem det er ;)

Back
Topp